آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی هم در مقابل ایران نداشتند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند حی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند، همه جهان را پر می‌کردند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست سراسری فرماندهان بسیج بنیاد مستضعفان با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص بسیج، اظهار داشت: یکی از ابتکارات خاص حضرت امام (ره)، تشکیل سپاه پاسداران و بسیج بود و نقصی که در طول تاریخ بعد از ائمه وجود داشت، نبود تشکیلاتی مثل بسیج و سپاه بود.

سردار فدوی با بیان اینکه امروز ۴۴ سال است که جنگ بین حق و باطل ادامه دارد، گفت: در این جنگ دائمی، یک سو آمریکا بعنوان شیطان بزرگ و خبیثان دنباله رو آن قرار گرفته‌اند و در این سو، جبهه انقلاب اسلامی است که در خط مقدم آن سپاه و بسیج قرار دارد و با تلاش آن‌ها است که امروز شاهد پیروزی جبهه حق بر باطل هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند همه جهان را پر می‌کردند، ولی آن‌ها حتی یک نمونه را هم نمی‌توانند نام ببرند، ادامه داد: شما نگاه کنید چطور می‌شود که یک جبهه، همه چیز مادی را در اختیار داشته باشد و در این جنگ، نتایج ۱۸۰ درجه برعکس شود؛ ما در هیچیک از توانمندی‌های اقتصادی، علمی، نظامی، رسانه‌ای و خلاصه توانمندی‌های مادی و دنیایی، احتمالاً حتی یک نمره بالاتر از امریکایی‌ها نداریم و توان نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای آن‌ها با ما قابل مقایسه نیست، ولی چرا نتایج مواجهه غرب با ما طی این سال‌ها با این توانمندی‌ها ۱۸۰ درجه متفاوت است؟

سردار فدوی ادامه داد: این موفقیت ما و شکست آن‌ها از این رو است که خدا می‌فرماید من کار می‌کنم نه شما؛ شما فقط وظیفه دارید به تکلیفتان عمل کنید و نتیجه را خدا رقم می‌زند؛ لذا، چون ما در این سال‌ها به میزان قابل قبول خداوند، به تکالیف عمل کردیم، خدا نیز به وعده خود عمل کرد و این انقلاب را نگه داشت.

وی با بیان اینکه هجمه غرب به انقلاب از سپیده ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ شروع شد، گفت: در آن روز ایادی دست چندم دشمنان به صورت سازمان یافته در کردستان به ما حمله کردند و بعد از آن نیز جنگ ۸ ساله‌ای را به ما تحمیل کردند که ۷۸ کشور شامل دو ابرقدرت، در مقابل ما قرار گرفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: خداوند می‌فرماید دو حزب بیشتر در جهان نیست؛ حزب خدا و حزب شیطان و همه مردم عالم یا در این حزب قرار دارند یا در آن دیگری؛ ولی خداوند خودش اراده کرده تا حزب الله پیروز باشد؛ لذا ما تنها باید مراقب باشیم که خودمان را در حزب خدا قرار دهیم و به تکالیفمان عمل کنیم و بدانیم که در صورت عمل به تکلیفمان، نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

سردار فدوی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند ملت ما از ملت زمان رسول الله و امیرالمومنین (ع) بالاترند گفت: در همه این سال‌ها، ملت ما به میزان قابل قبول خداوند، به تکالیفشان عمل کردند و خدا نیز به وعده خود عمل کرد و این انقلاب را نگه داشت.

وی با بیان اینکه دشمنی امریکایی تا امروز، شکلی سینوسی داشته، گفت: طی همه سال‌های پس از انقلاب در چند حالت شاهد شدت دشمنی‌های آمریکایی‌ها هستیم، یکی اینکه دشمنی‌ها زمانی اوج می‌گیرد که آمریکا با شکست بزرگی مواجه شده باشد؛ یک حالت دیگر آن است که ما با پیروزی بزرگی مواجه شده‌ایم و حالت دیگر، قرار گرفتن این دو شرایط در یک زمان؛ امروز هم هر دو این اتفاق با همدیگر افتاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شما نگاه کنید حداقل ۵ قرن است که کشورهای غربی، دنیا را استعمار کردند؛ اما آن‌ها امروز در چه وضعی هستند؟ آن‌ها بر خلاف تعهداتشان که قرار نبود ناتو را به سمت شرق ببرند، به شرق رفتند و روسیه به اوکراین حمله کرد و به دنبال حمایت‌های غرب از اوکراین، روسیه گاز را بر روی غرب بست؛ حالا نگاه کنید غربی‌ها به چه روزی افتادند؛ امروز چوب و ذغال جمع می‌کنند و بدتر از این‌ها خطاب به مردمشان نوشته‌اند تاپاله گاو جمع کنید؛ این شکست بزرگی برای غرب است، ولی متأسفانه رسانه ما نمی‌تواند از این شکست‌ها و خفت‌های دشمن استفاده کند.

سردار فدوی اضافه کرد: از طرفی امریکایی‌ها دیدند با روی کار آمدن دولت جدید در ایران احتمال دارد روندی که آن‌ها داشتند تغییر کند چرا که این دولت بنا دارد در ایران بر مدار قانون اساسی و انقلاب اسلامی عمل کند و آن‌ها می‌دانند اگر دولت‌ها بر اساس این ۲ اصل عمل کنند، مشکلات ایران حل می‌شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر با تاکید بر اینکه شهادت مطلوب پاسداران و بسیجیان است و وقتی این مطلوب حاصل شود، جای غصه خوردن نیست، گفت: در این حوادث اصلاً نگران نباشید؛ این اتفاقات مثل این است که وقتی یک پشه آدمی را که همیشه سلامت بوده، می‌گزد، آن پشه گزیدگی به چشم می‌آید؛ لذا شما برای اینکه ابعاد این اتفاقات را متوجه شوید ببنید امروز چند نفر شیطنت کردند و شعار دادند؟ در بیشترین حالت تعدادشان آنقدر کم است که آدم رویش نمی‌شود اعلام کند، ولی در مقابل وقتی یکی از مدافعان امنیت شهید می‌شود، میلیون‌ها نفر برای تشییع این شهید به خیابان می‌آیند؛ لذا این شیطنت رسانه‌های آن‌ها است که این اقدامات کوچک را به نوعی نشان می‌دهند که انگار انقلاب تمام شد و رفت و آن‌ها تلاش می‌کنند که ذهن مردم را مغشوش کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شرایط مسلمانان در جنگ احزاب گفت: در جنگ احزاب دشمنان قطعنامه صادر کردند و در یک بند آن گفتند حتماً حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) را می‌کشیم حتی اگر کافر شوند؛ در این جنگ، وقتی مسلمانان در حالی که مشغول حفر خندق دور شهر بودند، کلنگی به سنگ خورد و جرقه‌ای بلند شد، پیامبر فرمود ما روم را می‌گیریم؛ کلنگ دیگری خورد و جرقه دیگری زد و باز پیامبر فرمودند ما ایران را می‌گیریم؛ این در حالی بود که مسلمین برای در امان ماندن از هجوم دشمن در حال حفر خندق دور شهر بودند و هیچکس شاید نمی‌توانست لحظه‌ای این سخن پیامبر را تصور هم کند.

وی تصریح کرد: امروز هم وضع به همین شکل است؛ شما در رسانه‌های خودشان ببینید؛ متفکران صهیونیست استدلال می‌کنند که اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نمی‌بیند؛ از سوی دیگر امریکایی‌ها نیز می‌گویند اگر تا سال ۲۰۲۵ اوضاعمان را درست کردیم، امکان دارد بمانیم و گرنه رو به افول هستیم و تنها عامل سرنگونی آن‌ها انقلاب اسلامی است؛ این کار ما نبوده، بلکه کار خدا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 1
    سردار فضای مجازی رو کاملا به غرب باختیم درسته آشوب ها به نتیجه نرسید ولی تو کشور دودستگی ایجاد شده نیاز به اتاق فکرهای قوی برای ساخت دوباره ملت هست ملت متحد امیدوارم کوتاهی صورت نگیره
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 1
      فضای مجازی رو نباختیم
  • علی افصحی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    این سخنان سردار عزیز رابایدبه آن وزیر خارجه ذلیل دولت مفلوک روحانی-جهانگیری یعنی ظریف بدبخت رساند که احمقانه گفته بود آمریکا بافشار دادن یک دگمه می تواند همه توان دفاعی مارانابود کند! مزخرفی که حتی وزای خارجه شیطان بزرگ آمریکا طی چهل و چها ر سال گذشته نیز بر زبان نیاورده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس