وحیدی - وزیر کشور- نما

مراسم معارفه استاندار تهران با حضور وزیر کشور و جمعی از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (اول آذر) در مراسم معارفه و تکریم استاندار تهران که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: گزارشی که ارائه شد نشان دهنده این است که در گوشه گوشه کشور اتفاقات خوبی در دستگاه‌های مختلف رخ داده و اغتشاشات اخیر هم برای آن است که این کارهای بزرگی که در کشور صورت می‌گیرد دیده نشود، اما باید بدانیم آنچه تاکنون اجرایی شده کارهای بزرگی بوده است.

وحیدی تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد این اقدامات بزرگ به گوش ملت ایران برسد. ملت رشید و پایدار ما اگر این اقدامات بزرگ را بدانند بیش از پیش قلب‌هایشان مطمئن خواهد شد اگرچه مردم ما مطمئن هستند اما درجات بالاتری از این اطمینان می‌تواند با بیان این موفقیت‌ها تحقق پیدا کند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با خیالی باطل میان نظام و مردم فاصله ایجاد کند اما حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان نشان دهنده آن است که مردم ما در میدان حاضر هستند. در چنین شرایطی دشمن تصور می‌کند که می‌تواند بین مردم و نظام فاصله بیندازد. البته مردم ما رنجیده خاطر هستند چرا که اخیراً در کشور اتفاقات ناخوشایندی صورت گرفته است. اینکه عده‌ای به خود اجازه داده‌اند به قانون، پرچم و مقدسات جمهوری اسلامی اهانت کنند مردم را رنجانده است. اینکه فرزندان بسیجی ما در روز روشن توسط دشنه توطئه‌گران غرب و شرق و تروریست‌هایی که پول دریافت می‌کردند به شهادت رسیده‌اند مردم ما را رنجانده است، متأسفانه این افراد برای تمامی این اقدامات علیه جمهوری اسلامی پول‌های مختلفی از دشمنان دریافت کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم علیرغم اینکه رنجیده خاطر هستند اما در عین حال مقاومت و مستحکم در میدان حضور دارند، گفت: دولت نیز در خدمت است و گزارش عملکرد یک سال اخیر در استانداری تهران نشان داد که اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و اینها بخش اندکی از کارهای زیادی بود که در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: دشمن آخرین توطئه خود را اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است، متأسفانه کسانی که اسیر این ماجرا شده‌اند به حقیقت ماجرا توجهی نکرده‌اند.

وحیدی بیان کرد: عده‌ای که در وقایع اخیر بازداشت شدند گریه می‌کردند و نادم بودند و ابراز بی اطلاعی می‌کردند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از اینها جوانان ما هستند اما متأسفانه دچار انحراف ذهن شده‌اند و مهندسی ذهنی علیه آنها صورت گرفته است اما در نهایت از آنچه کرده‌اند بسیار درمانده و پشیمان هستند اما باید بدانیم دشمن آخرین ذخایر خود را به کار بسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    29 7
    پدر یکی از کشته شدگان در بوکان چنان با مظلوم نمایی در مسجد سخنرانی حماسی می کرد و گریه زن و مرد ر و درآورده بود که نگو نپرس. بلاخره ما نفهمیدیم اینی که خونه مردم رو آتیش می زنه و گفته پدر من میرم و این مملکت رو آزاد می کنم!!! اینقدر مظلوم بوده یا رفته خونه آتیش بزنه و کلانتری بگیره و نبروی امنیتی بکشه و مملکت رو به سمت تجزیه ببره که کشته شده؟
    • شهرام IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      3 32
      ایشالله گریه شما هم در بیاد ببنیم مظلوم نمایی میکنی یا داغ توسینه ات اذیتت میکنه
    • جوابیه IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      24 0
      من برای یه هدفی کشته میشم یا بچه ام رو می فرستم جلوی گلوله که سروته قضیه اش معلوم باشه. یه نفر بگه ببینیم زن زندگی آزادی یعنی چی؟ تا یه نفر که سرش به تنش می ارزه پیدا نشه و به من نگه که منظورش از این شعار چیه که مردم رو تحریک می کنه که امنیت روانی و اجتماعی رو از بین ببرن و این وضع بوجود اومده که به همه ی مظاهر تمدنی و ملیتی و مذهبیمون توهین میشه، من یکی فقط سریال پایتخت و برره و نوروز رنگی دانلود می کنم و با زن و بچه ام نگاه می کنم.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    4 6
    زودتر دستگیر شدگان را آزاد کنید تا چند تا دیگه مسجد و مغازه رو به اتیش بکشند. فوقش هم 200 ، 300 تا از نیروهای انتظامی و بسیجی کشته میشن . خدا بچه هاتون نگهداره ایران نشد اروپا ، کانادا یا آمریکا
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      والا . مگه اینا براشون مهمه ؟ بچه های خودشون یا توی دفاتر انچنانیشون در صدر یه سازمان دولتی نشستن یا خارجن .
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      3 1
      چندتا از همین مثلا نادم های محله‌ما نیومده بیرون شروع به عربده کشی شبانه و فحاشی و شعار دادن کردند چندین بار هم که گزارش دادیم انگار نه انگار
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 1
      بعضی از این افراد دو باره سه باره دستگیر میشن بازم به اسم نادم ازاد میشن !! ظاهرا واسه نادم شدن اینا یه دریا خون باید هزینه کنیم اونم طبق معمول از مردم .
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 1
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!!
  • یزدان FR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    2 0
    دشمن کیه
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      دشمنی وجود ندارد ولی دشمن حراسی وجود دارد
  • وطن پرست DE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 1
    کلا فهمیدن که با درام کردن صحنه می تونن سر اقایون ساده لوح رو کلاه بزارند. خدا که ارحم الرحمین هست می گه توبه زبانی کافی نیست. باید عملی توبه کنید ولی ظاهرا اقایون دیگه از خود خدا هم جلو ترن.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 1
    خدا لعنت کنه این مثلا نادما رو و هر کی حرفشونو باور کرده !!! لامصبا این جزو اموزشای موصاده که هر وقت دستگیر شدین بگین پشمونیم نادمیم ولتون میکنن .
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 2
    غلط کرده اند که نادم هستند با مال و جان و اعصاب مردم 2 ماه است بازی کرده اند . همه باید اعدام شوند بدون اغماض...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 2
    این قوه قضاییه و نیروی انتظامی و 8 سال ولنگاری دولت برانداز الان تاوانش را باید مردم بدهند ...... همه مستحق مجازات هستند.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 0
    الان که حجاب وضعیت بدتری تو جامعه پیدا کرده متاسفانه تصمیمات دولت نتیجه عکس میده
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 2
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    ....خوردن نادم شدن شمام که زود خودتون رو به نشنیدن و رافت اسلامی می زنید
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 1
    ۶ تایی ها درد و بلای عربستان بیاد بر سر شما
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      متوهم همین عربستان هشتایی است درتیم های آسیایی راه یافته به جام جهانی عربستان بیشترین گل خورده داره ())( بازی آلمان عربستان آلمان ۸ وهابی صفر
  • شهرام IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    7 5
    آدم نظرات اینجا ها(نظرات سایت مشرق نیوز) را که میخواند میفهمد اینها همه شکماشون سیر ارتزاق بیت المال و دقدقه نه نان دارند نه گرانی نه دقدقه بیکاری فرزندشان نه دقدقگه گرانی درمان و پزشکی ماشالله پول بیت المال خیلی بهشون میچسبه
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 5
      اتفاقا عوضیایی که به عشق لخت شدن اومدن بیرون مشخصه از سر شکم سیری و سر رفته حوصلشون ریختن بیرون وگرنه مردم با هر چقدر هم گرونی داشتن زندگیشونو میکردن . حداقل خیالشون راحت بود میرن بیرون نون در بیارن با سر بریده کنار خیابون ول نمیشن . ولی الان به لطف شما اراذل لقمه حروم که انقدر بازی جنگی بازی کردید و فیلم *** دیدید و حوصلتون از زندگی اروم و بی دغدغتون سر رفت و هوس کردید همشو تو دنیای واقعی هم پیاده کنید الان دیگه مهم نیست بیحجابی یا با حجاب فقیر یا غنی هیچ جا امنیت نداری .
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    دردا
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    احسنت
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    اگر واقعا فکر می کنید که دشمن آخرین ذخایر خود را استفاده کرده سخت در اشتباهید. هر قدر ما ساده انگاری و ساده لوحی را در دستور کار داریم انگلستان و دیگر دشمنان به فکر برنامه های شیطانی جدیدتری هستند. تمام برنامه دشمن بر مبنای خطاها و سهل انگاریها و دزدیها و اختلاسهای و فساد داخلی خودمان برنامه ریزی می شود. اگر واقعا دلسوز انقلاب و ملت مسلمان ایران هستید جلو فساد داخلی را بگیرید.
  • امیر IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    تندرست و پاینده باشید
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 1
    چون گرفتار شده نادمه. والا تا هزاران بارم اقدام بکشتار نیروی انتظامیو مردم بیگناهو میکرد .همشون دربازداشت اعلان ندامت میکنن .دردهه 60 هم منافقین همین شگردو بارها بکار میبستند وبمحض ازادی دوباره شروع میکردند.شهید لاجوردی درنزدیک زندان اوین یک پیچیرا پیچ توبه نامگذاری کرده بود .یعنی منافقین دسگیرشده بمحض رسیدن به این پیچ توبه میکنن.به اینها رحم کنید روز قیامت باید درمجازاتشون شریک بشید .حق الناسو بدیگران بخشیدن گناه بزرگتره
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 1
    محض رضای خدا به حرف من گوش دهید تنگه هرمز را ببندید همه چیز درست میشه
  • ج د ا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 1
    ((عده‌ای از بازداشت‌شدگان نادم بودند)) نادم بودند که بودند مگر مردم مسخره این اراذل هستند؟؟؟مگر جان های بسیجی و پلیس و خانواده های آنها مسخره این اراذل وطن فروش است؟؟؟ معلومه که شمر هم اگر دستگیر بشه و ناتوان بشه به ندامت و ... خوردن میفته ...ولی آیا باید جنایتکاران و همراهان و همکاران جنایتکاران را به دلیل ندامت آزاد کرد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس