ی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.

ایکوپرس- مهدی خطیبی با بیان‌ این‌که پروژه محصولات جدید طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است، گفت: محصول ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن و هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه امسال، محصول جدید دیگری عرضه خواهیم کرد. 

وی با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد و بعد از آن نیز مرحله تولید با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار دستگاه آغاز خواهد شد. 

به گفته خطیبی میزان داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله ۲۰ درصد خواهد بود. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصولات جدید را در کنار دارا بودن استانداردهای ۸۵ گانه، مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان دانست و خطاب به مدیران طراحی و توسعه محصولات گفت: باید در این زمینه سلایق مشتریان به ویژه جوانان مورد توجه قرار گرفته و خودرویی متناسب با آن عرضه شود. 

وی در ادامه ضمن بازدید از فرآیند طراحی و تولید محصول ری‌را گفت: با توجه به تعهدی که به وزارت صمت داده‌ایم، ری‌را در مرحله نمونه‌سازی صنعتی برای کالیبراسیون و آغاز آزمون‌های مختلف است. 

خطیبی با بیان این‌که پنج دستگاه از این خودرو با رنگ‌های متنوع تولید شده و با دریافت مجوز پلاک موقت، آماده انجام آزمون‌های جاده‌ای می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دانش فنی طراحی، نسخه برقی محصولات جدید از جمله ری‌را نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل ایران خودرو بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمان مقرر تاکید و خاطرنشان کرد: خودروهای جدید به سرعت تولید و وارد بازار و محصولات قدیمی نیز به مرور از مدار تولید خارج خواهند شد. 

وی در عین حال تصریح کرد: در دوره گارانتی و وارانتی محصولاتی که از خط تولید خارج می‌شوند، خدمات مناسب ارایه می‌شود تا مشتریان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس