کد خبر 1439161
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
خشم سوارز پس از شکست تاریخی کاستاریکا

سرمربی تیم ملی کاستاریکا پس از شکست تاریخی تیمش در جام جهانی با چهره ای برافروخته و غمگین پاسخ خبرنگاران را داد.

به گزارش مشرق، وقتی سوت پایان بازی اسپانیا و کاستاریکا به صدا درآمد این کشور آمریکای مرکزی سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال خود را تجربه کرده بود. لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی این تیم، در پایان بازی در حالی مقابل خبرنگاران قرار گرفت که صورت برافروخته و عصبانی و در عین حال غمگینش نشان می‌داد چه فشاری را تحمل می‌کند.

او در صحبتهایش اعتراف کرد که انتظار نداشته با چنین شکست سنگینی روبرو شود. سوارز، اما قول داد که همه تلاشش را برای بهبود شرایط روحی و روانی کاستاریکا به کار خواهد بست‌.

احساس شرمندگی می‌کنید؟

باید خیلی سریع اتفاقی که در بازی مقابل اسپانیا افتاد را فراموش کنیم. در این که ما تحت تاثیر این باخت سنگین قرار گرفته‌ایم هیچ شکی نیست.

این شکست نشان دهنده سطح تیم‌های منطقه کونکاکاف است؟

اسپانیا خیلی بهتر از ما بود. آن‌ها به معنای واقعی کلمه برتر بودند. ولی تفاوت واقعی در اختلاف هفت گله نیست. ما امروز واقعا فرسنگ‌ها با آن‌ها فاصله داشتیم، ولی در حالت کلی نمی‌توان درباره کونکاکاف چنین حکمی داد.

حس شخصی شما چیست؟

غمگین هستم، چون انتظار دیگری داشتم. ولی همچنان امیدوارم. اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است و نه تنها امسال بلکه آن‌ها همیشه مدعی هستند. من وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کنم باید حرف‌هایم را خیلی دقیق انتخاب کنم تا باعث ناراحتی بیشتر آن‌ها نشوم. ما نباید از دست برویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    از کیروش یاد بگیر عین خیالش هم نیست
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    ناراحت نشو عمو برو پیش کیروش انرژی بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس