کد خبر 1432943
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

در این روزهای پر استرس اقتصادی و به دلیل چالش های مالی کسب و کارها اعم از اشخاص حقوقی و مشاغل که به طور حقیقی فعالیت می کنند، همکاری با موسسات حسابداری یا شرکت حسابداری ارائه دهنده خدمات مالی برای فعالان اقتصادی با هدف مدیریت عوامل حسابداری و مالیاتی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته­اند.

خدمات شرکت حسابداری مالی کده

یکی از تعاریف حسابداری جمله معروف : حسابداری زبان تجارت است، می باشد. در واقع هم این تعریف در هر کسب و کاری قابل لمس است. زیرا کمترین کاری که حسابداری برای هر کسب و کاری به ارمغان می آورد گزارشگری مالی است که مورد نیاز استفاده کنندگان درون و برون سازمانی است.

معمولا بخش حسابداری در هر مجموعه ای باعث نظم بخشیدن به امور مالی می شود و با تهیه گزارشات مدیریتی می تواند شرایطی را فراهم آورد که هر کارفرما یا مدیر بتواند تصمیم تجاری مناسبی را برای آینده مجموعه و سازمان خود بگیرد. این مسائل صرفا مخصوص یک شرکت حسابداری نمی باشد بلکه حسابدارها و کسانی که در حوزه مالی فعالیت می کنند به طور نسبی توانایی ارائه این خدمات را دارند اما فارغ از سطح مهارت فنی هر شخص، به هر حال سپردن امور به یک شرکت حسابداری که شخصیت حقوقی دارد به مراتب می تواند بهتر از همکاری با یک شخص حقیقی و عادی باشد. همچنین  این شرکت ها فاکتور رسمی صادر می کنند که مشتریان می توانند آن را در هزینه های خود افشا کنند، قرار داد آنها حقوقی است و محل کار مشخصی هم دارند . به طور رسمی نیز در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده اند و داری شناسه ملی و شماره ثبت هستند.

خدمات شرکت حسابداری مالی کده

یک شرکت حسابداری معمولا از مدیران مختلف در حوزه های حسابداری، مالیاتی، حسابرسی ، مالی و... تشکیل شده است و به همین دلیل خدماتی که آنها ارائه می دهند جامع می باشد. این مورد یکی از ویژگی های مثبت شرکت ها و موسسات حسابداری هستند که مشتریان آنها می توانند به صورت متمرکز از خدمات آنها استفاده کنند. البته در بین این شرکت ها شاید همه آنها توانایی انجام این امور را به طور یکجا نداشته باشند.

شما مودیان و فعالان اقتصادی عزیز می توانید برای انجام امور مالی و مالیاتی خود از جمله حسابداری به شرکت حسابداری مالی کده تماس حاصل نمایید و به طور جامع از خدمات این شرکت بهره­مند شوید.

خدمات مشاوره مالیاتی

همانطور که مطرح کردیم شرکت های مالی و مالیاتی از متخصصان و مشاوران در حوزه های مختلفی مانند مشاور مالیاتی و حسابداری و حتی بیمه تشکیل شده اند. فعالیت و رفع نیاز در امور مالیات و حسابداری تخصصی است و پیشنهاد می گردد که برای این امور به متخصص و مشاوران خبره مراجعه شود. هدف ما در این قسمت از مقاله آشنایی بیشتر با مشاوره مالیاتی و کسانی که به عنوان مشاور مالیاتی فعالیت دارند، می باشد.

خدمات شرکت حسابداری مالی کده

روش های مختلفی در دریافت مشاوره مالیاتی می باشد. روش ها می تواند به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری باشد. معمولا روش تلفنی هزینه کمتری دارد و سریع ترین روش است و در روشهای بعدی به ترتیب مشاوره مالیاتی آنلاین و حضوری هزینه کمتری دارد و فرآیند تشکیل جلسه مشاوره زمان بیشتری می­برد.

یک سوال مهم که مطرح است که چطوری یک مشاور مالیاتی خوب کنار کسب و کار داشته باشیم؟ شما در هر حوزه ای می توانید با مطلع شدن از عملکرد آن شخص و سوابق کاری ایشان به توانایی و مهارت ایشان تا حدی زادی پی ببرید و بقیه آن راهی جز اعتماد کردن نمی باشد. این مساله در زمان هر نوع همکاری یا دریافت خدمات مطرح است . حتی زمان استخدام یک کارمند هم با ایشان مصاحبه خواهد شد و سوابق کاری بررسی می شود. مشاور مالیاتی هم با ارائه رزومه کاری و سوابقی که در آن حوزه دارد می تواند تا حدودی سطح مهارت و خبره بودن خودش را به طرف مقابل ارائه دهد.

این روز های معمولا جذب یک مشاور مالیاتی صرفا برای مشاوره مالیاتی شاید برای شرکت ها و کسب و کارها به صرفه نباشد و همکاری با شخصی به صرفه تر است که تقریبا در شاخه های مختلفی مانند امور مالی و مالیاتی و حسابداری به طور همزمان مهارت داشته باشد. با این روش به طور جامع خدمات اراده می گردد و هزینه دستمزد آن مشاور هم کاهش می یابد. برای مثال جذب چندین مشاور به طور مجزا برای امور مالی، مالیاتی، حسابداری و... هزینه بیشتری نسبت به یک نفر دارد که بتواند در کل این حوزه ها خدمات مشاوره بدهد و حتی دستی بر اجرای امور هم داشته باشد.

توصیه می شود در این روزها مشاوره مالیاتی را جدی بگیرید و در کنار تجارت و فعالیت اقتصادی خودتان یک مشاور مالیاتی داشته باشید تا بعدا به خاطر سهل انگاری که آمار آن هم بسیار زیاد است مشمول هزینه های هنگفت در پرداخت مالیات و جرایم مالیاتی نشوید.

خدمات مالیاتی

یک مساله مهم در امور مالی وجود دارد و این است که مبحث حسابداری و خدمات مالیاتی رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و سازمان ها می بایست هر دو آنها را به نحو مطلوب انجام دهند. بسیاری از گزارشات مالیاتی که به عنوان تکلیف مالیاتی به سازمان امور مالیاتی تسلیم می شود می بایست از سیستم حسابداری خروجی داشته باشد. خدمات مالیاتی را اگر با حسابداری بخواهیم ترکیب کنیم واژه حسابداری مالیاتی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد و امروزه حسابدارانی که با امور مالیاتی آشنا هستند افراد موفقی در حوزه حسابداری و مالیاتی هستند.

خدمات شرکت حسابداری مالی کده

خدمات حسابداری جاری در هر شرکتی معمولا لیست مالیات حقوق، اظهارنامه ارزش افزوده، صورت معاملات خرید و فروش فصلی ماده 169 ق.م.م ، مالیات های تکلیفی و در نهایت اظهارنامه ارزش افزوده است. اینها معمولا معروفترین و پرکاربرد ترین مسائل در هر کسب و کاری هستند مگر اینکه با توجه به نوع فعالیت سازمان موارد مالیاتی دیگری نیز مطرح باشد مانند رفع تعهد ارزی، تهیه گردش موجودی مواد و کالا و بسیاری از موارد دیگر که مجال گفتن آنها در این مقاله نیست.

استخدام یک یا چندین حسابدار مالیاتی کار بلد و خبره می تواند هم امور حسابداری را در شرکت های متوسط و کوچک پیش ببرد و هم وظایف و تکالیف مالیاتی را به درستی انجام دهند. در شرکت های بزرگتر و خاص حضور یک مشاور مالی و مالیاتی در کنار واحد مالی و حسابداری می تواند کاستی ها این حوزه را تا حد زیادی مدیریت و بهبود دهد. یک کارشناس مالی و حسابداری می تواند با توجه به نوع و حجم کار آن سازمان به صورت تمام وقت یا پاره وقت یا دورکاری و پروژه ای مشغول به کار شود که می تواند از نظر هزینه های نیز به نفع آن مجموعه باشد.

شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی مالی کده به کمک کارشناسان و مشاوران خبره خود آماده همکاری با سازمان های بزرگ و کوچک و مشاغل می باشد. برای دریافت مشاوره و بهبود روند می توانید با متخصصان و مشاوران مالی و مالیاتی مالی کده تماس حاصل نمایید و به نحوی مطلوب از تمام ابعاد ، خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس