کد خبر 1438896
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

من یک کارگر ساده ایی بودم که به شدت ذهنم درگیر این بود تا بتوانم راهی پیدا کنم که کسب وکاری برای خودم داشته باشم و کارگر و کارمند کسی نباشم تا اینکه با ایده خارق العاده یکی از دوستان با این کار آشنا شدم و توانستم در حوزه ارده زندگی خودم را کتحول کنم و پولدار شوم در ادامه با من همراه باشید تا با کسب و کار من آشنا شوید.

ارده کنجد

کثر انسان‌ها مشکل خاصی برای هضم ارده کنجد ندارند. اما اگر به دانه‌های خوراکی آجیل حساسیت دارید، بهتر است در مصرف آن احتیاط کنید.

به طور معمول گوارش ارده از گوارش دانه‌های کنجد بسیار آسان‌تر است. برخی از متخصصان معتقدند این ترکیب کمک کننده هضم غذاهاست.

فصل تابستان مزاجی گرم و خشک دارد؛ به همین دلیل افرادی طبع صفراوی دارند در این فصل دچار بحران روحی و جسمی خواهند شد. صفراوی مزاج ها تحمل گرمای تابستان را ندارند؛ این افراد در تابستان نباید از مواد غذایی گرم و خشک استفاده کنند.

بهتر است از غذاهایی با طبع سرد و تر مصرف کنند تا خنک شوند زمستان‌ها سرد و تر است؛ معمولا بلغمی مزاج‌ها طبعی سرد و تر دارند و احساس سرمای بیشتری می‌کنند. اگر این افراد از مواد غذایی گرم مانند عسل و ارده شیره استفاده کنند مانعی ندارد.

زندگی ام با کار در حوزه ارده متحول شد

ارده و عسل

مردم معمولا ارده را با انواع شیره مانند شیره انگور، چهار شیره، شیره خرما، بسته به سلیقه افراد با انواع مربا و یا با عسل مخلوط کرده و نوش جان می‌کنند. میزان این افزودنی‌ها بسته به ذائقه افراد متفاوت است. در کل توصیه می‌شود ارده و عسل میل کنید زیرا از لحاظ سلامتی چنین ترکیبی ۱۰۰ درصد طبیعی بوده و هیچ ضرری ندارد.

ترکیب عسل با ارده طعم شیرینی دارد و کمی رقیق است اما ارده با انواع شیره شیرینی کمتری داشته و غلظت آن بسیار بالاتر از ترکیب اول است. مزاج این ترکیبات گرم و تر بوده و مصلح آن سرکه و عسل است؛ ارده در مقایسه با کره، چربی‌های زیان‌آور ندارد.

خاصیت اصلی ارده و عسل، انرژی‌زا بودن آنهاست و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود احتیاج دارد، بهترین غذاست.

زندگی ام با کار در حوزه ارده متحول شد

چهار شیره

در طب سنتی طبع معجون چهار شیره (خرما، توت، انجیر و انگور) گرم است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی محسوب می شود.

معجون چهار شیره برای درمان کم خونی و فقر آهن، یبوست و بیماری های استخوانی بسیار مفید است. این محصول باعث تقویت قوای جنسی و تقویت حافظه می گردد و سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است. چهار شیره تب بر بوده و در رفع سرماخوردگی و گلودرد، تقویت بینایی و تقویت‎ قلب موثر می باشد. این محصول ویژه سرشار از فیبر است و در رفع سوء هاضمه کار آمد می باشد.

هم‌ترین ویژگی درمانی چهار شیره استفاده از آن به منظور پیشگیری و درمان کم خونی و فقر آهن است. آهن موجود در ترکیب این مواد از مهم‌ترین مواد خون ساز می‌باشند.

نکته جالب توجه این است که میزان جذب آهن موجود در این ترکیب غذایی بسیار بالاتر از قرص آهن است چرا که آهن موجود در قرص ها ظرف ۲۴ ساعت از بدن دفع می گردد ولی این آهن گیاهی به خوبی جذب سلول های بدن می شود.

زندگی ام با کار در حوزه ارده متحول شد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس