کد خبر 1436021
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
اقدام جالب هلندی‌ها پیش از جام جهانی

اتحادیه فوتبال هلند اعلام کرده که پیراهن‌های تیم ملی این کشور در جام جهانی برای حمایت از کارگران مهاجر در قطر به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال هلند اعلام کرد پیراهن‌های تیم ملی این کشور در جام جهانی برای حمایت از کارگران مهاجر در قطر به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش رویترز، اتحادیه فوتبال هلند یکی از معدود انجمن‌های فوتبال است که از حقوق بشر و شرایط کار در قطر انتقاد می‌کند.

این اتحادیه اعلام کرد که پس از مشورت با بازیکنان تصمیم گرفته است که درآمد حاصل از حراج آنلاین را برای بهبود وضعیت کارگران مهاجر مصرف شود.

ویرجیل فان دایک، کاپیتان تیم هلند گفت: کارگران در استادیوم‌ها، زیرساخت‌ها و هتل‌ها در شرایط بسیار سخت کار کرده‌اند. ما این را در طول تمام فعالیت‌هایمان در آنجا به خاطر خواهیم داشت. واضح است که این شرایط باید بهبود یابد. امیدواریم که حضور ما به تغییراتی که اینک در حال انجام است کمک کند.

تیم ملی هلند قصد دارد زمانی را در قطر می‌گذراند ۲۰ مهاجر را ملاقات کند تا در مورد شرایط کاری خود صحبت و به آنها فرصت دهند تا در تمرینات تیم شرکت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 1
    انشاالله روسیه و چین هم این کار خدا پسندانه را برای کارگران خارجی مشغول بکار در قطر انجام می دهند
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    شما به فکر ملتهایی باشید که چند صد سال استعمار کردید
  • حمید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    قبول که کارگرهای مهاجر در قطر در شرایط سختی زندگی می کنند، ولی چرا هلند مثلا به فکر مردم سوریه و یمن و ... نبودند. این کشور که در اتحادیه اروپا است و عضو ناتو، چرا جلوی کشتار مردم افغانستان نگرفته است. همه اینها بازی سیاسی است.
  • حمید IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    چطور سربازهای انسان دوست اروپایی هلندی جلوی کشتار 8000 مرد و زن در کشتار سربرنیتسا را نگرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا زمانی که قطر پشتیبان داعش بود، قطر خوب بود و حالا که سیاست عاقلانه ای در پیش گرفته و با ایران خوب شده، بد است؟؟؟؟؟؟؟؟
    • یوسفی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      دمت گرم.وقتی داعش داشت سر زن و بچه را میبرید، جنین مادران را میشکافت ، این احمقهای متمدن نما کجا بودن؟حالا میخوان برا کارگرهای مهاجر لباس هدیه بدن؟اونم میرن سراغ کارگرهای اروپایی.وگرنه این فاشیستهای نژاد پرست دلشون برا کسی نسوخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس