کد خبر 1438890
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

همانکونه که می دانید پارچه انواع مختلفی دارد و به صورت ساده و طرح دار عرضه می شود، این محصول از قدیم برای کسب و کار در اقصی نقاط جهان مورد استفاده قرار می گرفت و بازرگانان و کارآفرینان به این محصول علاقه خاصی دارند. شما نیز می توانید با پارچه کسب و کارتان را شروع کنید و به ثروت برسید. در این بخش به بررسی سه نوع پارچه می پردازیم.

پارچه لنین

در این مقاله به برخی از خصوصیات پارچه لنین اشاره می کنیم. بافت این پارچه به خاطر اینکه تراکم کمی دارد، سبک بوده و وزن زیادی به خود نمی گیرد. این خاصیت به این معنی است که این پارچه منفذها و نقاط خالی زیادی در بافت خود دارد. وجود بافت کم تراکم در پارچه لینن سبب می شود که پارچه قادر باشد رطوبت زیادی را جذب کند. البته این رطوبت به همان سرعتی که در بافت پارچه وارد می شود، با همان سرعت نیز خارج می گردد. اگر پارچه در معرض جریان باد باشد سرعت خشک شدن آن بیشتر می شود. بافت پارچه لنین به خاطر اینکه از چگالی کمی برخوردار است به راحتی چروک برمی دارد. البته می توان این قضیه را هم یکی از نقاط ضعف پارچه لنین دانست و هم قوت آن؛ به خاطر اینکه هم به راحتی می توان در آن حرکت کرد و هم باید به طور پیوسته چروک آن را صاف نمود.

با کسب و کار پارچه همسفر ثروتمندان شوید

پارچه زبرا

چه از خانه جدیدی استفاده کنید و چه بخواهید خانه قدیمی را مرمت کنید، پرده های پنجره بخش مهمی از دکوراسیون داخلی هستند و انتخاب مناسب پارچه پرده مهم است زیرا می تواند یک کار دلهره آور باشد. پیشنهاد می کنیم که از پرده با پارچه زبرا استفاده کنید. اما سوالات پیچیده زیادی وجود دارد. آیا آنها با بقیه دکورها مطابقت دارند؟ از بیرون چطور به نظر می رسند؟ آنها برای تمیز کردن و نگهداری چقدر ساده هستند؟ آیا آنها از نظر انرژی و با بودجه مناسب هستند؟ ظرافت سنتی تا طراحی مدرن این پرده های پنجره به گونه ای طراحی شده اند که در مدت زمان طولانی دوام بیاورند. بسته به نیاز خود، پرده پنجره ای مناسب را انتخاب کنید و به خانه موردعلاقه خود برسید.

با کسب و کار پارچه همسفر ثروتمندان شوید

پارچه کجراه

انواع لباس کار، لباس پرنسلی، روپوش های دکتری و پرستاری از این نوع پارچه تهیه میشوند برای چنین مشاغلی از سه نوع پارچه کجراه استفاده میشود مثلا مشاغلی که با گرما سروکار دارند نیازمند پارچه ای هستند که علاوه بر خنک بودن از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد همچنین کسانی که در شرکت های نفت و گاز و کسانی که در پمپ بنزین ها مشغول به کار هستند از این پارچه در لباس کار های خود استفاده می کنند. شاید به جرئت گفت یکی از پرکاربردترین پارچه های موجود در صنعت پوشاک پارچه کجراه می باشد.

با کسب و کار پارچه همسفر ثروتمندان شوید

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس