کد خبر 1436516
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

بازدهی بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی تقریبا صفر درصد بوده. اتریوم رفتاری مشابه رهبر بازار ارز دیجیتال داشته است.

به گزارش مشرق، بیت‌کوین روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد. بعد از ریزش هفته گذشته قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال که بی‌ارتباط با بحران ناشی از ورشکستگی صرافی FTX نبود، رهبر بازار ارز دیجیتال از محدوده ۱۸ هزار دلار به کانال ۲۶ هزار دلار سقوط کرد و در ۲۴ ساعت قبلی افت‌وخیز محدودی داشت. سایر ارزهای دیجیتال سرشناس در این مدت رفتاری شبیه بیت‌کوین از خود نشان دادند و بازدهی روزانه آن‌ها نزدیک به صفر درصد بوده و تراکلاسیک با رشد قیمت شش درصدی بهترین وضعیت را بین آن‌ها داشته است. در این مدت نزدیک پنج میلیارد دلار به بازار ارز دیجیتال تزریق شد و ارزش کل معاملات به حدود ۸۹۰ میلیارد دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۹۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۶ هزار و ۹۰۰ دلار به ثبت رسید. صبح دیروز خرید بیت‌کوین ۱۶ هزار و ۷۷۰ دلار تمام می‌شد و حالا بعد ۲۴ ساعت ۱۳۰ دلار به ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال اضافه شده است. البته در این بیت‌کوین سری هم به کانال ۱۷ هزار دلار زده و بیشترین قیمت لحظه‌ای آن ۱۷ هزار و ۳۳ دلار بوده است. از طرفی کف قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۱۶ هزار و ۶۸۵ دلار به ثبت رسیده است. باوجود افت‌وخیز محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، هولدرهای آن نسبت به هفته قبل متحمل ضرر هشت درصدی شدند. چون چهارشنبه ۱۸ آبان بیت‌کوین در کانال ۱۸ هزار دلار معامله می‌شد. درقیاس با سال گذشته ریزش قیمت بیت‌کوین بزرگتر و معادل ۷۵ درصد برآورد می‌شود. آبان پارسال بیت‌کوین توانسته بود تا محدوده ۶۸ هزار دلار پیشروی کند. همچنین حجم ۳۲۵ میلیارد دلاری فعلی بیت‌کوین به معنی تسلط ۳۶ درصدی آن به کل معاملات بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۵۵ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز چهارشنبه ۲۵ آبان هزار و ۲۵۵ دلار به ثبت رسید تا بازدهی روزانه آن تقریبا صفر درصد باشد. صبح دیروز خرید اتریوم هزار و ۲۵۷ دلار هزینه داشت و در این مدت کمترین و بیشترین قیمت لحظه‌ای آن به ترتیب هزار و ۲۴۰ و هزار و ۲۸۰ دلار بوده است. نسبت به هفته قبل، اما قیمت اتریوم حدود چهار درصد ریخته است. چهارشنبه ۱۸ آبان هر واحد اتریوم حوالی مرز هزار و ۳۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. نمودار اتریوم بازدهی سالانه آن را تقریبا منفی ۷۴ درصد نشان می‌دهد. آبان پارسال اتریوم همزمان با ثبت رکورد تاریخی بیت‌کوین، توانست تا محدوده چهار هزار و ۸۵۰ دلار پیشروی کند، اما الان نسبت به آن موقع بیش از سه هزار و ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. درحال حاضر حجم معاملات اتریوم نزدیک ۱۵۵ میلیارد دلار است و این عدد سهم ۱۷ درصدی ETH از کل معاملات بازار را نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ترا کلاسیک با ثبت بازدهی مثبت شش درصد بهترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است. ترا کلاسیک یا همان لونا کلاسیک که الان از نظر تسلط به بازار در رتبه ۳۹ قرار دارد، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۰.۰۰۰۱۸۳ دلار یعنی هفت تومان معامله شد درحالی که صبح دیروز ۰.۰۰۰۱۷۳ دلار ارزش داشت. کاردانو یا همان ADA که از این حیث هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست با ثبت بازدهی مثبت دو درصد امروز ۰.۳۴۱ دلار ترید شد. قیمت دوج‌کوین با رشد یک درصدی به ۰.۰۸۷ دلار ارتقا پیدا کرد. ترون یا TRX رفتاری مشابه دوج‌کوین داشت و ارزش آن با رشد یک درصدی به ۰.۰۵۱ رسید. شیبا، اما در این مدت بدون تغییر ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار خرید و فروش شد تا بازدهی آن صفر درصد باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۸ هزار و ۳۰۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۷۰ دلار

۱۶ هزار و ۹۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۰۰ دلار

هزار و ۲۵۷ دلار

هزار و ۲۵۵ دلار

کادرانو

۰.۳۶۸ دلار

۰.۳۵۵ دلار

۰.۳۴۱ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۶ دلار

۰.۰۸۶ دلار

۰.۰۸۷ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۸ دلار

۰.۰۵۰ دلار

۰.۰۵۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۸۱ دلار

۰.۰۰۰۱۷۳ دلار

۰.۰۰۰۱۸۳ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس