کد خبر 1435465
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
مشخصات فنی گوشی اقتصادی شیائومی ردمی 11A فاش شد

وب‌سایت TENAA مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی ۱۱A را فاش کرد. Xiaomi Redmi ۱۱A یک گوشی اقتصادی با قیمت حدود ۱۰۰ یورو خواهد بود که به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش مشرق، چند روز قبل بود که یک گوشی اقتصادی شیائومی با شماره مدل ۲۲۱۲۰RN۸۶C در وب‌سایت رگولاتوری چینی تنا قرار گرفت. با توجه به مشخصاتش، ما حدس می‌زدیم که آن شبیه به گوشی‌های ردمی ۱۰A و ردمی ۱۰C باشد.

مشخصات فنی گوشی ردمی ۱۱A +عکس

مشخصات فنی شیائومی ردمی ۱۱A

اکنون سند جدیدی در وب‌سایت تنا منتشر شده که به اعتقاد ما مربوط به گوشی معرفی نشده شیائومی ردمی ۱۱A است. این گوشی ابعادی برابر با ۱۶۸.۷۶ در ۷۶.۴۱ در ۸.۷۷ میلی‌متر و وزن ۱۹۲ گرمی دارد. بدنه این دیوایس از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن HD (برابر ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل) و یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی میزبانی می‌کند.

مشخصات فنی گوشی ردمی ۱۱A +عکس

سند تنا نشان می‌دهد یک چیپست ۸ هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتزی در قلب تپنده این گوشی حضور دارد و سازنده آن را در نسخه‌های مختلفی از نظر ظرفیت حافظه و رم عرضه می‌کند. این گوشی با ۲، ۴، ۶ یا ۸ گیگ رم و ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی وارد بازار می‌شود.

مشخصات فنی گوشی ردمی ۱۱A +عکس

برای بخش دوربین‌ها، ردمی ۱۱ ای از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی سلفی در جلو برخوردار است. گرچه در این گزارش حرفی از قیمت زده نشده، ولی انتظار می‌رود با توجه به این مشخصات، شیائومی به زودی یک گوشی کمی گران‌تر از ۱۰۰ یورو را وارد بازار کند.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس