کد خبر 1438894
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

من توانستم با یک ترفند ثروتمند ترین فرد در زمینه خرید و فروش روفرشی شوم و آن ترفند این بود که در فضای اینترنت شروع به فعالیت کردم و محصولات خود را در اینترنت به فروش رساندم که این رمز موفقیت من در کسب و کارم بود که توانستم خاک را کیمیا کنم در ادامه با انواع روفرشی آشنا شوید.

روفرشی نیکزاد

نسل جدید روفرشی نیکزاد کاملا شبیه به فرش هستند و تنها تفاوت آنها با فرش در این است که ضخامتشان بسیار کمتر و شستشوی آنها بسیار راحت تر از فرش است، همچنین خشک شدنشان سریع تر و راحت تر از فرش است.

معمولاً از روفرشی برای مراقبت از فرش استفاده می شود، بخصوص در خانه هایی که رفت و آمد مهمان در آن زیاد است و یا صاحب منزل کودک و نوجوان دارد که در خورد و خوراک مراقبت نمی ‌کنند و حواسشان به کثیف شدن فرش نیست.

اگر فرشهای تان کیفیت بالایی دارند و همچنین تمیز هستند که بخاطر لکه و شربت و غذاهای چرب تغییر رنگ نداده اند پیشنهاد می شود حتماً از روفرشی استفاده کنید تا عمر فرشتان طولانی تر شده و زیبایی ظاهری اش چندین برابر شود.

دقت کنید اگر در طول ماه مهمان زیادی ندارید و در کل خیلی اهل معاشرت نیستید می توانید از روفرشی با طرح معمولی و رنگ تیره و جنس زخیم استفاده کنید که دوام بالاتری داشته باشد و در برابر لکه و کثیفی چرک تاب تر باشد.

با یک ترفند خاک را کیمیا کردم

روفرشی دوشانل

با توجه به اینکه نمی شود فرزندان را در خانه حبس کرد تا کاری نکنند و ممکن است فرش را با هر وسیله یا غذایی کثیف کنند روفرشی دوشانل از جنس ابریشم گزینه مناسب و معقولی برای جلوگیری از کثیف شدن گلیم فرش است، در اینصورت به کودکتان هم سخت نمی گذرد و راحت به بازی و کنجکاوریهای دوران کودکی خود می پردازد.

روفرشیها از آن دسته از محصولاتی هستند که صد درصد از مواد اولیه ایرانی تهیه می شوند و این مسئله باعث می شود قیمت آن نسبت به سایر محصولات وارداتی مناسب تر باشد.

از روفرشی در سفر هم به عنوان زیرانداز استفاده می شود که هم بسیار سبک است و هم شست و شوی آن به راحتی انجام می شود.

برای جلوگیری از نامرتب شدن روفرشی یا برایش کش بدوزید و یا سعی کنید با استفاده از پایه های مبل و وسایل دیگر منزل آنها را فیکس کنید.

با یک ترفند خاک را کیمیا کردم

روفرشی کش دار

روفرشیهای مخمل ابریشم و یا شنل ابریشم به نسبت روفرشی کش دار ابریشمی کلفت تر و سنگین تر است از همین رو کمتر از ابریشمی سر می خورد و جمع می شود، جنسشان نیز نرم تر است.

روفرشیهای مخمل از مدل روفرشیهای پرفروش در بازار هستندکه جنسشان هم نخ معمولی و یا مخمل است.

روفرشی دو شانل از جنس مخمل است با این تفاوت که روفرشی مخمل از یک نخ و شانل از دو نخ بافته می شود.

روفرشیهای زرکدار مدل روفرشی مخمل می باشد که یکی از نخهایش از جنس زرک است.

روفرشی ترک کشدار معمولا از پارچه های ترک که از مخمل تهیه می شوند دوخته می شود و به صورت کشدار که دور تا دور روفرشی دوخته شده است روی فرش قرار می گیرند، معمولاً روفرشیهای ترک با طرحهای چاپی فروخته می شوند، معمولاً هم خیلی نازک و با قیمت بالایی در بازار عرضه می شوند.

با یک ترفند خاک را کیمیا کردم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس