کد خبر 1439811
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

ذهن ثروتمند، ذهنی است که باورهای محدودکننده ای نسبت به پول و ثروت ندارد و همیشه به دنبال کشف راههایی برای رسیدن به ثروت است. افرادی که ذهن ثروتمندی دارند بیشتر به سمت افراد موفق می روند و سعی می کنند با این افراد بیشتر در ارتباط باشند من با تفکر پولسازی که در سن جوانی داشتم با کسب و کار در حوزه انواع چای از فقر نجات پیدا کردم و به سمت ثروتمندی گام برداشتم پس این مقاله را که درباره محصولاتم می باشد را مطالعه نمایید.

چای ماسالا

مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد. قیمت چای ماسالا بسیار ارزان است.

به دلیل وجود و استفاده از این همه ترکیب گیاهی می توان آن را به عنوان یک دمنوش بسیار بسیار خوشمزه و خوش عطر به حساب آورد که خواص درمانی بسیاری را نیز با خود دارد دارچینی که در این نوع دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طبعی گرم و شیرین است.

این ادویه کالری زیادی را در اختیار بدن قرار نمی دهد و لذا انرژی زیادی را تولید نمی کند به همین دلیل افرادی که قصد لاغری دارند می توانند از این دمنوش استفاده کنند و به منظور چربی سوزی نیز استفاده های بسیاری دارد.

چگونه تفکر پولساز داشته باشیم؟

چای میوه ای

دامنه انواع چای بسیار گسترده تر از آن است که به نظر می رسد و در زبان امروز بیش از اینکه به نوعی گیاه خاص اطلاق شود به روشی که این نوشیدنی تولید می شود گفته می شود. قیمت چای میوه ای دغدغه ی خریداران زیادی است.

چای میوه ای یکی از معدود راه هایی است که زندگی ماشینی امروز را به طبیعت پیوند می زند و محصولات طبیعت را به روشی سالم و با روش استفاده ای راحت وارد زندگی انسان می کند.

خواص پرشماری را می توان برای چای میوه ای برشمرد از قبیل تقویت کنندگی ذهن، کاهش افسردگی، تاثیر در بهبود سردرد و تاثیر کاهشی بر فشار خون و غیره.

چای میوه ای برای کسانی که به هر دلیل توانایی استفاده از میوه جات خام را ندارند یا برای کسانی که دوست دارند طعم میوه ای را در غیر فصل عمل آمدن آن میوه بچشند، گزینه ای بسیار مناسب است.

در درمان و پیشگیری از مشکلات گوارشی همچون یبوست و نفخ می توان از چای میوه ای استفاده کرد و همچنین در رفع تشنگی شدید این نوع از چای بسیار موثر است.

چگونه تفکر پولساز داشته باشیم؟

چای کوهی سوزنی

این گیاه را با زحمت جمع آوری کرده و با روش های مناسب خشک می کنند و خشک کرده آن را همانند چای، دم آورده و نوش جان می نمایند. قیمت چای کوهی سوزنی به کیفیت و بسته بندی آن بستگی دارد.

دمنوش چای کوهی سوزنی برخلاف سایر گیاهان دارویی، دارای طعمی بسیار ملایم و مطلوب است و به همین علت طرفداران بسیاری دارد.

چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است.

نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند.

این چای در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد و در هر منطقه با نامی متفاوت شناخته می شود، از اسامی مختلف آن می شود به کلکنه، چای چوپان، توکلیجه، گل گربه، پشموک و اسامی دیگر اشاره کرد.

چگونه تفکر پولساز داشته باشیم؟

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس