سراوان مقصد هیئت اعزامی رهبر انقلاب/ دیدار با علمای اهل سنت

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز هویت دینی و انقلابی نسل جدید ما را تهدیدهای تازه ای از جمله فناوری‌های نوین به مخاطره انداخته و باید نسل جدید را از فتنه‌های دشمنان در امان نگه داریم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امروز در جمع مردم سراوان اظهار کرد: طبق شنیده ها سراوان دارای انسان‌هایی فرهیخته و با سطح علمی بالا بود که در این جلسه به خوبی آن را حس کردیم، سلام مقام معظم رهبری را به شما می‌رسانیم و خوشحالیم که توانستیم از نزدیک خدمت مردم در شهرستان‌های مختلف هم برسیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: حوادثی اخیرا پیش آمد و زمینه برای سوء استفاده دشمن و نفوذی ها فراهم شد، استان شما دارای حساسیت ویژه‌ای است تصمیم رهبر انقلاب برای اعزام هیئت ویژه به
استان ناظر به دو مسئله است، ابتدا محبت و علاقه قدیمی ایشان به استان شما زیرا به هر مناسبتی در خصوص استان شما می‌گویند و دوم اینکه استان شما از نظر تاثیر در امنیت ملی هم به اعتبار جایگاه مرزی و هم به مناسبت تنوع قومیتی و مذهبی و استعدادهای انسانی و طبیعی بر کل کشور تاثیر دارد.

وی گفت: منطقه شما با وحدت و امنیت شناخته شده و این در وحدت و امنیت ملی کشور تاثیرگذار است، تدابیر خوبی در این ایام صورت گرفت و گزارش فرایند پیگیری‌ها را شنیدید مصوبات پیگیری ها دنبال خواهد شد و مواردی که در ارتباط با قضایا اخیر بود به عزیزان ابلاغ شد، مانند اینکه کسانی که در حوادث اخیر بی گناه جان باختند از نگاه رهبر شهید اعلام شدند و کسانی که آسیب دیدند به صورت بی گناه اینها تحت خدمات ویژه قرار می‌گیرند و کسانی که خطای کمی کرده بودند مورد عنایت قرار گرفتند و بخشی آزاد شدند و بخش دیگری آزاد خواهند شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: برای اینکه جامعه اسلامی رو پای خود بایستد باید به مسائل توحیدی اهتمام و تربیت نسل را بر اساس اعتقاد و ارتباط با وحی برنامه ریزی کنیم و مبتنی بر این نقشه در همه بخش‌های زندگی ایمان وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان گفت: امیدواریم بیش از گذشته به آن اهتمام بورزیم چراکه امروز هویت دینی و انقلابی نسل جدید ما را تهدیدهای تازه ای به مخاطره انداخته و فناوری‌های نوین به دشمن دسترسی داده تا با ارتباط نزدیک با نسل جدید آن ها را در معرض مخاطره قرار دهد، باید همه دست به دست هم دهیم تا بینش نسل جدید را تقویت و مستحکم کنیم.

وی تاکید کرد: امنیت محوری است که باید بیش از گذشته مورد توجه باشد هم در حوزه سخت و هم در حوزه نرم چرا که دشمن به این حوزه طمع دارد، همه عرصه های زندگی ما به امنییت گره می‌خورد، ما در حوزه سخت قوی هستیم و در بخش نرم و تامین امنیت داخلی نیز بای بر اساس قانون زندگی کنیم و حتی نقد و مطالبه ما در همان چارچوب خوب قانونی پیش برود.

رئیس هیئت اعزامی از دفتر رهبری انقلاب اسلامی ادامه داد: در مسائلی که دوستان مطرح کردند ظرفیت ویژه منطقه از نظر تحول اقتصادی و زیستی در محور مرز بود و درخوست شما را منتقل و بر آن تاکید می‌کنیم و چیزی که عجیب بود بحث منطقه تجاری است و اینکه می‌گویید در مجمع تشخیص ۴ سال است معطل مانده چیز عجیبی است که منتقل و در جمع بندی سفر تقدیم رهبر عزیزمان خواهد شد.

وی گفت: مسئولان میگویند از مخاطرات مرز نصیب داریم و باید از سود و منافع آن هم بهره‌مند باشیم که امیدواریم با تدبیر این بخش مد نظر قرار گیرد، امیدواریم این جلسات با گروه‌های مختلف به نتایج خوبی برای مجموعه استان برسد.

سراوان مقصد هیئت اعزامی رهبر انقلاب/ دیدار با علمای اهل سنت

سراوان مقصد هیئت اعزامی رهبر انقلاب/ دیدار با علمای اهل سنت

سراوان مقصد هیئت اعزامی رهبر انقلاب/ دیدار با علمای اهل سنت

سراوان مقصد هیئت اعزامی رهبر انقلاب/ دیدار با علمای اهل سنت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 3
    طرف مقابل هییییییییییییییچ حرفی نزد؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 2
    از عبدالخبیث چه خبر؟ ایشاله زنده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس