سردار فدوی: دشمن نمی‌تواند پیروزی‌های جبهه حق را کتمان کند

سردار فدوی با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی که ظهر امروز در محله هرندی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خبیثان عالم مجددا دچار وهم و اشتباه محاسباتی شدند که می‌توانند در جمهوری اسلامی ایران پیروزی به‌دست آوردند و بیش از ۶۰ روز است که پیروان خود را به میدان می‌آورند. ما در داخل با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر در میدان، فریب خوردگان داخلی نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.

وی گفت: در این مدت حدود ۶۰ شهید تقدیم شد، شهدای ما مظلوم بودند ولی مظلوم مقتدر. پیام مظلومیت مقتدرانه ما به همه جهان مخابره شد. مظلومیت ما مقتدرانه است اما نه مظلومیتی که دشمنان بر ما تحمیل کنند.

دشمنی استکبار زمانی اوج می‌گیرد که ایران به پیروزی و دشمن به شکست رسیده باشد

جانشین فرمانده سپاه افزود: دشمنی دشمنان از اول انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته ولی در برخی مواقع اوج گرفته است. مواقعی اوج می‌گیرد که یا آنها به شکستی رسیده‌اند، یا ایران عزیز به پیروزی رسیده و یا آنکه هر دو حالت رخ داده است.

سردار فدوی تصریح کرد: هم‌اکنون دشمنان و خبیثان عالم با هر دو حالت مواجه شده‌اند. از طرفی ما به یک پیروزی رسیده‌ایم، دولتی بر سر کار آمده که وجه اصلی آن عمل به وظایف، بدون اتکا و چشم‌داشت به کمک بیرون است. ما توانایی‌های ارزشمندی در داخل مرزهای خود داریم، برای رشد و پیشرفت ایران عزیز باید بر آن‌ها تکیه کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، شکست بزرگی برای خبیثان ایجاد شده است. آن‌ها حدود ۵ قرن دنیا را مستعمره خود کردند ولی هم اکنون مشکلی برای آنان ایجاد شده و آن این است که خود جنگی به راه انداختند، در این جنگ، کشور روسیه را تحریم کردند و این کشور هم گاز را بر روی آن‌ها بست. آن‌ها هم‌اکنون به فلاکت افتاده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: در این مدت، رسانه‌ها و مسئولان غربی اعلام کردند که برای زمستان سختی که در پیش است، چوب، ذغال سنگ جمع آوری کنید. خاک بر سرتان کنند که حتی در این دنیا هم نتوانستید موفق شوید و در آن عالم هم به دلیل جنایت‌ها، خباثت ها و ظلم‌های متعدد، به جهنم خواهید رفت.

دشمن در صحنه‌های نظامی هیچگاه نتوانست کاری کند

سردار فدوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب توسط دشمنان تحریم شد، گفت: هیچگاه مشکلاتی که در غرب ایجاد شد، به خصوص مشکلاتی که هم‌اکنون غربی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را تجربه نکردیم زیرا این وعده خداست که فرموده اگر در جبهه حق قرار گیرید، خدا به شما کمک خواهد کرد و هیچگاه در بن بست قرار نمی گیرید.

وی با اشاره به جایگاه قدرتمند ایران در عرصه نظامی و ایجاد بازدارنگی در برابر دشمنان ادامه داد: ما خبیثان عالم را در گذشته به خفت‌اورترین وجه ممکن دستگیر کردیم، آن‌ها دستان خود را بر سر خود گذاشتند، در صحنه‌های عمل نظامی هیچگاه نتوانستند کاری کنند، به همین علت در صحنه‌های دیگری مانند عرصه رسانه فعال شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: مردم ما و جوانان عزیز ما به لطف خدا آن‌ها را در عرصه رسانه و فضای مجازی به شکست خواهند کشاند، چون خداوند به ما وعده داده است که پیروزی از آنِ حزب الله است و حزب شیطان نابود می‌شود.

سردار فدوی یادآور شد: خداوند اراده کرده است که حزب الله پیروز شود. در وعده خدای متعال هیچگاه تخلف نیست، ما باید با اطمینان و با محکم ترین حالت ممکن پای کار رویم و مواظب باشیم که در مسیر خدا گام برداریم و اگر اینطور شد، پیروزی قطعی است و ان شاءلله تا هنگامی که پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن، یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) تحویل شود، استواری، تلاش و مجاهدت ما ادامه خواهد داشت.

هدف بسیج خدمت‌رسانی به مردم است

وی با ذکر آنکه بیش از ۴۳ سال است که هدف بسیج و نیروهای انقلابی، خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: شکرخدا که ما مطابق با دستورات الهی، تعالیم اهل بیت(ع) و تاکیدات امامین انقلاب عمل کرده‌ایم، به همین خاطر خدای متعال نیز ما را در برابر خبیثان عالم و پیروان آن‌ها پیروز گردانده است. دشمنان در طول این سال‌ها هر چه در توان داشتند به کار گرفتند، اما نتوانستند به موفقیتی دست یابند که اگر به موفقیتی می‌رسیدند، آن موفقیت را دائم در رسانه‌های خود اعلام می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و جهادی در سراسر کشور به کار سازندگی و به پیشرفت رساندن کشور ادامه می‌دهند، همه ارکان نظام نیز در قوی‌ترین وجه ممکن به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد و دشمن نیز توانایی کند کردن روند رشد ایران مقتدر را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    39 10
    بنظرتون افتخارداره که این همه طول کشیده؟ . اشتباه کردید مماشات کردید. ۶۰ تا شهید دادی . ۶۰ و۷۰ شایدم بالاتر قاتل بودند! مثلا فقط ۷۰ نفرتو شهادت شهید ارمان علی وردی دخیل بودند. ۶۰ تاخونواده اینجا شهید شدند و چقدر بچه بی پدر شدند . ۶۰ _۷۰ تا بالاترم که قاتلند خونواده دارند .خونوادهاشون هم از فردا ضد نظام که بودند، ضد نظامتر شدند . چقدرم مردم عادی شهید شدند یا اسیب جسمی ومالی دیدند . چقدر به مملکت خسارت وارد شد. چقدر ابروی نظام رفت تو دنیا . چقدر امید مستضعفای دنیا بما بود که امیدشون ناامید شد وچقدر غصه مارو خوردند وچقدراسترس وناراحتی کشیدند نکنه حکومت بره . از اون ور چقدر به زنهای چادری بیاحترامیشد . چقدر مذهبیها مسخره شدند.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      6 8
      اشتباه نکردیم چون وارد بازی دوسر باخت میشدیم
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      10 3
      اشتباه کردید و هیچ بازی دو سر باختی وجود نداشت و نداره. اینم کلام فریبه. از اول گفتیم که برانداز ترسو به یه پخ بنده. الان با دستگیریا دیدید که به یه پخ بند بود. اما همچنان تقصیرتونو نمیپذیرید چون تبعات داره
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      8 4
      کاملا درسته متاسفانه ژست مهربونی برداشتن بعضیا و تاوانش را بچه های مظلومی که در کودکی بی پدر می شوند باید بدهند!
    • ایرانی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      5 8
      در جواب کاربر15:29 که میگوید معترضین به پخ بندند باید گفت باتوم را از نیرو انتظامی بیرحم بگیرید تا ببینیم چه کسی به پخ بند است .
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      5 0
      اینجوری سلبریتی ها منافق شناسایی شدن .. لیدرهای مهم اغتشاشات اومدن بیرون و برای خیلی ها تکرار مجازاتها درس عبرت شد . اما اگر یک هفته ای جمع میشد هیچ سلبریتی شناسایی نمیشد و هیچ کس متوجه شدت دستگیری ها نمیشد پس هیچ کس هم براش در عبرت نمیشد و سال دیگه هم همین اشو همین کاسه میشد
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      الان دیگه همه سلبریتی شدن . چقدر آدم معمولی یا ناشناس که نامشون جهانی شده
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      منگل جان تو که از یه باتوم که دیگه همه جا به مسخره بهش میگن چوب بستنی میترسی غلط میکنی ژست انقلاب میگیری واسه ملت . برو ببین تو ساواک ملت چی کشیدن بعد بیاید اداشونو در بیارید .
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    11 5
    خوب سردار پایان مماشات اعلام کنین .غائله را جمع کنید .و کار ارازل و اوباش هم یک سره کنین .کلک کنده مراد حاصل
  • علی GB ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 4
    شاید بهتره در نواحی تجزیه طلب کردنشین مردم عادی را در یک کمپ مدتی جا بدن و همه منازل برای اسلحه هایی که خودشون مدعی بودند همه مسلح هستند، جستجو بشوند.
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      متاسفانه
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 2
    نوعی تبلیغ مسیرنورانی انقلاب اسلامی وچرک نچسب به این بدنه ی نورانی انقلاب اسلامی وسیاهی وفسادودروغ وتهدیدوحمله گروههای اپوزوسیون فاسدضدانقلاب به هم هم به وضوح ایجادشد
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    ما که زیاد در دل ماجرا نبودیم از همان روز اول فهمیدیم قضیه چی هست آن وقت شما نمی دانستید دنبال چی هستند و صفی هم وجود نداشت که جدا شود؟ عجب!!!
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    10 6
    سردار عزیز الان دیگه بعد ۶۰ روز اگه کسی بگه فریب خوردم واقعا داره دروغ میگه الان چیزی به اسم فریب معنی نداره.لطفا مماشات و تعطیل کنید .الان هر کسی که وسط خیابون اغتشاشگر و به شدت وحشی هست باهوش برخورد جدی کنید.لطفا.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      5 2
      از روز اول محکم و قاطع باید اعلام می کردین : «آتش افروز = محارب و تخریب گر = محارب». باید به پای اغتشاشگران تیر میزدید تا نتونن فرار کنن. اون اصل کاری ها که «درخارج کشور دوره دیده بودن» حالا نیستن و برای فتنه بعدی برنامه ریزی می کنن. « ماجرا براندازی و سوریه سازی و تجزیه ایران بود». مهسا پهسا بهانه بود. حجاب بهانه بود.
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 0
      بچه ۱۵ ساله چیطور رفته خارج کشور دوره دیده ؟ توهمی شدید ینی همین دیگه
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 1
    خب مماشات نمیکردید! ضمن این که تحلیل‌تون اشتباهه. ما بین مردمیم. یک نفر از اقوام فتنه‌گر از فتنه جدا نشده. چون این فتنه برخلاف فتنه ۸۸ بر پایه دروغ نبود که کسی جدا بشه. بر پایه خباثت باطن بی‌دین‌ها بود و بی‌دین از شیطان جداشدنی نیست. بد تحلیل کردید بد. خون شهداء سنگینه
    • بنده خدا IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      موافقم. صفوف همون اولش هم جدا بود یا نهایتا بعد دو سه روز جدا شد
  • JP ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 2
    مظلوم مقتدر ؟؟ با همین حرفا هندونه بذارید زیر بغل جوونای انقلابی و عصبانی که از اینهمه هرزگی خونشون به جوش اومده تا بدون سلاح و صرفا بخاطر دستور امثال شماها که خودتون با خیال راحت اون بالاها نشستید و قرنی یه بار از اتاقاتون در نمیاید ، برن جلوی جماعت خوک صفت و داعشی که نتیجه ش این میشه که هر روز که تلویزیون لعنتی رو روشن میکنیم تصویر تشییع شهید داره نشون میده که اکثرا جوونای پاسدار و بسیجین . شماها دستتون کمتر از این این جماعت وحشی حرومی به خون این بچه ها آلوده نباشه کمتر هم نیست .
  • حجت IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 3
    بنده جای مامان بزرگم عذرخواهی می کنم. نمی دونم چرا هر کی از خانه قهر می کنه میگه نظام چنین نظام چنان. این نظام بدبخت کیه که همه بهش فحش میدن؟
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    5 2
    پس جمع کن دیگه اگه میتونی
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      مگه سفرس که جمعش کنه ؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 3
    مماشات نمی‌کردید، مملکت را هم به فنا می‌دادید. حالا که عاقلانه رفتار شده با این حرفهای قلدر مابانه کار عقلای نظام را بی ارزش نکنند. شک ندارم این مماشات از طرف مقام رهبری توصیه شده بود. #رهبر_ آزاده
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 3
    دقیقا
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    ان شاالله از این به بعد برخوردی قاطع را شاهد باشیم
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 1
    هروقت از خانواده هاشم.... نترسیدید و فائزه . محاکمه شد آن وقت حرفت ارزش دارد .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    ولی ما دگیریم از این همه مماشات. ما دوستان و عزیزان زیادی را از دست دادیم و صد اغتشاشگر هم ارزش یک تار موی هر کدام از شهدای ما را ندارند
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 1
    ولی دیگه تو رو خدا بسه
  • اشرفی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 1
    الان سره از ناسره مشخصه و مماشات دیگع جایی نداره
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    چقدر و تا کی مماشات ؟؟!!
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      تا وقتی که غبار فتنه از بین بره و همه حق و باطل رو تشخیص بدن
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    نتیجه اینکه این جانی ها و هرزه ها را میگیرند و فردا رها می کنند می شود همین.
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      مثلا گیرم دیگه کم کمش ۱۰۰۰ نفر دستکیر شدن ، شما میگی چیکارشون کنن ؟
  • امیر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    با سلام خدمت سردار فدوی و دیگر بزرگواران خانواده سپاه . با احترام و ادب باید عرض کنم که مماشات بدون توجیه ، صدها شهید ، مجروح و صدها میلیارد تومان هزینه بر گردن این کشور گذاشت . برای درس عبرتی همیشگی به تفاله های بجای مانده از گذشته دور و نزدیک ، این خبیثان و فاسدان را هرچه زودتر محاکمه علنی و در میادین شهرهای ایران بسزای ننگینشان برسانید .
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      غیر از برخورد قاطع راه دیگه وجود نداره .
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    متاسفانه عزیزان بسیجی که واقعا صادقانه رفتار وامنیت آفرین بودند را از ما گرفتند ریشه های آن را استخراج کنید و ریشه را بسوزانید قطعا کشور به آرامش میرسد . مردم نباید خبرهای اغتشاشگران را ببینند بلکه خبرهای یافته های علمی دانشمندانه شبرینی خاصی دارد اینها لذتبخش هستند شیرینی را بمردم هدیه کنید باید از درون اغتشاشات رشد باطلاع مردم برسد
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    ای کاش مماشات نمیکردید که مملکتو اینجوری داغون نکنند
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      فقط تو کارت درسته
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    شما میگین اغتشاش
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    تدبیر عالی اتفاق افتاده. همین هایی که الان خیلی داغ میگن باید از اول برخورد میکردید، اون موقع هم میومدن همینجا پیام میزاشتی که چرا در برخورد خشونت آمیز عجله میکنین؟ چرا مردم رو کشتین؟ و هزارتا چرای دیگه ردیف میکردن
  • کارشناس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    خراب کردن چیزی نیست ساختن مشکل است. یکی گفت 3 روزه بورس را درست میکنم
  • مریم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    مماشات کردین که جوانهای ارزشی مان هر روز پرپر شدند..
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      جوون ارزشی به چه درد مملکت میخوره ؟ نون و اب برای زن و بچه های ایران درست میکنن؟
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اگه مماشات نمیکردیم پیروز میدان نمیشدیم
  • SE ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    دوستان و عزیزانی که از مماشات مقامات مسئول ناراحت هستند و حق هم دارند ولی باید در نظر بگیرند بله ما ۶۰ شهید دادیم ولی این فتنه یک جنگ تمام عیار بود این دام برای کلیت کشور و نظام و تاریخ ایران بود می‌خواستند کاری با ما بکنند ستاره های آسمان به حالمان بگریند. شما حساب کنید اگر جنگ داخلی چیزی شبیه سوریه میشد چه جانها و چه خسارت های عظیمی به ایران وارد می‌شد‌. در یک جنگ داخلی و فتنه ای که پشتش اسزاییل خونخوار و عربستان داعشی باشد خدا میداند اگر ما در این دام می‌افتادیم چه صحنه های وحشتناکی را باید به چشم میدیدیم. آنچه دیدیم فقط شمه ای از چیزی بود که برایمان تدارک دیده بودند. در یک جنگ داخلی و قومی و تجزیه طلبانه ممکن است میلیونها انسان کشته بشوند ساختارهای یک کشور بکلی ویران شود عزا و ماتم و دربدری و اوارگی تا چند دهه گریبان گیرمان بشود. بنابراین من فکر میکنم نظام در دام دشمن شیطان صفت ملعون نیوفتاد تا ایران حفظ بشود تا جانهای میلیونها آدم بیگناه حفظ یشود. الان همه مردم قدر امنیت را بهتر میدانند و نظام واکسینه شد و این تجربه برای کشور میماند. یک مثلی هست که میگوید ضربه ای که تو را ازپا درنیاورد باعث قویتر شدن تو خواهد شد و کشور ما بارها و بارها این فرمول را تجربه کرده است. هموطنان دمتان گرم در امتحان بزرگی پیروز شدیم غمگین نباشید. شوخی نیست با تمام دستگاه عریض و طویل رسانه ای دشمن جنگیدیم روح همه شهدا شاد و قرین رحمت الهی واقعا این شهدا باعث افتخار ایران اسلامی هستند که ما باید از آنها همیشه در سختی ها الهام بگیریم مظلومیت شهید الله وردی واقعا دنیایی از درس و معرفت درخود داشت‌. نظام حتما باید حق یک مشت سلبریتی احمق و بیسواد را کف دست شان بگذارد مماشات بخصوص با اینها بخدا قسم حرام است اینها نقش لیدری این فتنه را بدست داشتند بنابراین همونطور که اکثر مردم میگویند باید با این جماعت مفت خور انگل صفت الان بعد از آرام تر شدن فضا با قاطعیت برخورد کردو طبق قانون محاکمه بشوند و تقاص پس بدهند . امید سربلندی پیشرفت ک اقتدار هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران
  • دانا IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    دقیقا
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    سرباران اسلام عزیز
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    براندازی درایران غیرممکنه
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    ابتدا برای روشن شدن حق از باطل برای خیلیا، مماشات نیاز بود
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    چجوری حساب کردی میگی ۶روزه
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اگر قرار باشد حاکمیت هم مثل اغتشاشگران عمل کند سنگ روی سنگ بند نمی شود بروید به فکر این باشید که مردم اعتراضات قانونی و برحق خود را چگونه ابراز دارند تا اغتشاگران میدان داری نکنند
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    درود
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف پیف..
  • ک IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    دوستان همین کسانی که اغتشاشات رابه پا کردن وازان حمایت‌های میلیارد دلاری میکنند همان کسانی هستند که داعش را در سوریه و عراق تأسیس کردندچه بر سر مردم سوریه و عراق اوردندکاش این فریب خوردگان اندکی تامل کنند که نقشه چه کسانی را اجرا می کنند.
  • حسین IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    شما پاسدار انقلاب اسلامی ، پاسدار خون شهدا ، پاسدار وطن و کشور و ملت و مملکت و مردم ، شما پاسدار اسلام و خون امام حسین علیه السلام و همه شهدا هستید ، شما پاسدار امنیت هستید ، نباید مماشات میکردید . آیه ( وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه ) هم در سوره انفال آمده و هم در سوره بقره .
  • DE ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس