1

حرکت ترانه علیدوســتی در برداشتن حجاب، اکران دو فیلم اجتماعی مهم سینمای ایران یعنی برادران لیلا و تفریق را با خطر توقیف رو به رو سازد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که صیانت از اینترنت؛ تاکید سران قوا بر گفت‌وگو با جوانان، بنزین ۱۴۰۲ بدون تغییر قیمت و ایجاد یک مثلث فشار حداکثری به ایران در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

استفاده از کلید واژه حکمرانی نو از سوی رئیس مجلس همچنان مودر توجه روزنامه‌ها قرار دارد. روزنامه آرمان ملی دراین‌باره نوشته است:

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی امری است که یک‌شبه ایجاد نمی‌شود، اما اگر روند امور در جامعه به شکلی نباشد که رضایت مردمی را فراهم کند این اعتماد و سرمایه از بین می‌رود. در این راستا بسیاری معتقدند که اتفاقات اخیر رخ داده در جامعه ناشی از بروز مطالبات انباشته شده در جامعه است که طی سال‌ها به آن وقعی نهاده نشده است.

در ادامه این گزارش آمده است:

این در حالی است که برخی نه تنها اکنون به‌دنبال رفع مطالبات و حل مشکلات در حوزه‌های مختلف نیستند؛ بلکه در بیان نیز به نحوی صحبت می‌کنند که گویی مردم در بیان مطالبات خود اشتباه کردند و آنها هستند که باید عذرخواهی کنند. به‌نظر می‌آید که دولتمردان به‌جای بیان اظهاراتی که موجبات ناراحتی جامعه را فراهم می‌کند باید به‌دنبال عملکردهای مطلوب در جهت حل مشکلات مردم باشند.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

روزنامه ابتکار نیز به بیان راه‌حل‌هایی در حکمرانی جدید در امتداد اغتشاشات پرداخته و می‌نویسد:

در چند روز گذشته بخشی از سیاست‌مداران و عقلای سیاسی نزدیک به قدرت که سکوت پیشه کرده بودند، مطالباتی را مبنی بر ضرورت انجام اصلاحات در کشور مطرح کرده‌اند.

در میانه ناآرامی‌ها همواره انتقاداتی نسبت به عدم ورود عقلای سیاسی نزدیک به جریان قدرت مطرح می‌شد، اما در روزهای اخیر، بتدریج شاهد اتخاذ مواضعی انتقادی و مبنی بر ضرورت انجام اصلاحات بنیادی در کشور هستیم. برای نمونه محمد باقر قالیباف در نشست یک‌شنبه (۱۵ آبان) اظهار امیدواری کرده که هرچه زودتر امنیت در کشور بصورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

در ادامه این گزارش آمده است:

 آن‌چنان که از شواهد امر بر می‌آید عقلای سیاسی نزدیک به جریان قدرت به این اجماع رسیده‌اند که انجام اصلاحات و برخی تغییرات در چارچوب نظام ضروری است. با این حال، پیرامون این که چه تغییرات و اصلاحاتی باید صورت بگیرد، همچنان به عنوان مساله‌ای اساسی و در مقام یک ضرورت باقی مانده است. ضرورتی که پرداختن به آن برای آینده جامعه ایرانی بسیار حیاتی به نظر می‌رسد. صورت مساله به صورت شفاف این است که اگر اصلاحاتی قرار است صورت بگیرد، می‌بایست چه تغییراتی باشند و مسیر تحقق آن چگونه خواهد بود؟ در پاسخ به این پرسش اساسی ۷ گام اساسی مورد اشاره قرار می‌گیرد.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

روزنامه همشهری نیز در سرمقاله خود علت‌یابی آشوب‌ها را مورد توجه قرار داد و نوشته است:

علت‌یابی دقیق مشکلات. بسیاری تصور می‌کنند مشکلات امروز صرفاً ناشی از خصومت نظام است. سهم دشمن خارجی و سهم تصمیمات غلط و سهم موانع فرهنگی و نهادی و البته سهم بی‌تدبیری‌ها و ناشایستگی‌ها باید دقیق شود. سهم بافته‌ها و بزرگ‌نمایی رسانه‌ای نیز. ما نیازمند تغییر و اصلاحیم. این پیام باید منتقل شود که کسی وضع موجود را بی‌نقص نمی‌داند اما مهم این است که در مسیر اصلاحیم و در حرکتیم. این ۳ گام باعث می‌شود مخاطب معترض ولو عصبانی هم آرامش بگیرد و امیدوار. خلاصه اینکه؛ همه مسئولیم. همه رسانه‌ایم. همه پیامیم. فراموش نکنیم تا آخرین نفری که در حلقه ذهنی تروریست‌های وطنی گرفتار است این فتنه ادامه دارد.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

سرنوشت یک سلبریتی سینمایی در تهران!

دو روزنامه رادیکال هم‌میهن وسازندگی درشماره امروز خود به سراغ سلبریتی‌ها رفته‌اند، این دو روزنامه در بسیاری از روزها سوژه روز خود را با هم هماهنگ می‌کنند.

هم‌میهن سلبریتی‌ها را متهم به تناقض کرده وآن را معطوف به مدل حکمرانی در داخل می‌داند. در سرمقاله این روزنامه آمده است:

سکوت سلبریتی‌ها اعم از هنری و ورزشی، از یک‌سو محبوبیت آنان را نزد مردم تضعیف می‌کرد و این یعنی کسب‌وکارشان خسارت می‌بیند. از سوی دیگر فرصتی پیش آمده تا از زیر بار فرهنگی که مصلحتی پذیرفته‌اند، بیرون بیایند. آن تناقض سیاست‌های رسمی در اینجا خود را آشکار کرد. ولی ساختار رسمی چه زیانی می‌کند؟ قابل تصور نیست. آنان قادر به استفاده از این افراد در برنامه‌های آینده خود نیستند مگر اینکه در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند. افرادی که خیلی هم زیاد هستند. شاید هم اینها حاضر به همکاری نباشند. مهم‌تر اینکه دست صداوسیما در بازنشر تولیدات قبلی هم بسته می‌شود، چون به‌طور معمول و حداقل یکی از معترضان در برنامه‌های قبلی حضور دارند. جالب اینکه در ورزش با مشکل بزرگتری مواجه شده‌اند، چون حذف ورزشکاران ملی به این سادگی نیست. پس باید با نتایج این تناقضات سوخت و ساخت؛ چاره‌ای ندارند. اوضاع اوقات فراغت و فرهنگ رسمی از این پس دیدنی خواهد بود.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

روزنامه سازندگی نیز ترانه علیدوستی را عکس یک کرده و می‌نویسد:

حرکت ترانه علیدوســتی در برداشتن حجاب، اکران دو فیلم اجتماعی مهم سینمای ایران یعنی برادران لیلا و تفریق را با خطر توقیف رو به رو سازد. سازندگی با حمله به روزنامه کیهان نوشته است که ترانه علیدوستی تنها بر اساس منافع خود عمل می‌کند! در روزهای اخیر سرنوشت ترانه علیدوستی و سلبریتی‌ها به صورت هم‌زمان مورد توجه اصلاح‌طلبان و بی‌بی‌سی فارسی قرار گرفته است.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

چاپ متد شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

هم افزایی رسانه‌های اصلاح‌طلب با ضد انقلاب در روزهای اخیر بسیار بیشتر از قبل است، سرمقاله شماره امروز روزنامه اعتماد به قلم آصف بیات کارشناس رادیوفردا (ارگان سازمان سیا) نشانه‌ای روشن بر این ماجراست. بیات نویسنده کتاب شورش‌های خیابانی است.

این عنصر ضد انقلاب در اعتماد نوشته است:

فرض کنید که خیزش کنونی استمرار بیابد و مثلاً پس از چند ماه وضعیت به صورت قدرت دوگانه درآید مثل اواخر ۱۳۵۷. در این زمان یک اصلاح‌طلب قرار است چه تصمیمی بگیرد؟ در کجای این معادله قرار است بایستد؟ یا که اصلاً قرار نیست کاری بکند چون اصلاح‌طلب است؟ در این رابطه یک واقعیت سیاسی بسیار مهم را باید مدنظر قرار داد. اینکه بسیاری از اتفاقات سیاسی بزرگ نظیر خیزش‌های سیاسی و انقلابی انتخاب من و شما نیستند و با برنامه‌ریزی و تصمیم این و آن به وجود نمی‌آیند، بلکه به همین «سادگی» اتفاق می‌افتند.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

خوف از پهپاد ایرانی این بار در سعودی

روزنامه وطن امروز در گزارش اول خود به مسئله جوسازی‌های اخیر سیاسی- رسانه‌ای سعودی‌ها در طرح ادعای حضور پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین و حمله قریب‌الوقوع ایران به زیرساخت‌های عربستان پرداخته و نوشته است:

هشدار شدیداللحن سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عربستان‌سعودی بابت دخالت‌های رسانه‌ای ۲ شبکه وابسته به این رژیم یعنی «ایران اینترنشنال» و «ایندیپندنت فارسی» در امور داخلی ایران باعث تغییر معادلات میدانی و رسانه‌ای در منطقه و همچنین فضای مجازی شده است. ۲ رسانه ایران اینترنشنال و ایندیپندیت فارسی مهم‌ترین شبکه‌های وابسته به عربستان سعودی هستند که سال‌هاست در حال فعالیت علیه منافع مردم ایران هستند.

سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ / تدریس شورش خیابانی در روزنامه اصلاح‌طلب!

در ادامه این گزارش آمده است:

هشدار سرلشکر سلامی موضع نظام جمهوری اسلامی است که در داخل مجموعه نظام تنظیم شده است. سعودی‌ها باید پیام را گرفته باشند. اگر پیام را نگیرند و جدی تلقی نکنند، حتماً ضرر خواهند کرد. شبکه‌های اینترنشنال و العربیه بشدت علیه تهران فعالیت کرده و پمپاژ رسانه‌ای سنگینی انجام دادند که بعد از چند روز مشخص شد این پروژه دروغی بیش نبوده است. همه این موارد نشان می‌دهد رسانه‌های وابسته به سعودی تبدیل به بازوی حرکت‌های تروریستی نرم علیه ایران شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 119
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 16
  • سید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    40 7
    اصلاح طلبان تـ...ع آور از سویی مردم عامی و کم سواد را دوست دارند تا هر زمان که دست شان از قدرت کوتاه است بتوانند با نحریک ایشان و به میدان آوردن شان برای فرقه منحوس شان مفری ایجاد کنند تا از مرگ آن پیشگیری کنند و از سویی دیگر با فرصت طلبی هرچه تمام تر شروع به باج خواهی کرده تا امیالی را که در عرصه سیاست نتوانسته اند به دست آورند از طریق جوسازی و اغتشاشگری حاصل کنند! نتیجه آن که شرایط فتنه برای این فرقه مطلوب ترین وضعیت و آگاهی و رشد عقلانی عامه مردم برایشان مکروه ترین حالت است!!!
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      28 4
      سرنوشت زنک چیزی بهترازخمپیاله های خودش ک درون کثافت غوطه میخورندنخواهدبود.مرگ برمزدوروطتن فروش
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      16 4
      اصلاح طلبان وغربزدها میگن چرادولت عذرخواهی از یمشت ...زه نمیکنه؟؟!دولت عذرخواهی کنه ک چراکشف ححاب کردن یمشت حقیروعقب مونده ک حتی عرضه وفرهنگ ملت افغانستان یاکشورهای دیگه ندارن ک نرن سمت فرهنگ مبتذل حتی ازایناهم کمترن؟؟
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      13 3
      اصلاح طلبان ابتدا باید خودشان را اصلاح بکنند مردم افساد طلبان کذاب و دغلباز و بی کفایت را نمی خواهند.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 0
      ترانه موسوی سال 88 به کجا رسید که این یکی ترانه برسد !
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    42 10
    ترانه تروریست است عمری است که به انقلاب و اسلام و نظام و اخلاق و شرع و ...دهن کجی می کند. آیا زمان آن نرسیده است که به شدت تادیب و توبیخ شود.!؟
    • اصغر سبیل IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      20 20
      یک بازیگر تروریست است جناب عاقل ؟؟
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      9 11
      اتفاقا با اینطور آدم هایی اصلا نبایست برخورد شه تا کشور ایران بتونه آزادی بیان را نشان بدهد. بنظرم توی خیابان یا فضای مجازی هر کی هر جور خواست ولی در فعالیت های اجتماعی و ادارات حجاب مهم شه
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      7 0
      چقدر تروریست زیاد شده ؟
    • SE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      17 3
      مخالفت با حجاب و عفاف و رفتار دینی در جامعه و تلاش برای ترویج برهنگی خود ترور فرهنگی جامعه اسلامی است
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      12 1
      اصغر سبیل تروریست فقط بایستی تفنگ دستش باشه؟
  • یاور IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    17 3
    جمهوری اسلامی ایران باید بداند که این افساد طلبان در کوچه و خیابون و در خانواده ها سر سفره شام و نهار دارند تیشه به ریشه ایران میزنند دشمنان گرگ صفت در لباس میش از درون دارن خنجر به نظام میزنند مماشات با این افراد, آینده نظام و ملت با آن آرزو های بزرگ را در خطر میاندازد لطفا برای نجات ایران عزیز مماشات نکنید
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 2
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    35 5
    سرنوشت حرفه‌ای ترانه علی‌دوستی چه خواهد بود؟ زباله دانی سرکوچه
    • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      21 3
      احسنت 👏👏👏
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      4 4
      چیطوره که شده تیتر یک همه رسانه ها؟
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    7 3
    خنثی
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    14 5
    هر وقت ایشون یا قبلی ها که کشف عمدی حجاب کردن و طبق قانون خودتان که حکم زندانی دارد فرستادید زندان آن وقت یک مقدار امیدوار می شویم به شما
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      5 18
      مگه دزد گرفتن که بفرستن زندان ؟
    • 21:32 DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      12 6
      مجرم مجرمه. چه دزد باشه چه بی حجاب.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      6 2
      مگر هرکس دزد هست باید برود زندان؟ قانون کشور صراحتا گفته جریمه تا زندان دارد و این ها از مرحله جریمه عبور کردن چندین سال هم هست و الان با این کارشان به مرحله زندان رسیدن
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      8 3
      هزار بار بدتر از دزد...
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      5 3
      ینی بیحجاب رو باید بفرستنش زندان ؟ کجای قانون گفته ؟
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      6 2
      چندین سال هست حجابشان مشخص هست چی هست و الان دیگر رسما کامل برداستند در قانون امده جریمه و زندانی دارد و از مرحله جریمه رد شدن لطفا منتشر کنید
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 4
      به احتمال زیاد تو بنزین پاش اغتشاشاتی، امثال تو به عمد با دفاع بد از دین، سعی در تخریب دین و تحریک مردم دارن. اگر این طور نیست پس در بصیرتت شک کن
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 2
      مگه اجبار حجاب از قران‌ نیونده ؟ ولی در قرآن حکمی از نوع مجازاتش نیست .
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    14 4
    هر بازیگری هنرمند نیست. آن خانم هنوز هم دارد بازی می کند!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    18 5
    ترانه مزدور غرب شده دانسته یا ندانسته
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      10 2
      ندانسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه احمق هم بوده باشه بعد از این مدت میباید فهمیده باشه داره یکار میکنه
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      3 8
      سندی ازش داری ؟
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      7 2
      سند بالاتر از ابتر بی بی سی و من و تو نیست که این ها طوطی وار تکرار می کنند از انها
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 2
      اسم کسی در یک رسانه اوردن اثبات جرمه ؟
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      2 1
      مگه نفهمیدی
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 2
      رسانه مجرمه ؟
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 1
      رسانه یا آموزش دهنده تروریست و تجزیه طلبی؟!!!
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 0
      رسانه داریم تا رسانه رسانه‌ای که دشمن آن کشور ایحاد کند برایی برهم زدن کشور هدف اسمش رسانه نیست
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 0
      رسانه آزاد، این یک اصل هست
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    18 1
    این خانم همونی بود که در خارج کشور می گفت زن ها اجازه شنا ندارند و سیاه نمایی می کرد و آبروی کشور رو برد. بعد هم شعار تفنگت را زمین بگذار می داد. در مقابل اما نهاد های حاکمیتی به اسم آزادی با امثال این افراد مماشات کردن تا کار به اینجا رسید. سیاه نمایی گام اول و بخشی از پروژه بزرگ سوریه سازی و تجزیه ایرانه. این افراد که به شدت خر پول هستند و یه قرون مالیات نمیدن و مصرف آب و برق یارانه ای شون سر به فلک میکشه و غالبا یا خودشون یا کس و کارشون در غرب زندگی می کنند و ارز از مملکت خارج می کنند و تفکراتشون مثل فرخنژاد که اعتراف کرد 80 میلیون فدا بچم یهو دوست دار فقرا میشوند. در حقیقت اینا نگران پاسپورت و گرین کارت خودشون هستند. این یک درسی بود واسه نهادهای حاکمیتی که حواسشون رو جمع کنند. دیدید که این ولنگاری چه خساراتی زد و کار به جایی رسیده که فوتبالیست اومده از تروریست های کومله که مرزبان های ما رو می کشند دفاع می کنه.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      3 2
      راست میگه منم لیک کردم جواب اینو چی میدن باپول مملکت هرکدوم یه خان شدن میگن ماخوردیم پول شماروفقرتون کردیم
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      4 5
      اولا ایشان گفت زنان تیم ملی شنا حق مسابقات جهانی را ندارند که کاملا درست گفته اعزام تیم ملی شنا بانوان ممنوع است دوما فیلم برادران لیلا توقیف هست و ربطی به کشف حجاب ایشان ندارد
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 5
      شعار تفنگت را زمین بگذار کجاش بده ؟
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 0
      جلوی دواعش وفحاشاتفنگ زمین نمیذارن
  • سید فروزان CH ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    12 3
    آینده علیدوستی کاملا مشخص است برود فرانسه با چند عکس .... .. و هم کاری با دو ن(فر درجه چهار سینمای فرانسه هدفی که از زمان ورودش به فستیوال کن برایش برنامه ریزی کردند فمینیست و هم جنس باز ، ...
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 2
      دیگه کسی از ایران نمیره
    • دکترسیدسجادحسینی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      منظورت اینه که تفنگ زمین بذارن تا دوستای داعشیتون هرغلطی تونستن بکنن؟؟؟ترانه خانوم وامثال ایشونو بندازن توی قفس چوب حراج بزنن تو سرشون؟؟/
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      فقط با تهمت پراکنی کار به جای نمیبرید جناب دکتر ‌ ، اگر این تهمتها نتیجه داشت الان وصع اینحور نمیشد که مجبور بشید درب دو تا وزارتخونه رو در شرف بستن قرار بدید ، وزارت فرهنگ و وزارت ورزش . ( دکتر متخصص مغز و اعصاب )
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      چند نفر از بازداشتیها رو با سلاح دستگیر کردن ؟
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    10 1
    این زنک ... کیه که هی مطرحش میکنید مرده شور هرچی فیلم و سینماست ببره! این زنک ملعونه... همونیه که به رزمندگان اسلام تهمت زد! نه ممنوع الخروجی نه محاکمه‌ای نه مجازاتی نه چیزی خاااااااااااک
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 4
      برای تهمت که گفتی ، شاکی شخصی داشت ؟
  • ح IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    16 0
    آقایون برنداز هرکاری دوست دارید بکنید ولی نگید طرفدار کوروش بزرگ هستید چون کوروش نه ضد خدا بود(احتمال 99 درصد ذوالقرنین هستش) نه دنبال ....زگی زنان بود نه بیناموس بود و نه بی‌غیرت و نه تجزیه طلب لااقل برای ایران و ایرانی حرمت قائل شو و خودت رو ایرانی ندون
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 8
      قرصهات باز یادت رفت . هر چی شد سر هم‌کردی ؟
  • سید فروزان CH ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    10 1
    آینده علیدوستی خیلی ساده و مشخص است در پاریس می‌تواند مشغول وطتن فروشی در فیلمها و مصاحبه ها شود
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      2 6
      خیر . قراره همه ایران بمونن . دیگه کسی نمیره ،
  • CH ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    8 1
    عاقبت علیدوستی ،به پاس مخالفتهایش و شعارهایش علیه نظام و حرکات خلاف قانونش ، چند قرار داد جدید مینویسد و مشغول بازی در سریال و فیلم با دستمزدهای انچنانی مگر فرخ نژاد که به هشتاد میلیون ایرانی توهین کرد ،مکرر توییتر علیه نظام را چکار کردند ؟؟؟ در همین ایام در چند سریال بازی میکند حال اکر یک شخص معمولی بود ،بشمار سه با چشم بند و دستبند تحویل قوه قضاییه می‌شد گویا خود نظام هم این طیف کثافت را تافته جدا بافته میداند
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 3
      عرضه داشته باشید خودتون فیلم و سریال بسازید
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    3 1
    ترانه علیدوستی را بفرستید برای مقابله با داعش
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 1
      داره مخ داعش رو میزنه
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      از کجا میدونی میشه مخ داعش رو زد ؟
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    4 1
    ورزشکار هم باید ممنوع شود شرف بالاتر از قهرمانی هست
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      3 4
      انگار هیچکسی رو برای خودتون نزاشتید 😂
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 2
    آیندش روشنه
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      5 1
      یه بازیگر و یه وطتن فروش .یه آواره. که باید از این به بعد دستاویز هر کسی باشه
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 2
      میبینیم کیا دست آویز بقیه میشن
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    7 1
    اینهابه خیال براندازی زدن به سیم آخر ولی کور خوندن
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 5
      شب درازه
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 1
      شب درازه گونیم به شما از رگ گردن نزدیکتره 😁😁
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      دیگه گونیها سوراخه
  • ارومی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    4 2
    چرا باید داشتن یا نداشتن حجاب نشانه تقابل با حکومت باشد ؟
  • حسن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    7 3
    بوی تعفن اصلاح طلب ازار دهنده است
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      2 2
      خب برو کنار تا باد بیاد و بوشون رو ببره
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    3 4
    خسته نشدید اینقدر گفتید دشمن !
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      4 1
      نه نمیشیم چون راه مامنیت ومقابله بافاسدین وجنگ افروزان است
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    4 1
    سیما ثابت سعودی اینترنشنال رانبایند بکنند تو گونی .؟
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 2
      چرا چیزی میگید که نمیتونید انجامشبدید ؟
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 4
      تمام صدا و سیما رو بریزی رو هم سواد سیما ثابت رو ندارن
  • مهم‌نیست IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    4 3
    بس‌کنید‌تاتقی‌به توقی‌می‌خورد‌حرف‌از‌تروریست‌.داعش رفتن‌ازکشور‌حرف‌می‌زنید‌ولش‌کنید‌هرکس‌هرجور‌دوست‌داره‌زندگی‌می‌کنه
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 1
      خودتی
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      5 2
      کسی کار این زنی که نداره این زنی که هی جفتک می اندازه و علیه امنیت ملی کشور حرف می زنه و با سیاه نمایی روان افراد رو واسه خشونت های خیابانی آماده سازی می کنه. یه سری دیالوگ جفظ کن واسه ما فاز علامه دهری گرفتند و در مورد همه چیز تز صادر می کنند
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 0
      حجابش رو برااشته ، فقط در مورد حجابش میتونید نطر بدید ،
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      به این تقی بگو موقع راه رفتن چشاشو وا کنه تا به توقی برخورد نکنه.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 1
    از ترانه علی دوستی تا احسان کرمی و رعنا رحیم‌پور ، از نظر من همه مهره هستن که دارن دشمن رو دور میزنن ، از نظر من
  • جیگر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 0
    حکمرانی نو نیاز به افکار نو و جوان دارد تاکیدات رهبری چندین سال قبل که درست و حسابی عمل میشد خیلی فرق میکرد
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 1
      جوانها استقبال کردن
  • جیگر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 0
    حکمرانی نو نیاز به افکار نو و جوان دارد تاکیدات رهبری چندین سال قبل که درست و حسابی عمل میشد خیلی فرق میکرد
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 0
    حکمرانی نو نیاز به افکار نو دارد
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 2
      بله. و این راه سالهاست که توسط رهبری انجام میشه
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      نتیجش جلو چشممونه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    5 1
    نه که قبلاً خیلی با حجاب بود..! این افراد کشف حجاب نکردن بی حجابیشون رو عیان کردند
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 1
      اینا دنبال بهانه برای رسمیت بخشی به بی حجابیشون بودن
  • نادر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    3 1
    صدا و سیمای در تسخیر اصلاحطلبها و اموزشهای درسی و این همه رسانه نتیجش این شده ک کشف حجابها صورت بگیرید حالا هی دنبال پرتقال فروش بگردید
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 2
      بله متاسفانه
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      صدا و سیما ؟؟!! چیه؟؟ فیلم سینماییه ؟
  • US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 9
    شیر زن ..
    • J IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      بی همه چیز.خودتون ب بی حجابی فروختید
  • CA ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    13 0
    اصلاحطلب=تجزیه‌طلب
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 14
      ایراد تجزیه چیه ؟
  • علوی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    6 1
    ۱/ حضرت آقا فرمودند به این معدود هنرمندان مخالف توجهی نکنید اما برای فضای فکری کارگزاران اشرافی سوژه مناسب از هر جهت است ۲/ واقعا حیف نیست در آستانه ظهور به جای کسب معارف مهدوی به تحلیل رفتاری این اراذل بپردازیم؟! چند نفر کارشناس و متخصص و مسول وظیفه دارند که باید بپردازند و اقدام قانونی کنند اما حتی همین پرداختن عامه حزب الله به اینها خودش یک هجوم دجال به زمینه سازان ظهور است .گاهی در تکلیف حفظ نظام چنان ریز همه امت وارد قضایا میشویم که اصل را فراموش می‌کنیم. در روایات آمده # از القاب صاحبمان عج :جناب اصل؛ می‌باشد یعنی اصل در تمامی امور ایشان هستند (نجم الثاقب ) .و اکنون در عصر غیبت بنا به تکلیف رجوع به فقها و ولی فقیه باید به بیانیه گام دوم انقلاب بپردازیم مهم این است .بخوانیم و مطالبه کنیم در قیامت از ترانه از ما سوال نمیشود و پرداختن همه خیراتی نخواهد داشت آنچه سوال از این نسل خواهد شد در تکلیف اوجب واجبات حفظ نظام فقیه زمانه در فرامین دسترس همگان فرمود #بیانیه گام دوم انقلاب #بیانیه گام دوم انقلاب # بیانیه گام دوم انقلاب (گمانم باید مثل برادرمان آمریکا اسب تروا اینترنت اسنودن :=) بنده هم پیام ثابت برای بیانیه گام دوم انقلاب بنویسم !
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      من خودم علوی هستم
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 0
    بله با کنار گذاشتن سلبریتی ها و ملی پوشان رشته های مختلف , تیم های ملی ما ضعیف تر می شن چند کار سینمایی توقیف می شه برنامه سازی صدا و سیما به اختلال می افته استفاده از آرشیو هم ضعیف می شه اما این ها آثار کوتاه مدت و نهایتا میان مدته در بلند مدت اما اتفاق دیگری می افته جایگزین های این ها خوب می فهمند که چیزی مهم تر از قوانین و هنجارها نداریم درواقع به این شکل امثال ترانه ها کم کم از ذهن ها پاک می شن درواقع این روند نابودی این هاست چون اونطرف هم برن ده تا یکیشون بتونن در فیلمی بازی کنند که اون هم مستمر نخواهد بود
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 1
    آخه این گوساله اگه پول بابای فوتبالیستش نبود که کلی خوروند به کارگردان و تهیه کننده جماعت تا دخترش بشه هنرپیشه الان باید تو خونه ترشیده بود
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      6 1
      به گوساله توهین نکن
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      به هنرمندها و فوتبالیستها میگی ؟ ( جرات داری نشرش بده )
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 2
      گوساله خودتی
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 2
    پول فیلمهایی که بازی کرده و به خاطر ممنوع‌التصویری امکان اکرانشون نیست رو کامل و به اضافه‌ی سودش ازش بگیرن و به تهیه‌کنندها بدن. همین حرف رو فقط مطرح کنید و ببینید چطور ماستشو کیسه میکنه. اینا فقط پول میفهمن نه چیز دیگه.
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 1
      مگه شهر هرته . حجابش برداشته ، فقط همون رو باید جرم کنید
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 1
    علیدوستی میداند که هیچ اتفاقی برایش نمی افتد.مسامحه شرم آور مسئولین، با کسانی که از نظام استفاده کرده وفربه شده وبعد لگدپرانی میکنند،این دوزیستان را ،وقیح کرده است.
  • سعید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 1
    دو ...زنامه زنجیره ای هم میهن و سازندگی مثل اجداد خود که در روزهای شنبهٔ فریدونی گندابی درست می کردند تا بخیال خود ماهی ها را به آن هدایت کرده محصور کنند تا یکشنبه سراغشان رفته تا شکارشان کنند ! زهی خیال باطل که” زالو سلبریتی“به تور انداختند!در تمام این سالها که محفل لیبرال مشغول زد و بند با دشمن و فتح سنگر به سنگر کرسیها بود در واقع از ارکان نظام اعتبارزدایی کردند تا قوه قضائیه، مجریه و مقننه اقتدار و کارآمدی نداشته باشند، انصافاً مافیای لیبرال بهایی برای کدام دانشگاه، بانک و یا ساختار اداری و دیوانی اعتبار و اقتدار باقی گذاشتند!؟ نه اینکه گمان کنید که مافیای لیبرال بهایی، در طراحی فتنه ها قهار است،نه! این خاصیت شیطانست(قلم/۱۱ _هَمَّازٍ مَّشَّاءٍ بِنَمِيمٍ) که با آزارهای کلامی بیمارگونه و سادیستیک دیگران را آزار میدهد تا از دین و خط قرمزهای خود دست بردارند! شیطان مشاء است از این حیث که در هر گام در دهان اتباع خود طعمه ای میگذارد(نهج البلاغه/آفرینش زغن) و آنها را با خود تا جهنم میبرد! لذا خطاب کردن آنها به تئوریسین،فعال سیاسی،استاد و.. توهین به شعور و کرامت انسانست.گامهای شیطان در تقابل با حکمت مشاء است که انبیاء و اوصیاء پیروان خود را گام به گام هدایت میکردند تا از وادی جهل و ظلمت به وادی نور و حقیقت وارد شوند! بدیهیست طعمه شیطان از آسمان نازل نمیشود،یا صنوق فرهنگیان غارت شده یا صندوق ذخیره ملی و خزانه بانک مرکزی یا دزدیدن ارزش پول ملی با سفته بازی در بانکها! معذلک،الان که هنگامه برپایی قیامت صغری و موسم حسابرسی همه ابناء مرده یا زنده بشر ا ،مافیای سیاسی اقتصادی نفوذی و پادوهای سلبریتیشان دچار تشویش خاطر(جنزدگی/دگردیسی رو به زوال) شده اند.در مجرمین تعلقات دنیا و شخصیت خیالی که از خود درذهن ساختند آنها را در دنیا میخکوب کرده و ندای آسمانی آنها را به خود میخواند! برگشت سلبریتی فقط با ضمانت و تعهد رسمی و حسابرسی مالیاتی ممکنست مثل سایر اقشار جامعه! مردان خدا پردهٔ پندار دریدند/یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند هر دست که دادند از آن دست گرفتند/هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند... یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد/یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند فریاد که در رهگذر آدم خاکی/بس دانه فشاندند و بسی دام تنیدند همت طلب از باطن پیران سحرخیز/ زیرا که یکی را ز دو عالم طلبیدند!!
    • CA ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      9 1
      همه رو در همون دو بیت آخر از فروغی بسطامی گفتید. همّت طلب از باطن پیران سحرخیز زیرا که یکی را ز دوعالم طلبیدند. میخوام برم سرم رو بذارم بر مقبره شهید آرمان علی‌وردی و زار زار گریه کنم و بگم ای جوان ۲۱ساله تو چه کردی که یک شبه رهی رو رفتی که اگه پیران سحرخیز صدسال عبادت کنن به گرد تو نمیرسن. تو چه کردی که همچون سیدالشهدا علیه السلام بدست نابکاران یزیدی شهید شدی. و اشک بریزم بر آن جوان ایرانی که در سرزمین شهدا که همه بینات بر او آشکار است، فریب آلسعود اینترنشنال و بی‌بی سی فارسی رو خورد که حکم یزید بر قتل سیدالشهداء و یاران او را در این زمان در کربلای ایران ۱۴۰۱ به او ابلاغ کرد و او نیز اطاعت کرد. و بگویم ای شهید تو رفتی دستشان را بگیری اما آنها وحشیانه به تو حمله کردند و تو را شهید کردند. ای شهید آیا راهی هست که اکنون دستشان را بگیری؟ گمراهان محتاج دستان نورانی تو‌ هستند.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      نه راهی نیست
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 3
    ترانه علیدوستی فعلأ ممنوع الخروج و ممنوع التصویر شود. سرنوشت ترانه علیدوستی تا پایان عمر خفت بارش است.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 1
    کم حجابی بدحجابی رو این بازیگرا بودن که تو سینما رواج دادن هیچکس جلوشون نگرفت که الان با وقاحت تمام همون یک کفه دس پارچه ای که به خیال خودشون حجاب بود پس کلشون میذاشتن دارن میندازن وباافتخار عکسشون ت فضای مجازی میزارن خداوند خاروذلیلشون کنه که این همه به دین خدا ضربه میزنن وخون شهدا رو پایمال میکنن
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    این کسی که در روزنامه ای نوشته اند آینده اش چه می شود؟ و سرنوشت فیلم های اجتماعی مهمی را که بازی کرده چه می شود؟؛ یک نوع فرار به جلو است.
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    این سلبریتی کم سواد و گزافه گو را ممنوع الورود به ایران و تابعیتش را هم سلب کنید.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    لطفا" این دوزاری بی سواد رو بزرگ نکنید.
  • J IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    یک بازیگر.که فقط برای اهداف خوش در رسانه های بیگانه ضد ایران صحبت می کرد ..اون قبلا حجاب نداست ک الان بگیم حجاب را برداسته .یک افریطه ب ظاهر ایرانی.
  • فدای امام زمان IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    اصلا نذارید فیلمای این پلیدشیطان پخش شود بگیریدش اعدامش کنید
  • ح IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    احتمالا چندروزی سر از خانه یک بازیگر آمریکایی درآورد و بعدشم به فنا بره
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    متن بنده را انتشار دهید.
  • ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    اما بنازم ترانه ترامپدوستی، کتایون بادی، مسیح ترامپ نژاد، ترامپ کریمی و دایی، الناز ترامپ دوست که بخاطر فوت ناخواسته مهسا امینی یقه پاره می‌کنند اماوقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده انسان و مهربان و وطندوست مهسا امینی به دردناکترین شکل ممکن مردند هیچ نگفتند.حال که آمریکا وحشی بیش از 13 هزار زن،مرد و کودک غزه را با بمب فسفری تکه تکه می‌کند هیچ نمی‌گویند. دردشان نه فوت مهسا بلکه شعار زن، زندگیِ حیوانی بوده است.بغض تمام جهان از 7 عالم گذشته بخاطر کودکان تکه تکه شده غزه اما سکوت خیلی از ایرانیان سکوتی است که بوی غیربشر بودن می‌دهد..و اگر این است فضل اهل هنر خنکا آن کسی که بی هنر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس