اغتشاشگران چگونه شهید عجمیان را به شهادت رساندند؟+ فیلم

اغتشاشگران روز گذشته در حین اقدامات آشوبگرایانه خود در کرج، یک بسیجی جوان را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، روز گذشته (پنجشنبه ۱۲ آبان ماه ) در جریان اغتشاشات که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک جوان بسیجی را به شهادت رساندند.

این جوان بسیجی که دیروز توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، سید روح‌الله عجمیان نام دارد. او متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان بود. وی از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر است که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را دارد.

شهید عجمیان مسئول بسیج سازندگی این پایگاه بسیج بود که مسئولیت گروه سازندگی و محرومیت‌زدایی سردار دلها را نیز برعهده داشت. شغل این بسیجی شهید نیز فعالیت به عنوان مکانیک بود.

اغتشاشگران چگونه شهید عجمیان را به شهادت رساندند؟ +فیلم

یکی از دوستان شهید عجمیان، نحوه شهادت این بسیجی شهید را روایت کرد و گفت: اغتشاشگران روز گذشته شهید را محاصره کرده و با چاقو به وی حمله می‌کنند. پس از محاصره او و وارد کردن ضربه چاقو به پهلوی شهید، چند نفر دیگر از اغتشاشگران نیز به او حمله کردند.

وی افزود: شهید عجمیان در بلوار بهشت سکینه کمالشهر کرج به دست این اشرار به شهادت رسید. هنگامی که اغتشاشگران وی را محاصره می‌کنند به جهتی حرکت می‌کند که حمله اشرار به سایر بسیجیان مدافعان امنیت را دفع کرده و فقط بتوانند به او حمله کنند.

اغتشاشگران چگونه شهید عجمیان را به شهادت رساندند؟ +فیلم

دوست شهید گفت: پس از اینکه او به سوی اتوبان تهران ـ کرج حرکت می‌کند، این اشرار وی را محاصره کرده و با ضربات چاقو به کمر شهید او را به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: رفتاری که اشرار با شهید عجمیان انجام دادند حتی توسط داعشی‌ها هم انجام نمی شود.

اغتشاشگران چگونه شهید عجمیان را به شهادت رساندند؟ +فیلم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز: انتقام خون شهید عجمیان را می‌گیریم

پس از شهادت شهید روح‌الله عجمیان، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به دیدار خانواده این شهید رفت و ضمن تسلیت و همدری با آن‌ها، وعده داد تا انتقام خون این شهید را از اشرار بگیرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه دروازه شهادت با اتمام دوران دفاع مقدس بسته نشده و همچنان باز است، گفت: خداوند بندگان مخلص خود را به صورت سفارشی نزد خود می پذیرد؛ سید روح الله نیز یکی از این بندگان بود.

وی افزود: به جوان خود افتخار کنید که از بین هزاران مسیر، بهترین مسیر که همان ولایت‌مداری است را انتخاب و خود را فدای امنیت مردم کرد. این جوان برومند، به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با اقتدار در مقابل اشرار و اغتشاشگران ایستاد و تسلیم نشد و مظلومانه به شهادت رسید.


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به جایگاه خوب این شهید نزد خداوند تاکید کرد: لقمه حلال شما موجب شد که این جوان انقلابی، در راه نظام و انقلاب گام بردارد و این گونه به شهادت برسد و صد البته که جایگاه رفیعی نصیب شهدا می شود. مطمئن باشید انتقام خون پاک این شهید مظلوم را از اشرار و اراذل و اوباش خواهیم گرفت و آن ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهیم رساند.

در این دیدار، مادر شهید روح الله عجمیان نیز ضمن ابراز انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: سید روح الله آرزوی شهادت داشت و همواره دوست داشت به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل الله دفاع کند اما تقدیر او به گونه ای رقم خورد که به دست آشوبگران و داعشی های داخل کشور به شهادت برسد.

وی افزود: وقتی پسرم تصاویر شهدا را می دید، گریه می کرد و می گفت: این بندگان خدا چه گناهی کرده اند که خون آن ها این گونه به ناحق ریخته می شود؟ خواهش ما به عنوان خانواده یکی از شهدای مدافع امنیت این است که با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد کنید تا دیگر به خود اجازه ندهند با اقدامات وحشیانه، باز هم خانواده ای را داغدار کنند.

برادر شهید عجمیان: اگر رهبر انقلاب اجازه بدهد، انتقام خون شهدا را از اشرار می‌گیریم

برادر شهید عجمیان نیز در این دیدار گفت: سید شور حسینی داشت، آن زمان که داعشی‌ها در سوریه بودند علاقه داشت تا به عنوان مدافع حرم با آن‌ها بجنگد. اما، قسمت او نشد و خدا خواست که مدافع وطن شد.

وی خطاب به قاتلان برادرش گفت: اگر این اشرار سید ما را به شهادت رساندند، او سه برادر دیگر دارد و ما اجازه نمی‌دهیم که نه خون او و نه خون هیچ‌کدام از شهدا پایمال شود.

این برادر شهید تاکید کرد: اگر حضرت آقا دستور بدهند، انتقام او را از این اشرار می‌گیریم.

گفتنی است؛ از ابتدای آغاز اغتشاشات از ابتدای مهرماه امسال آشوبگران و اشرار بارها به مدافعان امنیت حمله کرده و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    16 10
    اینا جوونای این مملکت نیستن؟ ای خائنین وطن فروش لعنت به شما،این جوونا برای حفظ امنیت کشور اومدن پای کار،ولی اغتشاگرا داعش ،دجال رو سفید کردن
  • میثم IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    8 4
    بشینید تا قوه قضائیه از خواب عامدانه بیدار شه، دیگه چطور باید بگه که نمیخواد در برخورد با اغتشاشات اقدام انقلابی انجام بده
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    9 4
    باید قاتلان پست این شهید عزیز پیدا بشن و به سزای عملشون برسن
  • سینا IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    11 5
    خواهشا دیگه به این جنایتکارا نگین داعش چون داعش سگش شرف داره به این شیطان پرستهای کثیف،برای اینا فقط لفظ حرامزاده باید به کار برد چون نه خدا دارن نه دین دارن نه اخلاق و نه هیچی
  • کایان IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    19 4
    کجان سلبریتی های حیوان صفتی(مخصوصا علی کریمی بی پدر مادر که توله هاشو ورداشته برده خارج بعد دیگران رو تحریک به قتل مردم میکنه) که عامل ریخته شدن خون این جوان شدن؟ جوانی از قشر فقیر جامعه کجان احزاب و روزنامه های مدعی اصلاحات ستون پنجم دشمن که بنزین رو اغتشاشات ریختن؟تا کی باید خون جوانان مستضعف ریخته بشه و جمهوری اسلامی به نام اصلاح با قاتلین مردممون مماشات کنه با دیدن پیکر شهید و خانه فقیرانه این عزیز خشم تمام وجودم رو گرفته این فریاد های فروخفته نباید جوابی داشته باشه؟ تا کی باید شاهد به خون غلطیدن عزیزانمون باشیم؟
  • احمدصادقی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    8 3
    خدا ازتون نگذره داغدار کردن یک خانواده‌ بی گناه چه افتخاری داره. من نمیدونم چرا نیروهای امنیتی اقدام نمی‌کنند نباید به این اراذل رحم کنید فقط یا اعدام یا حبس ابد گرچه این روانیها رو باید به یک جزیره دور تبعید کنند تا آخر عمر خودشان باشندوبرهنگی که میخواهند مثل حیوون هر کار دوست دارند انجام بدهند
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    3 3
    ما مردم ایران همه داغداریم حالمون بده دارن بهترین و خالصترین ایرانی ها و هم وطنانمون رو ازمون میگیرن این داعشی ها رو همون جایی که جنایت کردن اعدام کنن
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    4 3
    از علائم فتنه گران آخرالزمان دشمنی با دوستان اهل بیت است، ما عاشق شهادتیم،و شما غرق در نفرت وعذاب
  • المیرا IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 2
    سگ صفت های داعشی اینطور رفتار میکنید با یه جوان از قشر محروم و بی پناه جامعه ، اشد مجازات برای مسفدین فی الارض که به جان و مال مردم اینطوری حمله میکنند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 5
    آخه چرا اجازه تیر اندازی به نیروهای مسلح نمیدین بابا بکشین این اغتشاش گران رو با اینا فقط دیگه باید برخورد کرد ما دیگه حاضر نیستیم نیروهای انتظامی و نظامی مون از دست بدیم
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    6 6
    دوست عزیز وقتی خودپلیس یالباس شخصی بااون حجم زنودخترمردمومیزنن.ایناهم تابه لباس شخصی یامامومیبینن میشه این وحشی گریا
  • موسی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 2
    این نا دانها خوشان که نادان وحقیر هستن فکر میکنند دیگرانهم مثل خودشان هستن همه،شان،اموزش دیدن یا میگویند ما جو گرفتمان یا میگویند میدیدم میزندد یعنی ما نبودیم دیگران بودن عجب بقیه مردم را مثل خودتان اخمق فرز کردید اشتباه کردید اگر امروز مردم کاری نمیکنند چون دستور صبراست تا ببینند شما وطن فروش تا کجا ه پیش میروید
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 3
    یه نفر به مرگ طبیعی مرد به بهانه دروغین یک عده از جایگاهشان در اجتماع سوئ استفاده کردندوبه جان این ملت و جوانان پاک این ملت افتادند ود ها نفر را برای برای یه دختر که به مرگ طبیعی مرده بود به شهادت رساندند کجایند مدعیان دفاع از ایرانی وقومیت ایرانی ،علی کریمی ،علی دایی وووووکجایند؟؟؟؟؟؟؟؟?..دروغ گویان کجایند
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    رفتاری که توی کوچه نازی آباد با اون فرد کردید رو چی؟
  • لبلا سادات IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    1 1
    باید اعدام بشن قاتلین عجمیان.اگه پدر ومادرش رضایت بدن ما راضی نیستبم..چون شهید عجمیان برای یک ملت هست ن فقط برا پدر ومادرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس