کد خبر 1438910
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تصادف در محور خمین به الیگودرز سه کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: تصادف دو خودروی سواری پژو و سمند در محور خمین - الیگودرز در محدوده روستای زرشک سه کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، اسماعیل تیرانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: براساس گزارش اولیه و شمار مصدومان ۲ کد از پایگاه های شهری و کد پایگاه جاده ای دهنو به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل شدت جراحات وارده و نیاز به رهاسازی مصدومان حادثه همزمان با اعزام آمبولانس هماهنگی‌های لازم با اعزام آتش نشانی انجام شد و مصدومان توسط نیروهای آتش نشانی از خودروها رهاسازی و تحویل نیروهای عملیاتی اورژانس شدند.

تیرانی گفت: راننده خودروی سمند در صحنه تصادف فوت کرد و چهار مصدوم دیگر به سرعت به مرکز درمانی امام خمینی(ره) خمین منتقل شدند.

وی توضیح داد: ۲ مصدوم دیگر نیز به دلیل شدت جراحات وارده در محل بیمارستان و پس از اقدامات درمانی احیای ناموفق جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: برای درمان ۲ مصدوم دیگر که نیاز به اقدامات تخصصی داشتند، درخواست بالگرد شد و در کمترین زمان ممکن این مصدومان به مرکز استان منتقل شدند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفری یک مرکز بستری و درمانی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس