تصادف در محور اردبیل- سرچم چهار کشته و دو مصدوم برجا گذاشت

تصادف دو دستگاه خودرو پژو در محور اردبیل سرچم چهار کشته و دو مصدوم در پی داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید محمد صفوی با اعلام این خبر اظهار کرد: ظهر امروز دو دستگاه خودرو سواری پژو که یکی از سمت اردبیل  به سرچم و دیگری از سمت سرچم به  اردبیل حرکت می‌کردند به علت انحراف به چپ یکی از این دو وسیله به صورت شاخ به شاخ باهم برخورد کردند که در اثر آن چهار نفر کشته شدند و دو  نفر مصدوم شدند.

فرمانده پلیس  راه استان اردبیل با بیان اینکه این تصادف در مسیر خلخال به خلف‌لو رخ داده است، به رانندگان توصیه کرد با توجه به این که این مسیر دوبانده است و عامل جدا کننده مسیرهای رفت وبرگشت ندارد، حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ صفوی همچنین از رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خواست حتما توصیه های ایمنی مانند بستن کمربند رانندگی و  عدم مکالمه با تلفن همراه را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

 وی  یادآورشد: انحراف به چپ خودرو پژو که از سمت اردبیل به سمت سرچم حرکت می کرد منجر به این حادثه شد و در اثر آن متاسفانه چهار نفر از هموطنان که غیر بومی استان بودند، جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سرچم جاده نیست درست کردن برای قتل عام مردم پلیس راه اردبیل هم خیلی بد با رانندگان برخورد میکنه خلافکاران را کاری نداره جریمه الکی مینویسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس