کد خبر 1438066
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
زیدآبادی

عوامل سایبری ضد انقلاب با ارسال پیام‌های شخصی و نیز ترور شخصیتی در شبکه‌های اجتماعی زیدآبادی را تهدید به قتل و تجاوز کردند.

به گزارش مشرق؛ احمد زید آبادی سیاست مدار اصلاح‌طلب و عضو سابق گروهک ملی- مذهبی‌ها با انتشار پیامی در کانال تلگرامی‌اش از سیاست خداحافظی کرد.

عضو شورای سردبیری روزنامه هم‌میهن نوشته است که به دلیل حملات مکرر از سوی لشگر سایبری ضد انقلاب و نیز عناصر اجیر شده از سوی حامد اسماعیلیون تصمیم گرفته است تا از سیاست خداحافظی کرده و به مسائل علمی و انتزاعی بپردازد.

در متن منتشر شده از سوی دبیر کل حزب منحله ادوار تحکیم وحدت آمده است که از فحاشی چارپاداری تا تهدید به قتل و تجاوزِ جنسی، بخشی از واکنش افرادی بود که در فضای مجازی و غیرمجازی به حمایت از آقای اسماعیلیون نثارم کردند. احمد زید آبادی مدتی قبل با انتشار یادداشتی از اسماعیلیلون خواسته بود وارد مسائل سیاسی نشود.

زیدآبادی برای این ضد انقلاب مقیم کاناد نوشته بود که به اسماعیلیون توصیه می‌کنم که با این حجم از خشم و کینه‌ای که به دل گرفته، وارد سیاست نشود. سیاست در فارسی به معنای تربیت کردن اسب وحشی و در نزد یونانیان نیز تدبیر منزل در سطح کلان آن بوده است. از این رو سیاست عرصۀ فرو نشاندن خشم و انتقام‌گیری نیست. سرنوشت عموم در آنجا تعیین می‌شود و از همین رو، به کنشی کاملاً حساب‌شده و خالی از هر نوع بغض و خشم و کینه و انتقام‌جویی نیاز دارد.

این توصیه سیاسی از جانب یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب که مخالفت مبنایی با نظام دارد باعث شد عوامل سایبری ضد انقلاب با ارسال پیام‌های شخصی و نیز ترور شخصیتی در شبکه‌های اجتماعی زیدآبادی را تهدید به قتل و تجاوز کنند.

حامد اسماعیلیون از اعضای سمپاث گروهک منافقین است که با اروین کاتلر وکیل این فرقه ارتباط نزدیک دارد؛ گفته شده است که اسماعیلیون توسط این گروهک تروریستی هدایت می‌شود. روز گذشته اسماعیلیون با شرکت در کنفرانس نظامیان ناتو خواهان برخورد سخت با مردم ایران شده بود.

پیش از این زیدآبادی چندین بار اعلام خداحافظی از سیاست کرده و مدتی بعد دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. جا دارد این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با سعه صدر بیشتری به وقایع موجود توجه کند، به طور طبیعی همه شهروندان ایرانی با هر مرام و گرایش سیاسی در سایه امنیت جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و حفاظت از جان؛ مال و ناموس آن‌ها از اولویت‌های نظام است. احمد زیدآبادی نیز مانند دیگران از این موهبت برخوردار خواهند بود.

البته آقای زید آبادی این روزها فرصت دارد به دور از هیجان به این مسئله نیز فکر کند که مولد این جریان فحاش و ویرانی‌خواه در سال ۸۸ و آن فتنه سنگین آمریکایی- صهیونیستی شکل گرفته است! درست همان روزهایی که اصلاح‌طلبان با رمز تقلب در انتخابات ۸ ماه جنگ خیابانی سخت را به نظام تحمیل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 0
    فحش باد هواست بابا
    • وطن پرست DE ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      16 0
      دقیقا. اینها وقتی خودشون فحش می دن می گن نقد هست و باید صبرتون رو بالا ببرید. وقتی بهشون فحش می دن گوش فلک رو کر می کنند که تو تمام ارزش ها رو سر بریدی و ...
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      4 0
      اسب های گاری در سربالایی به گاز گرفتن هم روی آورده اند!
  • محمد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 1
    شاید هردوتا شون باهم همکاری میکنن و درظاهر دعوا دارن. اصطلاحا میگن جنگ زرگری. وگرنه نه زیدآبادی کسی هست که بخواد اسماعیلیون رو نصیحت کنه اونم به طور علنی و سرگشاده. ونه اسماعیلیون آدمی هست که دوستان خودش رو تهدید کند آنهم به این شکل... حتم دارم اینم بازی خودشون هست
  • ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    45 1
    با ی فحش جازدی ؛ دشمن بیاد چیکار میخوای بکنی
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      14 20
      صابون هتاکان دانشگاه شریف و آلبانی و ریاض به تن زیدآبادی هم خورد فقط به‌خاطر اینکه گفت : اسماعیلیون کمی آرامتر! تا ایران ویران نشود!
    • آرتین IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      11 0
      خدا ازشون نگذره که این وضع رو برای مملکت درست کردند
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      7 2
      همش ی بازی کثیفه.میخادبگه منم تهدیدشدم.خخخخخخخ احمق اصلاح طلب مزدور
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      15:23 به نظرم این شیوه سخن گفتن صحیح نیست
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    22 5
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      5 0
      سلام یکی از دوستان خودش و همونهایی که اصلاحات تربیت کرده-
    • عیسی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 5
      اونی که اسب تروارویادت دادواین کامنتوبرات گذاشت یادت ندادهمین جاکه کامنت گذاشتی هم اینترنته ،درضمن اینجانهایتاده نفرکامنتتوببینن که مطمئنا9تاش بهت میخنددن ،حداقل جایی بزارکه دیده بشه وبازخوردداشته باشه
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 0
    کجا حالا با این عجله ؟؟؟ ببین و بفهم اینهمه سال تو و هم حزبی هات بخصوص از ۸۸ به بعد مردم رو تشویق به لشکرکشی خیابونی میکردید و اینهمه بذر ناامیدی و خشم و نفرت کاشتید تهش چی میشه ؟!! اول از همه به خودت حمله میکنن
  • 63636366666 IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 17
    اصلاح طلبان انسان های پاک دست راست گو ویک چهره هستند مثل شما دو رو ومنافق نیستند که ظاهر یک طورید باطن طوری دیگه حرف مفت نزنید هیچ وقت اصلاح طلبان دنبال براندازی نیستند فقط دنبال رعایت عدل واصلاح امر هستند
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 0
      نه باباااااااااا
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      داداچ خود اصلاحطلبها اینطوری که تو ازشون گفتی، از خودشون انتظار ندارند. مطمئنی حالا؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 23
    گروهک فقط شامل دو طیف در ایران میشه یکی منافقین دوم گروهک پایداری
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    اینا کاملا روی شیوه های ضد اغتشاش شما (جمهوری اسلامی) کار کردن و نقاط ضعف قدرتش را درآوردن .....پس باید بین کسانی که امنیت داخلی را تامین می کنن جاسوس داشته باشن که اطلاعات دقیق و به روزی دارن که این سیرک را طراحی کردن ....شیوه رزمتون را عوض کنید .....دستگاه امنیتیون را هم پاکسازی کنین ...ترور فخری زاده نشون داد اشراف اطلاعاتی دارن ....
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 1
    از تهدید جنسی این مدل ادما خوششون میاد و میگن حتما هنوز پخی هستیم و جونشون خیلی براشون عزیزه..
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 1
    خدا را شکر - به امید خدا نتایج اتمام اغتشاشات اخیر از فتنه 88 گرانبهاتر شده ... افرادی که خودشان بر شعله اغتشاشات میدمیدند، حالا با برخورد متوحشین گوشه عزلت میگیرند.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 2
    درود
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 1
    حفاظت از جان و مال و … مخالفين از اولويت هاى نظامه
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 0
    نتیجه اغتشاشات امروز ولنگاری رسانه ای بود که دست ساز وزیر ارتباطات دولت تدبیر یعنی آذری چهرمی بود که تا چند هفته پیش هم دیگران را برای خرید فیلترشکنها ترغیب می کرد در دوران وزارتش نیز با قوه قضائیه برخوردهای نافرمینی و زشتی داشت که پرونده ای هم برای او تشکیل شده اما متاسفانه هنور رسیدگی نشده است
  • علوی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    جناب آقای زیدآبادی! علیرغم آنکه از عقایدتان برائت جسته و بیزارم که میل به آمریکا دارید و جهانی میدانید ش! علیرغم آنکه از آن حس عمومی اصلاح طلبان مبنی خود فرهیخته پنداری تان و عوام زدگی مخاطبان تا انزجار دارم اما ایران وطن شماست و برای آن باید ایثار نمود ! چگونه انقلابی ها عزیزان شان را داده اند ؛امنیت جانی خود و خانواده شان در مخاطره است ؛فحش که یومیه میخورند اما پای عقاید مان ایستاده ایم اما در کار زار اصلاح طلب و اصولگرا گروهی به مال وطن میفروشند و پا کانی چون شما به قیمت آرامش ! حالا ببینید افسران زبده سپاه قدس که جملگی نخبه و تحصیلات عالیه دارند چگونه به دل دشمن و اساتید این جماعت داعشی هجوم آوردند تا جوابتان راحت نظریه پردازی کنید ولو علیه خودشان و با سکوت و تبسم از کنارتان گذشتند بدون آنکه بشناسیدشان ! سرزنش تان نمیکنم روح ظریف تان آزرده شده اما وقتی جواد ظریف تان را به عنوان دیپلمات در مقابل مرد میدان قرار دادبن باید بدانید وقتی حرمت مرد و بزرگ خانواده را که اعضا خانه بشکسته آنگاه خودشان از حرامیان در گزند نخواهند بود اینها ثمره نظریه پردازی های خود فرهیخته پندار و جاهل مدار دانستن مخالفان تان بود غافل از اینکه کف و هورا های رسانه ها هم عوامل مفسدان اقتصادی سرسپرده به خالقان داعش بود نه پیروان مکاتب اقتصادی من درآوردی تان آری گذشتن از حکمای داخلی از ملاصدرا تا خمینی و خامنه ای در حوزه علوم انسانی و قرقره نمودن هابس و لاک و روسو خروجی اش میدان دادن به آخرین مخرج مشترک ان مکاتب فکری یعنی داعش می‌شود اما اگر عمق مکتب سلیمانی را باور میداشتید وطن را بخاطر چهارتا ناسزا رها نمیکردین ! برگرد برادرم ما وجود اینکه مخالف منتقد ما هستید از جان و مال و ناموس شما هم حفاظت میکنیم
  • US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    زورشان نرسید براندازی کنند حالا خودشان را برانداری می کنند. اگر مقتدا صدر که کناره گیری کرده روی حرفش بماند این یکی هم بقولش وفادار خواهد بود. دیدیم که صدر قبلا هم کناره گیری کرده بود اما تا فرصت پیش آمد فوری وارد میدان شد و دوباره با موج اغتشاشات عراق به حجره پرتاب شد تا ببینیم خدا چی بخواهد.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    اصلاح طلبا نتیجه ی تربیتشونو ببینن و بچشن
  • رضا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 0
    خود کرده را تدبیر نیست موقعی که محمد خاتمیشون از اوباش حمایت ضمنی می‌کنه نهایت موقع هارشدنشون پاچه اینا رو هم میگیرن
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    ای بابا! مرگ خوبه ولی برای همسایه حکایت این اقاست!
  • سگ اصحاب کهف IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    نظام و ملت ایران به زودی دشمنانش رو به آتیش خواهد کشید. شعله خشم‌ ملت ایران به جان اسماعیلیون ه و عمله‌هاش و سایر دشمنان ایران ، خواهد افتاد. به زودی. ولی منم از جانب خودم به اسماعیلیون ..و عمله‌هاش میگم که شما .. خوردین که مردم ایران رو تهدید میکنید. آشغالا خیال کردید خبریه. اگه دستم بهتون برسه بلایی سرتون میارم که دیگه توان حرف زدن و تهدید کردن ملت ایران رو نداشته باشید.
  • DE ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 2
    مارا هزاران سال از آزادی بیان و عقیده عقب انداختند . بهایش را این روزها در کوچه و خیابان هم می بینیم.
    • ح IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 1
      آزادی بیان؟ اگر تو ایران آزادی بیان نبود الان زیبا کلام تو اوین بود! بعدشم تو فرانسه چرا از هلوکاست نمیشه انتقاد کرد؟ انتقاد فقط! یعنی بشینیم علمی و تاریخی سرش بحث کنیم! چرا نمیشه؟
  • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 0
    بنام خدا. برادران عزیز، سربازان گمنام، نیروی انتظامی قهرمان، بسیجیان فداکار، پاسداران دلاور و ارتشیان سلحشور با توجه به آغاز عملیات ایذایی برخی از دلبستگان غربی در این جنگ ترکیبی بنظر می رسد که نوبت اغتشاشات به سیاسیون رسیده باشد و اغلب شون دست بکار شدن. چرا که نه دغدغه ایران دارن نه دغدغه انقلاب داران نه دغدغه معیشت دارن و نه .... ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رهبری معظم انقلاب اسلامی و همه شما عزیزان، مواظب باشید رودست نخوریم که اینا خیلی خطرناکند
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    از کجا معلوم ضد انقلاب بوده؟
  • محمدایوب IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    آقای زید آبادی جا نزن مرد باش اصلاح طلبان که دنبال اصلاح از اسلامی به سکولارهستن عباس عبدی دنبال باز شدن کاباره ها وعرق فروشی اون یکی دیگه دنبال رنگین کمان هم جنس بازها وپروانه سلحشوری دنبال بردن زنها به ورزشگاه شهیندخت هم دنبال صادرات زنان بدون سرپرست به خارج پس نباید بترسی
  • مجید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    عجب امنیتی!!!!!
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    اون موقع که برای دفاع از فردوسی پور اصلاح طلب به خیابونی فحش میدادن شماها نه تنها دعوت به رعایت اصول اخلاقی نکردید بلکه خوشحال هم می‌شدید. حالا از کی مینالی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس