کد خبر 1439810
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

دنبال کار بودم و نمی دونستم قدم در چه مسیری بزارم که موفق بشم و برایم پرسود باشد.

با یکی از دوستانم که در حوزه انواع درب های ساختمانی فعالیت داشت صحبت کردم و به کمک ایشون وارد این حوزه کاری شدم، و الان یکی از موفق ترین افراد در حوزه تجارت انواع درب هستم.

درب دوجداره

قیمت درب دوجداره را برند و متراژ درب تعیین می کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی درب و پنجره هایی ساخته شده است که می تواند با یک عایق بندی درست مانع از هدر رفتن گرما یا سرما شود به این نوع از درب و پنجره ها دوجداره می گویند که در تمامی ابعاد از بزرگ تا به کوچک با طراحی زیبا تولید می شوند.

در طراحی درب و پنجره های دو جداره بزرگ زیبا از دو شیشه به جای یک شیشه برای عایق بندی استفاده شده است. بین این دو شیشه با استفاده از گاز آرگون پر شده است این گاز باعث ارتقا هر چه بیشتر عایق بندی خواهد شد.

ثروت پشت درب های بسته بود!

درب ساختمان

قیمت درب ساختمان بستگی به جنس در و متراژ و برند آن دارد. درب ساختمان یکی از اجزای حیاتی در دکوراسیون داخلی هر ساختمانی می باشد که از گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده است. درب های ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فردی می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های درب های ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عایق بودن درب ها در مقابل سرما یا گرما و صدا

حفظ حریم خصوصی منزل و امنیت درب ها

تفکیک فضاهای داخلی و...

ثروت پشت درب های بسته بود!

درب ورودی باغ

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت درب ورودی باغ جنس و متراژ درب است. افرادی که فعال در زمینه ساخت انواع متفاوت ساختمان ها و باغ ها هستند می دانند که یکی از اجزای اصلی ساختمان ها درب ورودی است که در انواع متفاوتی برای باغ، ویلا، ساختمان و ... به صورت مدرن یا سنتی ساخته شده است. درب ورودی یکی از مهم ترین اجزای خانه شما است زیرا اولین چیزی است که افراد قبل از ورود به خانه شما می بینند و علاوه بر آن ممکن است فرد اصلا به خانه شما نیاید و تنها جلوی درب باشد به همین دلیل یک درب ورودی بد می تواند ذهنیت آن را درباره کل ساختمان شما تغییر دهد، انواع متفاوتی از درب های ورودی در بازار موجود هستند که شما می توانید مطابق با سیلقه خودتان هر کدام از آنها را خریداری کنید.

ثروت پشت درب های بسته بود!

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس