6 دلیل که عکاسی محصول تجارت شما را متحول خواهد کرد

شاید از خود بپرسید که چرا باید عکاسی محصول حرفه ای را برای تجارت خود در نظر بگیرید؟

تصور کنید می خواهید خرید آنلاین انجام دهید و محصولی را پیدا کرده اید که در توضیحات تمامی خصوصیات مورد نظر شما را شامل شده است؛ اما تصویری بی کیفیت و تار یا کپی شده دارد، آیا می توانید به فروشنده اعتماد کنید و از آن برند خرید کنید؟

در واقع مخاطبان و مشتریان بالقوه برای اعتماد و خرید از شما نیاز به دیدن تصویر محصولی که تمام جزئیات را به آنها نشان دهد دارند؛ زیرا آنها می خواهند بدانند، پولی که با زحمت بدست آورده اند را قرار است بابت چه چیزی هزینه کنند و قرار است این کالا چگونه کاربردی برای آنها داشته باشد.

با توجه به بررسی های انجام شده؛ نزدیک به 50 درصد از کسب و کارها بازاریابی بصری را "مهم ترین" ابزار استراتژی تجارت خود می دانند و بیش از 20٪ آن را مهم می دانند. در مقایسه، بیش از 18٪ می گویند که کمپین های تبلیغاتی آنها بدون تصاویر و ویدیوها چیزی برای ارائه ندارد..

ویژگی های مهم ومنحصر به فرد محصول را به رخ بکشید

تاکید بر ویژگی های کلیدی هنگام عکاسی محصول تضمین می کند که مشتریان جذاب ترین ویژگی های کالا را درک می کنند.

با شناسایی آنچه محصول را منحصر به فرد و متفاوت از رقبا می کند شروع کنید. درک اینکه چه چیزی مشتریان را به سمت محصول جذب می کند؛ می تواند به شما کمک کند بهترین استراتژی را برای برجسته کردن ویژگی های خاص آن محصول تعیین کنید.

در حالی که ارائه یک نمای کلی جامع از تمام ویژگی های محصول بسیار مهم است، داشتن تصاویر بیشتر از زاویه های دیگر نیز می تواند به شما کمک کند تا ویژگی هایی را نشان دید که مخاطبان هدف شما بیشتر به آن علاقه دارند و می خواهند در مورد آنها بیشتر بدانند.

6 دلیل که عکاسی محصول تجارت شما را متحول خواهد کرد

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

بسیاری از مردم یادگیرنده های بصری هستند و تصاویر را به روشی بسیار موثر برای توضیح ویژگی های یک محصول تبدیل می کنند. تصاویر را در کمپین های تبلیغاتی خود اولویت دهید تا ظاهر یک محصول را برجسته کنید و نشان دهید که هر ویژگی در محصول واقعی چگونه به نظر می رسد.

داشتن تصاویر، فیلم ها و مدل های سه بعدی با کیفیت میتواند درک عمیق تری از محصول را در اختیار کاربران قرار دهد و احساس راحتی بیشتری در خرید داشته باشد. این امر به ویژه زمانی صدق می کند که آنها محصولی را به صورت آنلاین خریداری می کنند و قبل از تصمیم گیری فرصتی برای دیدن محصول ندارند.

حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارید

هیچ چیز مهمتر از نحوه ارائه کسب و کار شما نیست حتی در عکاسی محصول نیز باید این امر را رعایت کنید.

اگر یک وب سایت یا یک پیج اینستاگرامی دارای تصاویر غیر استاندارد باشد، احتمالاً اعتماد و سرمایه گذاری مشتریان خود را از دست خواهید داد.

وقتی بهترین افراد حرفه ای را برای عکاسی صنعتی استخدام می کنید، آنها از ابزارها و تکنیک های اصولی برای گرفتن عکس های واضح و خلاقانه استفاده می کنند که اعتبار کسب و کار شما را در بازار افزایش می دهد.

عکاسی محصول همچنین یک عالی برای خریداران، و صاحبین کسب و کارهای بزرگ و کوچک است تا در مورد شرکت و هدف برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. هرچه افراد اطلاعات بیشتری داشته باشند، احتمال اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. نقشه راه شما برای روابط موثر و بلندمدت با مصرف کننده، ایجاد اعتماد و اعتبار است.

هیچ چیز مهمتر از نحوه ارائه کسب و کار شما نیست!

اگر یک وب سایت دارای تصاویر غیر استاندارد باشد، احتمالاً اعتماد و سرمایه گذاری مشتریان خود را از دست خواهید داد.

وقتی بهترین متخصصان صنعت را استخدام می کنید، آنها از ابزارها و تکنیک های مدرن برای کلیک بر روی طرح های عکس واضح و خلاقانه استفاده می کنند که اعتبار کسب و کار شما را در بازار افزایش می دهد.

این امر همچنین یک فرصت فوق العاده برای مشتریان، فروشندگان و سرمایه گذاران است تا در مورد شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. هرچه افراد اطلاعات بیشتری داشته باشند، احتمال اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. نقشه راه شما برای روابط موثر و بلندمدت با مصرف کننده، ایجاد اعتماد و اعتبار است.

6 دلیل که عکاسی محصول تجارت شما را متحول خواهد کرد

بالا بردن نرخ کلیک و بازدید

اکثر مشتریانی که خرید آنلاین انجام میدهند به سمت محصولی با عکاسی بهتر از محصول می روند. ساده ترین و بهترین راه برای افزایش فروش در تجارت الکترونیک، انجام عکاسی محصول و ارائه ی تصاویری با کیفیت و خلاقانه است. هرچه تصاویر بیشتری داشته باشید، با داشتن نرخ کلیک و بازدید بهتر، ترافیک وب سایت یا اینستاگرام شما افزایش پیدا میکند. وقتی صحبت از فروش آنلاین می شود، یک تصویر بسیار بیشتر از کلمات صحبت می کند.

در نتیجه عکاسی محصول باعث افزایش درآمد و افزایش فروش می شوند. با بازاریابی موثر در آنلاین مارکتینگ، نرخ بازگشت خود را کاهش داده و ارتباط با مشتریان را افزایش خواهید داد.

گزارش IRCE، که در آن 75٪ از آنها کیفیت تصاویر محصول را به عنوان مهمترین ویژگی هنگام خرید آنلاین ذکر کرده اند، پس از آن نماهای جایگزین محصول را با 66٪ و زوم با 61٪ نشان می دهند. فرصت فروش اینترنتی را از دست ندهید. به سادگی محصول خود را بصورت آنلاین نشان دهید و با کسب درآمد بالاتر موفقیت بیشتری خواهید داشت.

کلام آخر

با توجه به گفته ها و نکات ذکر شده به تمام مزایایی که عکس های خوب می توانند به همراه داشته باشند فکر کنید؛ سپس به سراغ یک عکاس حرفه ای یا یک شرکت تبلیغاتی مانند مدرن طرح بروید و از آنها بخواهید در توسعه کسب و کار و برندسازی به شما کمک کنند.

استدیو تبلیغاتی مدرن طرح با سالها تجربه و همکاری با افرادی متخصص و توانمند توانسته است پیشینه ای قوی و درخشان از خود برجای بگذارد، جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارهای مرتبط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرد.

هدف ما لبخند رضایت شماست.


شوک‌های نفتی و درآمدهای ارزی حاصل از آن‌ها یکی دیگر از عوامل مهم توضیح‌دهنده قیمت مسکن به شمار می‌روند. اگرچه در کشورهای توسعه‌یافته معمولا سیاست‌های پولی به عنوان عامل اصلی نوسانات قیمت مسکن شناخته می‌شوند، در کشورهای صادرکننده نفت، شوک‌های نفتی به ویژه از کانال نرخ ارز نقش مهم‌تری در شکل‎گیری نوسانات قیمت مسکن دارند. هرچه وابستگی بودجه دولت به درآمدهای نفتی بیشتر باشد، شوک‌های نفتی به طور محسوس‌تری می‌توانند بر نوسانات قیمت مسکن اثرگذار باشند که میزان آن به بزرگی تغییرات در نرخ واقعی ارز و الگوهای مصرفی خانوار بستگی دارد. نتایج نشان می‌دهد که طی دوره‌های زمانی مختلف، با افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی، قیمت آهن و مسکن بالا رفته است. بنابراین این پارامتر نیز همانند سایر عوامل نقش موثری را در بازار مسکن ایران و جهان ایفا می‌کند.

جمع‌بندی

در میان عوامل موثر بر بازار مسکن شامل شوک‌های حاصل از درآمدهای نفتی، نرخ ارز، قیمت زمین و سایر موارد، بهای مصالح ساختمانی خصوصا قیمت آهن آلات بیشترین سهم را در ایجاد نوسانات این بازار ایفا می‌کند. بنابراین یکی از گام‌های موثر در کاهش هزینه‌های ساخت و ساز، بررسی بازار مصالح ساختمانی پیش از شروع به کار است. تمامی عوامل موثر بر قیمت آهن می‌تواند به صورت غیرمستقیم بر بازار مسکن نیز تاثیرگذار باشند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس