طائب

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان وقتی دیدند که نمی‌توانند ساختار حکومت در ایران را تغییر دهند به سراغ تغییر رفتار در ایران اسلامی رفتند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین با حضور فرهنگیان، بسیجیان و مبلغین مدارس امین در بوشهر با بیان اینکه امروز در یک مقطع بسیار حساس تاریخی قرار داریم اظهار داشت: یک سمت این مقطع استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی و سمت دیگر انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس سابق اطلاعات سپاه با بیان اینکه در این مقطع حساس زمان برای تعیین سرنوشت بسیار محدود است و به همین دلیل شتاب در مسائل بیشتر می‌شود گفت: دشمن اعتقاد دارد انقلاب اسلامی را باید براندازی کرد و ساختار حکومت در ایران باید تغییر کند؛ آن‌ها این مساله را امتحان کردند و وقتی دیدند که نمی‌توانند ساختار را تغییر دهند به سراغ تغییر رفتار در ایران اسلامی رفتند.

وی یکی از اهداف مهم استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را بی ثباتی در منطقه و ایجاد التهاب در داخل کشور ایران عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن در راستای ایجاد ناامنی در کشور تصمیم گرفت تا اغتشاشات را در ایران رقم بزند تا جلوی پیشرفت را بگیرند.

طائب، قدرتمند شدن ایران را عامل تحرکات دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن اذعان دارد که علی رغم همه تلاش‌ها و هزینه‌های تیلیارد دلاری در منطقه اما با وجود ایران نتوانسته نتیجه‌ای بگیرد. آن‌ها ۲۰ سال در افغانستان و عراق حضور داشتند و میلیاردها دلار هزینه کردند اما سرانجام با خفت از عراق بیرون رفتند و از افغانستان نیز اخراج شدند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برخی دستاودهای انقلاب اسلامی، کاهش وابستگی ایران به نفت خام را از موفقیت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر نفت ایران تبدیل به فرآورده می‌شود و این فرآورده است که صادر می‌شود؛ همچنین در یکی از سال‌ها ۶ میلیارد دلار بنزین وارد کردیم اما در حال حاضر از صادر کنندگان بنزین هستیم.

وی با اشاره به دو چالش جدی آمریکا گفت: آمریکا می‌خواهد اسرائیل در منطقه و همچنین یکپارچگی دموکرات‌ها را حفظ کند تا این کشور از تهدیدات داخلی و خارجی در امان بماند.

طائب با اشاره به برخی تهدیدات آمریکا گفت: آمریکا اعتقاد دارد در شرایط کنونی کشور چین اصلی‌ترین تهدید کننده آنها است به جهت اینکه این کشور در حوزه تکنولوژی، اقتصادی و نیز قدرت نظامی پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ تهدید دوم آنها کشور روسیه است و سومین تهدید آنها موضوع تضعیف دموکراسی و ارائه مدلی حکمرانی است که منظور آنها انقلاب اسلامی و کشور ایران است.

وی ادامه داد: دولت آمریکا در این زمان محدود (بین ۳ تا ۸ سال) می‌بایست به طور همزمان به سه مساله چین، روسیه و ایران بپردازد چراکه به اذعان مقامات کاخ سفید، پنجره فرصت‌ها برای آمریکا و متحدانش رو به بسته شدن است؛ سیاست دموکرات‌ها برای مهار قدرت ایران بر تقویت چماق از طریق تشدید بی ثباتی در منطقه مقاومت و نیز با دادن برخی امتیازات به ایران در مذاکرات به برجام بازگردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به فرآیند آمریکا برای مهار انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تحقق هدف راهبردی آمریکایی‌ها در خصوص داخل ایران در این مقطع با جنگ ترکیبی انجام می‌پذیرد.

وی در تشریح واژه جنگ ترکیبی گفت: جنگ ترکیبی راهبرد دفاعی آمیخته به جنگ سیاسی و کلاسیک و نامنظم مجازی، خبر رسانی جعلی، دیپلماسی، جنگ دادگاهی، مداخله در انتخابات کشور، برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجر پذیری، یورش فرهنگی و ایجاد تضاد دینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 1
    احسنت
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • مردم IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    2 0
    دقیقا
  • یکی از مردم IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    16 0
    ما هم دشمنان این مرز و بوم رو ناامید میکنیم
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    یکی دقیقا" به ما بگه بعضی از این هموطنان ما چی می خوان؟ اگه خدای نکرده از فرصت بوجود اومده دارن سوء استفاده می کنن و افکار جدایی طلبانه وجود داره که این کارها رو می کنن با تمام ایران طرفن، اگه نه ، اعتراض دارن خب چرا اینقدر خشن با سنگربندی و آتش سوزی و اغتشاشگری، اگر هم می خوان به خواسته هاشون رسیدگی بشه که یه مقدار فرصت بدن و آرامش برقرار کنن تا دولت ببینه چطوری باید به خواسته هاشون برسه. اگرم مثل خیلی جاها اسیر موج آزادی شدن که معلوم نیست کل نظام رو هدف گرفته یا خواهان تفکرنو در حکمرانیه که خب مسئولین ارشد نظام باید جواب قانع کننده به مردم بدن.
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      23 0
      مرگ برزامبی های فحاش وتخریب گروقاتل وولنگارگراواپوزوسیونهای پرچمهای ضدهم وتهدیدکننده هم
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    10 22
    دشمن دشمن بازی را بگذارید کنار این حرفها خریدار نداره
    • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      31 2
      این حرفها رو باید بشنوی و درک کنی نه بخری و بفروشی..
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      21 3
      باشه حتما البته اربابان تو حرف دیگری میزنند پس بدون هماهنگی بلغور نکن
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 0
      راست میگه کتاب قلعه حیوانات را بخوانید
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      22 1
      دشمن ما دشمن زندگی وسلامت وعفت ودین وامنیت است کسانی که غرات وتوحش وگوانتانامووازمایشگاههای میکروبی تراریخته ورسانه های فسادونبردهاوتروریست رایجادمیکنندکه صهیونیست ولیبرال دموکراسی افول زده است
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    32 3
    ایرلن دربیشتر تقایل هابا نظام سلطه پیروز شده وتنها مانده درجنگ رسانه ای همان دجال تک چشمی است درحال حاظر با آن درگیر است موفق بشوددراین نبرد سرنوشت ساز پیروز شود پایان لیبرالسیم غربی بصدا درمیاد
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      دجال تک چشم در مجاز بارها جمهوری اسلامی را از جا کنده ولی در واقعیت فشار شدیدی به کمرش افتاده و تاب شدیدی برداشته و در آخر راه هست و باید به پایان شالوم کنه چه جمهوری خواه چه دموکرات و چه ....
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    2 1
    خوب امریکا می خواهد جنگ ترکیبی و کند. تو باید برای این جنگ خوراک تهیه کنی
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    دقیقا
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 1
    باید تمرکز دشمن را برهم زد.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    12 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • US ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    15 4
    حاکمیت از پشتوانه ملت برخوردار
  • CN ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 18
    برید خجالت بکشید،
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    شما همتون اسیر پروپاگاندا و بوقچی های غربی شده اید چهار تا اتیش روشن میکنند کف خیابان باید اول خود شما درست شوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس