کد خبر 1438128
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

مدت زمان طولانی که در عرصه تولید مواد اسیدی فعالیت کردم به من فرمول معجزه آسایی برای رسیدن به موفقیت آموخت که آن عبارت است از به کار گرفتن تلاش و حرکت هدفمند برای رسیدن به قله موفقیت، در این مقاله می خواهم محصولاتی که تولید آنها تاثیر بسیاری در رسیدن من به هدف داشتند را به شما عزیزان معرفی نمایم.

اسید سیتریک خوراکی

وارد کنندگان اسید سیتریک خوراکی به تازگی آمار خیره کننده ای را منتشر کرده اند که برای مصرف کنندگان نوع خوراکی بسیار جلب توجه می نماید. تفاوت های قیمتی در دوره های مختلف را که بررسی کرده بودیم، به این رسیدیم اسید سیتریک توانسته به بیش از 153 محصول نفوذ کند و در آن ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر داشته باشد.

تراکنش روزانه این 153 محصول از نظر خرید و فروش به بیش از 100 هزار میلیارد می رسد و اگر بخواهیم در این زمینه فعالیت داشته باشیم، در کمتر از مدتی وارد بازی اسید سیتریک می شوید. در اکثریت بازار ها این اتفاق افتاده و چینی ها و محصولات چینی به علاوه وارد کنندگان ما، در ایران نقش به سزا تری از تولید کنندگان داشته اند و این امر چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد.

با یک فرمول ساده ثروتمند و خوشبخت شدم

اسید فسفریک

در نهایت باید گفت اسید فسفریک یکی از محبوب ترین ترکیبات شیمیایی است که در صنایع مختلف و حتی در محصولاتی که ما مصرف می کنیم کاربردهای متعددی دارد که در اینجا برخی از کاربردهای محبوب آن آورده شده است: در کشاورزی: یکی از رایج ترین کاربردهای اسید فسفریک در حوزه کشاورزی برای تولید کود و خوراک دام می باشد. در دندانپزشکی: همچنین این نوع اسید در دندانپزشکی استفاده می شود که در آن دندانپزشکان از این ترکیب شیمیایی به عنوان محلول برای تمیز کردن دندانها استفاده می کنند همچنین در داروهای ضد تهوع نیز این ترکیب شیمیایی موجود است.

کاربرد انواع اسیدها در صنایع مختلف قابل چشم پوشی نیست و این امر درباره اسید فسفریک نیز صدق می کند به همین دلیل در اصفهان میزان تقاضا برای این اسید بالا است، نکته قابل توجه این است که اسید فسفریک عمدتاً غیر سمی است و در غلظت کم به پوست یا هیچ قسمتی از بدن آسیب نمی رساند اما در غلظتهای بالاتر خطرناک است و می تواند باعث تحریک شدید پوست یا سوختگی و حتی آسیب به چشم شود.

با یک فرمول ساده ثروتمند و خوشبخت شدم

اسید روی اکتیو

در گذشته های بسیار دور از اکسید روی یا اسید روی اکتیو برای درمان بیماری ها استفاده می کردند و معتقد بودند که این ماده ضد عفونی کننده بسیار عالی برای زخم ها و چشم ها می باشد. ویژگی های زینک اکسید یا اکسید روی عبارتند از: ظرفیت گرمایی بالا ضد باکتری بودن و ضدعفونی کنندگی ضد اشعه uv از این ماده پر ارزش در کارخانه ها برای تولید محصولات مختلف نظیر: سرامیک، رنگ، شیشه، پماد، چسب، لاستیک و پلاستیک، نوارهای کمک های اولیه و تولید بازدارنده های آتش استفاده می کنند.

ترکیبی معدنی غیر آلی که از ترکیب آنیون سولفات و کاتیون روی درست می شود، اکسید روی سولفید یا سولفات روی می باشد که برای تولید سرامیک طرح سه بعدی به کار گرفته می شود. این ماده به صورت بلورین و جامد می باشد و هیچ رنگ و بویی ندارد و با نام تیریول سفید معروف است و به راحتی می توان آن را در آب حل کرد. فرمول شیمیایی این ماده znso4 می باشد و به عنوان مکمل غذایی برای افرادی که کمبود روی دارند مفید است.

با یک فرمول ساده ثروتمند و خوشبخت شدم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس