کد خبر 1434607
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
برخورد اتوبوس با 6 خودروی سواری و یک عابر پیاده در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر جنوب به شمال خیابان امام خمینی (ره) شهر اصفهان پس از برخورد با عابر پیاده و فوت وی با ۶ خودروی سواری دیگر برخورد کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۶ و ۳۹ دقیقه صبح امروز ماموران پلیس راهور شهرستان اصفهان از وقوع تصادف بین چند وسیله نقلیه در مسیر جنوب به شمال ابتدای خیابان امام خمینی(ره) روبروی پارک قلمستان مطلع و به منظور بررسی حادثه در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال تردد در این مسیر بوده به علت نامعلومی از راه خود منحرف و با سرعت وارد پیاده رو شده و پس از برخورد با یک عابر پیاده با ۶ خودروی پارک شده و در حال تردد نیز تصادف می کند.

محمدی گفت: در این حادثه عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و به ۶ خودروی دیگر نیز خسارت کلی وارد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: علت تامه تصادف و دلیل اصلی عدم توانایی راننده خودروی اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه خود توسط کارشناسان در دست بررسی است و در اسرع وقت موضوع به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس