کد خبر 1440182
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
روز قرمز ارزهای دیجیتالی

بازدهی روزانه بیت‌کوین تقریبا صفر بوده و دوج‌کوین با رشد قیمت یک درصدی بهترین وضعیت را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است!

به گزارش مشرق، بیت‌کوین ۲۴ ساعت آرام را در نیمه کانال ۱۶ هزار دلار تجربه کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ششم آذر با افت ۱۰۰ دلاری نسبت به دیروز ۱۶ هزار و ۵۵۰ دلار به ثبت رسید تا رهبر بازار ارز دیجیتال روند کسل‌کننده‌ای که تقریبا از دو هفته پیش آغاز کرده بود را ادامه دهد. همزمان با درجازدن‌های بیت‌کوین، انواع ارز دیجیتال سرشناس شبانه‌روز آرامی داشتند. قیمت دوج‌کوین رشد ناچیز یک درصدی داشت، ارزش کاردانو به همین اندازه تقلیل پیدا کرد و بازدهی اتریوم، شیبا، ترون و تراکلاسیک در این مدت تقریبا صفر بوده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۵۵۰ دلار

نمودار بیت‌کوین بازدهی روزانه منفی نیم‌درصدی را نشان می‌دهد. قیمت بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ششم آذر ۱۶ هزار و ۵۵۰ دلار به ثبت رسید و دیروز رهبر بازار ارز دیجیتال ۱۰۰ دلار بیشتر ارزش داشت. البته در این مدت کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۱۶ هزار و ۴۱۵ دلار به ثبت رسیده و بالاترین سطح آن ۱۶ هزار و ۶۴۷ دلار بوده است. نسبت به هفته قبل نیز شاهد افت‌وخیز محدود بیت‌کوین هستیم. یکشنبه پیشین بیت‌کوین معادل ۱۶ هزار و ۶۸۰ دلار معامله می‌شد که به معنی بازدهی هفتگی منفی هفت‌دهم درصدی آن است. با این حال نسبت به قله تاریخی بیت‌کوین یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، ارزش این ارز دیجیتال نزدیک ۷۵ درصد ریخته است. آبان پارسال بیت‌کوین تا رقم ۶۸ هزار و ۶۶۴ دلار پیشروی کرده بود. از طرفی در حال حاضر حجم معاملات بیت‌کوین حدود ۳۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این عدد سهم ۳۶ درصدی آن را از کل معاملات بازار ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۲۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز یکشنبه ششم آذر هزار و ۲۲۰ دلار به ثبت رسید تا بازدهی روزانه آن منفی سه‌دهم درصد محاسبه شود. صبح دیروز قیمت اتریوم هزار و ۲۲۲ دلار بود و کف و سقف لحظه‌ای آن در این مدت به‌ترتیب هزار و ۲۰۱ دلار و هزار و ۲۲۲ دلار به ثبت رسیده است. قیمت اتریوم نسبت به هفته قبل نیز تفاوت محسوسی ندارد و قیمت هزار و ۲۱۸ دلاری روز یکشنبه ۲۹ آبان، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال را منفی دودهم درصد نشان می‌دهد. با این حال هولدرهای اتریوم نسبت به قله تاریخی این ارز دیجیتال، متحمل ضرر ۷۵ درصدی شدند. آبان سال قبل اتریوم تا محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار صعود کرد، اما نسبت به آن روزها، الان حدود سه هزار و ۶۰۰ دلار از ارزش آن آب رفته است. همچنین حجم ۱۵۰ میلیارد دلاری فعلی معاملات اتریوم، به معنی تسلط ۱۷ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی یک درصد افزایش پیدا کرده، ارزش کاردانو به همین اندازه آب رفته و در این مدت شیبا، ترون و ترا کلاسیک بازدهی صفر درصدی داشتند. قیمت دوج‌کوین که ۴۸ ساعت پیش، بعد از انتشار شایعات جدید درباره قدرت‌نمایی‌های ایلان ماسک رشد ۱۵ درصدی پیدا کرد، شبانه‌روز گذشته نوسان محدودی داشت. دوج‌کوین که الان از حیث تسلط به بازار هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز یکشنبه ششم آذر ۰.۰۹۴ دلار (سه هزار و ۳۸۰) تومان معامله می‌شد و دیروز ۰.۰۹۳ دلار ارزش داشت. قیمت کاردانو در این مدت از ۰.۳۱۹ دلار به ۰.۳۱۵ دلار یعنی تقریبا ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و هولدرهای آن متحمل ضرر یک درصدی شدند. قیمت شیبا اینو در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند. ترون صبح امروز، بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۰.۰۵۳ دلار معامله شد و قیمت لحظه‌ای امروز ترا کلاسیک (۰.۰۰۰۱۶۲ دلار) تفاوتی با صبح دیروز نداشت تا این سه ارز دیجیتال بازدهی روزانه صفر درصدی داشته باشند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۶۸۰ دلار

۱۶ هزار و ۶۵۰ دلار

۱۶ هزار و ۵۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۱۸ دلار

هزار و ۲۲۲ دلار

هزار و ۲۲۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۵ دلار

۰.۰۹۳ دلار

۰.۰۹۴ دلار

کاردانو

۰.۳۲۹ دلار

۰.۳۱۹ دلار

۰.۰۳۱۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۲ دلار

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۳ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۷۴ دلار

۰.۰۰۰۱۶۲ دلار

۰.۰۰۰۱۶۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس