محصولات زیادی برای انتخاب داشتم که می توانستم انتخاب کنم ولی به دلیل اینکه اطلاعاتم راجب سنجد بیشتر بود این محصول را برای کار انتخاب کردم و موفق شدم به هدفی که داشتم یعنی ثروتمند شدن برسم پس به شما هم پیشنهاد میکنم وارد حوزه ای شوید که به آن علاقه مند هستید و در آن مورد اطلاعات خوبی دارید.

سنجد خرمایی

میوه سنجد از سالهای گذشته در سبد غذایی ایرانیان و مردم زنجان جا داشته مخصوصا در دورهمنشینی یا مهمانیها که پای ثابت بوده است، قیمت سنجد خرمایی هم نسبت به خواص آن خیلی مناسب است از قدیم درباره سنجد این صحبت نقل شده است که هسته آن استخوان ساز، گوشتش باعث فربهی، پوستش هم پوست می آورد و به علت طبع گرمی که دارد باعث تقویت کلیه ها و مجاری ادرار و پیشگیری از بواسیر می شود همچنین در درمان تب نیز به صورت دمنوش هسته خرما یا خام کاربرد دارد کسانی که دچار شکستگی استخوان می شوند نیز می توانند با مصرف سنجد به جوش خوردن شکستگی کمک کنند.

برای رسیدن به ثروتی که میخاستم، سنجد را انتخاب کردم

سنجد خوشه ای

سنجد یا همان Elaeagnus Angustifolia بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، میوه ای جادویی ست که خواص بسیاری را برای آن برشمرده اند. قیمت سنجد خوشه ای متفاوت از سایر سنجد ها است سنجدها سه فرم مختلف دارند که هر یک در مناطق مختلف جهان رشد می‌کنند و در تمام گونه ها به صورت یکسان گزارش شده است. ما اغلب نوع سنجد هلاگنوس آن را استفاده می‌کنیم که نه تنها شیرین بلکه درشت میباشد و حاصل از درختی با برگ هایی پهن است.

سنجد در طب سنتی به عنوان یکی از داروهای پر خاصیت استفاده‌های بی شماری دارد. قبل از بررسی بهتر است به مواد مغذی و ارزش های غذایی که در سنجد وجود دارد اشاره کنیم که درک این همه خواص از این میوه برای شما نیز ساده ‌تر باشد.

برای رسیدن به ثروتی که میخاستم، سنجد را انتخاب کردم

سنجد درشت

سنجد یکی از میوه های بسیار مفید است که طبع خشک و سردی دارد. قیمت سنجد درشت بیشتر از سنجد خوشه ای است این میوه پر خاصیت از زمانهای بسیار قدیم توسط ایرانیان مصرف می شود و در اعیاد سنتی جایگاه خاصی بر سر سفره های پذیرایی داشته است.

سنجد با نام علمی «Elaeagnusan gastifolial» است و در صنایع دارویی، بهداشتی، غذایی، عطرسازی و چوب مورد استفاده قرار می گیرد. 3 نوع درخت سنجد در دنیا وجود دارد که 2 نوع هلاگنوس و هیپوفار در ایران موجود می باشد .درخت سنجد هلاگنوس به دلیل میوه های درشت، قامت بلند، برگ های پهن و نداشتن خار به درخت سنجد هیپورفیا برتری دارد.

به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد.

برای رسیدن به ثروتی که میخاستم، سنجد را انتخاب کردم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس