کد خبر 1438443
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
امید رسانه‌های قطری به بازگشت عنابی‌ها

رسانه‌های قطری با بررسی دلایل شکست این تیم در دیدار افتتاحیه جام جهانینوشتند: اشتباهات بازیکنان موجب باخت تیم شد و قهرمان آسیا می‌تواند به مسابقات بازگردد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال قطر روز یکشنبه در دیدار افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال با ۲ گل مغلوب اکوادور شد. این باخت قطر موجی از ناامیدی در بین دوستداران فوتبال این کشور ایجاد کرده و نسبت به حذف زودهنگام عنابی‌ها از بزرگترین جشنواره فوتبال جهان نگران هستند. رسانه‌های داخلی این کشور نیز با بررسی دلایل این ناکامی به بازگشت شاگردان سانجز امیدوار هستند.

روزنامه الرایه در گزارشی با انتشار مصاحبه چند کارشناس ورزشی این کشور نوشت: باخت در بازی نخست حاصل بی‌تجربگی و سردرگمی ستارگان قطری بود و این تیم‌ می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد. آنان می‌توانند با یک نمایش خوب در برابر هواداران اعتماد به نفس را بازیابند.

در ادامه این گزارش آمده است: شاگردان سانچز در بازی برابر سنگال باید با نهایت توان خود ظاهر شوند تا تصویر منفی که دوستداران فوتبال از دیدار افتتاحیه در ذهن دارند پاک شود. کادر فنی نیز بهترین تصمیم را برای موفقیت تیم اتخاذ کند زیرا بازی سنگال تعیین کننده خواهد بود و در صورت باخت قطر وداع زودهنگامی با مسابقات جام جهانی فوتبال خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال قطر ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم آذرماه به مصاف تیم ملی سنگال قهرمان آفریقا می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس