اتفاقات عجیبی بر سر قیمت تور مشهد افتاده است. به شکلی که می‌توانید با پرداخت هزینه تور زمینی، یک تور هوایی به مشهد را رزرو کنید. اما چگونه می‌توان این تورها را رزرو کرد و دلیل ارزان‌تر شدن قیمت هتل‌ها و پروازهای مشهد در پاییز 1401 چیست؟ در ادامه پاسخ این سؤالات را به شما ارائه دادیم.

تور ارزان مشهد با نصف قیمت؛ کاهش هزینه هتل و قطار در پاییز 1401

ارزان‌تر شدن قیمت تور مشهد در پاییز

آب‌وهوا تأثیر مستقیمی بر روی کاهش قیمت تور مشهد دارد. در فصل پاییز آب‌وهوای مشهد رو به سردتر شدن می‌رود؛ به شکلی که دمای هوا به‌صورت میانگین در طول روز 22 درجه و در شب 5 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. گهگاهی نیز در برخی از روزها شاهد باران‌های پاییزی در این شهر خواهیم بود. به همین دلیل تعداد سفرها به مشهد خیلی کم می‌شود. با کم‌شدن سفرها نیز هتل‌های 2 و 3 ستاره برای جذب مشتری بیشتر، قیمت‌های خود را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهند. هتل‌های 4 ستاره نیز کاهش قیمت دارند؛ ولی درصد آن کمتر است. قیمت هتل‌های 5 ستاره مشهد نیز چندان نسبت به فصل‌های پیش تفاوت خاصی نمی‌کند. در نتیجه می‌توان از این فرصت برای رزرو تور مشهد ارزان استفاده کرد و سفری کم‌هزینه به این شهر داشته باشید.

کاهش قیمت تور مشهد 1401 تا چه زمانی ادامه دارد؟

هر زمان که تعطیلاتی در پیش رو باشد، تعداد سفرها به مشهد زیاد می‌شود. در نتیجه آخر هفته‌ها قیمت تور مشهد افزایش پیدا می‌کند. اما باز هم نسبت به بهار و تابستان هزینه سفر به مشهد در پاییز کمتر است. این کاهش قیمت‌ها تا روز 22 بهمن ادامه پیدا می‌کند. از 22 بهمن به بعد به دلیل تعطیلاتی که در روزهای 29 بهمن 1401 (مبعث رسول اکرم (ص))، 17 اسفند (جشن نیمه شعبان)، 29 اسفند (روز ملی شدن صنعت نفت) و عید نوروز داریم تعداد سفرها به مشهد افزایش پیدا می‌کند. طبیعتاً با افزایش تعداد سفرها نیز با توقف کاهش قیمت تورهای مشهد روبه‌رو می‌شویم.

تور ارزان مشهد با نصف قیمت؛ کاهش هزینه هتل و قطار در پاییز 1401

کاهش قیمت تور مشهد بعد از حمله به حرم شاه‌چراغ

حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ شیراز باعث شد تا تعداد سفرها به شیراز و مشهد کاهش پیدا کند. درصد زیادی از مسافران تورهای خود را به این دو شهر کنسل کردند تا در ایام دیگری به سفر بروند. دلیل کمترشدن تعداد سفرها به مشهد، احتمال حمله تروریستی به حرم امام رضا (ع) و نگرانی بعضی از مسافران بوده است. اما باتوجه‌به امنیت زیاد حرم امام رضا و افزایش تعداد مأموران در مشهد دیگر نگرانی دررابطه‌با حمله تروریستی وجود ندارد. با اینکه کاهش قیمت تور مشهد در پاییز به‌صورت همیشگی و سالانه اتفاق می‌افتاده؛ ولی امسال علاوه بر کاهش قیمت فصلی، این حادثه نیز درصد زیادی از قیمت هتل‌ها و پروازها را کاهش داده است. به همین دلیل مسافران می‌توانند از این فرصت جهت داشتن یک سفر ارزان به مشهد استفاده کنند.

تور هوایی مشهد را هم‌قیمت با تور زمینی رزرو کنید

یکی از اتفاقات عجیبی که در حال حاضر برای پروازهای مشهد افتاده کاهش قیمت چشمگیر آن‌ها است. به شکلی که هزینه پرواز تهران به مشهد با هزینه قطار 5 ستاره بیزینس فدک تهران به مشهد برابری می‌کند. حالا شما می‌توانید در این ایام؛ تور مشهد هوایی را با همان قیمت تور مشهد زمینی رزرو کنید.

کاهش هزینه سفر به مشهد با قطار

پس از بررسی قیمت قطار تور مشهد متوجه شدیم که قیمت برخی از قطارهای این مسیر نیز با کاهش قیمت مواجه شدند. به طور مثال می‌توانید بلیت قطار فدک سلامت به همراه عصرانه را با قیمتی معادل 350 هزار تومان رزرو کنید. قطارهای سالنی این مسیر نیز با 150 الی 155 هزار تومان قابل رزرو هستند. با وجود این هزینه، سفرتان به مشهد بسیار ارزان‌تر از دیگر ایام سال خواهد بود.

دیگر نیازی به پرداخت هزینه گشت شهری ندارید

با خدمات گشت شهری می‌توانید مکان‌های دیدنی مشهد را با یک راهنمای محلی و وسیله حمل‌ونقل را مشاهده کنید. برخی از هتل‌ها در مشهد مانند گلسا و عماد خدمات گشت شهری رایگان را به مهمان‌های خود ارائه می‌دهند. با رزرو این هتل‌ها دیگر نیازی نیست که هزینه‌ای بابت گشت شهری بر روی تور مشهد پرداخت کرده و هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا می‌کند.

قیمت هتل‌های دور از حرم امام رضا (ع) ارزان‌تر شد

هتل‌های دور از حرم امام رضا (ع) همیشه قیمت ارزان‌تری نسبت به هتل‌های نزدیک به حرم داشتند. به شکلی که هزینه اتاق در هتل‌های 3 ستاره اطراف حرم با هتل‌های 5 ستاره دور از حرم برابری می‌کند. در فصل پاییز و پس از حمله تروریستی به شاه‌چراغ این قیمت‌ها با افت چندبرابری برای جذب مسافر بیشتر پس از لغو شدن بسیاری از تورها روبه‌رو شدند. شما می‌توانید با رزرو این هتل‌ها با قیمت ارزان‌تری تور مشهد را رزرو کنید. ناگفته نماند که اغلب هتل‌های دور از حرم دارای سرویس رایگان به حرم نیز هستند. به همین دلیل مشکلی بابت زیارت نخواهید داشت. البته اگر قصد دارید تا رفت‌وآمد زیادی به حرم داشته باشید هتل‌های دور از حرم مشهد برای شما مناسب نیستند.

تور ارزان مشهد با نصف قیمت؛ کاهش هزینه هتل و قطار در پاییز 1401


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

رزرو تور ارزان مشهد از آژانس گردشگری نهال گشت

یکی دیگر از راه‌های کاهش هزینه سفر به مشهد، رزرو تور ارزان مشهد است. این تورها به‌صورت ویژه برای مسافرانی برگزار می‌شوند که می‌خواهند اقتصادی به مشهد سفر کنند. ساعت پرواز، هتل و منطقه اقامت این افراد به شکلی انتخاب خواهد شد که هزینه‌ها به حداقلی‌ترین حالت خودش برسد. آژانس گردشگری نهال گشت می‌تواند این تور را برای شما رزرو کند. کافیست با شماره 02633143 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی nahalgasht.com مراجعه کنید. مشاورین سفر این شرکت در رابطه با داشتن یک سفر ارزان به مشهد راهنمایی‌های تخصصی به شما ارائه دهند. همچنین نهال گشت تور مشهد با قطار و تور مشهد لحظه آخری را نیز در کنار تور ارزان مشهد به مسافران خود ارائه می‌دهد. باتوجه‌به قیمت کم این تورها، می‌توان یک سفر اقتصادی به مشهد را تجربه کرد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس