سرور مرکزی قطارهای اسرائیل هک شد

حمله هکری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی به نقص غیرعادی در سیستم های کامپیوتر مرکزی راه آهن ارژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده منجر شد.

به گزارش مشرق، به نقل از المنار؛ منابع خبری تل آویو از نقص غیرعادی در سیستم‌های کامپیوتر مرکزی راه آهن رژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده تا ساعت ۹ صبح فردا خبر دادند.

منابع عبری زبان با اعلام حمله هکری به سامانه‌های حمل و نقل حتی گفته اند که نگرانی بزرگ در آن است که حرکت قطارها و یا عادی شدن ساعات پروازها تا صبح یکشنبه در تمام اسرائیل امکان پذیر نباشد.

روزنامه یدیعوت آحرونوت نیز با تائید شرایط غیرعادی در مناطق اشغالی تاکید کرده که حملات هکری باردیگر از شامگاه شنبه از سر گرفته شد.

هنوز مشخص نیست که حملات هکری شامگاه شنبه به سامانه‌های حمل و نقل رژیم صهیونیستی از طرف کدام گروهی صورت گرفته است.

پیش از این در صبح شنبه، تارنمای Sceurity Information Newspaper اعلام کرده بود که هکرهای ایرانی موفق شدند دوربین‌های نظارتی یکی از سازمان‌های اطلاعاتی مهم رژیم صهیونیستی را در روز وقوع انفجارها در قدس اشغالی هک و در ادامه نیز ویدئوی یکی از انفجارها را منتشر کنند.

بنا به تأیید مقامات رژیم صهیونیستی فیلم‌های منتشر شده موثق و متعلق به این سازمان اطلاعاتی بوده و گروه هکری موسوم به «عصای موسی» پشت پرده این حمله سایبری بوده است. این گروه در بخشی از توییتی که به زبان فارسی منتشر کرده، خطاب به رژیم اشغالگر قدس نوشته است که «شما دیگر رنگ آرامش را نخواهید دید.»

به گفته چند منبع مطلع، گروه عصای موسی، این ویدئو را از دوربین‌های نظارتی تعبیه شده در سراسر قدس اشغالی و تل‌آویو ربوده و منتشر کرده‌اند. چهارشنبه هفته گذشته در قدس اشغالی، دو انفجار شدید در ایستگاه‌های اتوبوس رخ داد که در پی آن، یک صهیونیست به هلاکت رسید و بیش از ۴۷ تن دیگر زخمی شدند.

حملات هکری علیه زیرساخت‌ها و تأسیسات رژیم صهیونیستی همواره تکرار می‌شود و در مردادماه امسال نیز گروهی از هکرهای طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» اعلام کردند که وب سایت‌های بندر ایلات و بندر اشدود را مورد حمله قرار دادند. این هکرها از آسیب کلی به زیرساخت‌های این بنادر و وب سایت‌های آنان خبر دادند.

حملات سایبری و هکری علیه زیرساخت‌های رژیم صهیوینستی طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته و تقریباً هر هرهفته بخشی از مناطق اشغالی فلسطین هدف حملات سایبری هکرها قرار می‌گیرد. در چند ماه گذشته نمونه‌های فراوانی از حملات سایبری به مراکز مهم صهیونیستی از سوی مقاومت علنی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس