کد خبر 1437445
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
آخرین خبرها از حادثه دیدگان مشهد

فرمانده ناحیه ابوذر مشهد گفت: در حال حاضر ۴ مجروح حادثه مشهد در بیمارستان تحت نظر هستند که از این تعداد ۲ نفر در بخش icu تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

به گزارش مشرق، بعد از فراخوان معاندین جهت اغتشاش و اعتصاب در روزهای ۲۴،۲۵ و ۲۶ آبان ماه و عدم همراهی مردم با آنها، دشمنان افسارگسیخته دوباره چهره واقعی خود را نشان دادند. اغتشاشگران با حمله به کسبه و بازاریان خیابان های، سعدی، توحید و عامل مشهد سعی در بستن مغازه ها و اعلام اعتصاب عمومی داشتند که با ورود به موقع پلیس و نیروهای بسیجی مجدد ناکام ماندند.

اما یکی از معاندین با سلاح سرد به تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیجی حمله ور شده که در این بین دو نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۴ نفر مجروح شدند.

عباس فروزان مهر در مشهد در خصوص آخرین وضعیت مجروحان حادثه پنجشنبه شب هفته گذشته، گفت: ۴ مجروح این حادثه بلافاصله در بیمارستان تحت درمان و مراقبت های پزشکی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در شب حادثه حال دو نفر از مجروحان به دلیل اصابت چاقو بدخیم و در بخش icu بیمارستان تحت مراقبت های ویژه پزشکی بودند اظهار کرد: با تلاش کادر درمان حال این دو نفر بهبود یافته و امروز به بخش منتقل شدند.

وی همچنین در خصوص حال دو مجروح دیگر گفت: ۲ نفر دیگر به دلیل اصابت ضربات چاقو به دست و پا در بخش بستری بودند که یکی از آنها مرخص شده و دیگری ان شاءالله طی چند ساعت آینده مرخص خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس