کد خبر 1438129
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

سالها بود که مادرم در خانه به تولید صیفی جات سرخ کرده و فرآورده های آن پرداخته بود و من هم در این امر به او کمک می کردم تا این که پس از مدتها فروشگاهی را در این خصوص راه اندازی و افراد زیادی به کار گمارده شدند و توانستیم درآمد بسیاری را کسب کنیم.

پودر پیاز

پودر پیاز نقش به سزایی در طعم سازی و خوشمزه کردن غذاها دارد به طور مثال اگر حتی به املت کمی پیاز سرخ کرده اضافه کنید طعم آن بهشتی می شود و چندین برابر بیشتر از خوردنش لذت خواهید برد.

به دلیل اینکه افراد ممکن است وقت کافی برای خرد کردن، رنده کردن و یا سرخ کردن پیاز داشته باشند راه حل دیگری برای این که از پیاز بتوان در غذاها استفاده کرد وجود دارد و آن پودر پیاز است، پودر پیاز همان طعم و کارایی پیاز را دارد اما بدون اشک و آه و سوزش چشم، به راحتی با ریختن یک یا چند قاشق چایی‌ خوری آن در غذا می توانید از طعم دلپذیر غذا لذت ببرید.

برخی پودر پیاز را با نمک مخلوط کرده و به آن نمک پیاز نیز می گویند که این گونه هم نمک غذا به مقدار مورد نیازتان می شود و هم طعم خاصی را به غذا بخشیده است.

پودرهایی که مرا یک کارآفرین بزرگ کردند

پودر سیر

نکته ای که باید در خرید پودر سیر بدانیم این است که پودر سیر باید ازسیر های مرغوب و باکیفیت تهیه شود، پودر سیر مرغوب رنگ سفید تر خوش عطر و بوی تندی دارد و همچنین نباید طعم ماندگی بدهد و نباید به هم چسبیده و کلوخه باشد

عوامل مختلفی در تعیین قیمت پودر سیر تأثیر گذار است، یکی از آن عواملی که در قیمت کلی پودر سیر تاثیر دارد وضعیت جوی هوا می باشد چه باعث افزایش قیمت آن میشود.

از شاخصهای دیگر در تعیین قیمت پودر سیر درجه یک سفیدی آن می باشد که هر چقدر سفید تر باشد کیفیت آن بهتر و قیمت آن بیشتر می باشد.

از شاخصه های دیگر عطر آن می باشد که هر چقدر بوی تندی داشته باشد کیفیت بهتر و قیمت بالاتری دارد و همچنین پودر سیر با کیفیت و باید به هم چسبیده و کلوخه باشد.

پودرهایی که مرا یک کارآفرین بزرگ کردند

پودر بادمجان

پودر بادمجان یک ماده غذایی که می تواند از چین و چروک صورت به شکلی عالی پیشگیری کند زیرا حاوی آنتی ‌اکسیدانهای آنتوسینین می باشد بادمجان است که به نرمی لطافت و زیبایی پوست کمک شایانی می کند که حتی می توانید خشک آن را که قیمت کاملا متعارفی دارد را نیز استفاده کنید.

مصرف روزانه بادمجان سیاه به افراد سیگاری توصیه می شود زیرا حاوی ویتامین pp که همان اسید نیکوتینیک است، می باشد که دارای سطح نیکوتین بالایی است و به همین دلیل به این افراد مصرف آن توصیه می شود زیرا سبب کاهش میل به نیکوتین می شود.

اگر به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهید باید بدانید که آب بادمجان یکی از عوامل تقویت کننده آنها می باشد که می تواند درمانی موثر برای پوست چرب و همچنین زگیل باشد.

اگر پوست بدنتان خشک است و می خواهید آن را نرم و مرطوب کنید حتماً به طور روزانه از بادمجان استفاده کنید. بادمجان همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند زیرا فیبر موجود در آن حجم زیادی از معده را اشغال می کند که سبب کمتر غذا خوردن و یا تسکین گرسنگی می شود.

ویروسها و باکتریها می توانند سبب آسیب دیدن به سیستم ایمنی بدن بشوند و از آن جا که بادمجان دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی می باشد و از طرفی سرشار از ویتامین سی است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

پودرهایی که مرا یک کارآفرین بزرگ کردند

 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس