.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از قدرت گیری ایران و تفکر انقلاب اسلامی در جهان و به ویژه منطقه هراس دارد و از همین رو به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی به عنوان سخنرانی ۱۳ آبان شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) افزود: آمریکا شیطان بزرگ و جنایتکار است و جنایت‌های این کشور در نژادپرستی، به راه اندازی کودتاها و خونبارترین جنگ‌های ضد حقوق بشر بی‌شمار است.

وی افزود: آمریکا نسل‌کش، خون‌آشام و استثمارگر است و در این میان جنایت‌هایی که علیه مردم ایران به راه انداخته از کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از گروهک‌های خبیث تروریستی و منافقان کوردل، اعمال تحریم و انهدام هواپیمای مسافربری و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم و شهادت سردار سلیمانی از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و دشمن این رژیم بی‌رحم همچنان ادامه دارد و تمام نمی‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آشوب‌های اخیر در کشور اقدام طراحی شده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، اظهار داشت: استکبار جهانی در قالب آموزش و سازماندهی اراذل و اوباش و گروهک‌های تروریستی زمینه شکل گیری آشوب و اغتشاش را در کشور فراهم کرد.

عزیزی ادامه داد: مردم ایران انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت و این توطئه‌های آمریکا نشان ضعف آن در مقابل ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه جنایت شاهچراغ فراموش شدنی نیست، افزود: نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم کشور از جان گذشتگی کردند و صمیمانه از آنها تشکر می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم استکباری آمریکا به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است، خاطرنشان کرد: رژیم آمریکا دشمن ایران مستقل و دلیر است

عزیزی با اشاره به قابلیت‌های ایران اسلامی تصریح کرد: ایران با مردمی هوشمند، با استعداد و منابع طبیعی خدادادی و متنوع و برخورداری از بهترین، حساس ترین و ممتازترین موقعیت جغرافیایی با تفکر عاشورایی به راه و رسم عدالت‌خواهی خود در جهان ادامه می‌دهد.

وی افزود: آینده ایران متعلق به دهه‌های ۹۰ و ۸۰ است و این نوجوانان با هوشمندی، عقلانیت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی نوید آینده امیدبخش و روشن را می‌دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌شک با پیروی از ولی‌فقیه و با همراهی و هوشمندی مردم کشور، ایران برای همیشه پیروز است.

به گزارش مشرق، راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه در شهرستانهای دهگانه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر روز جمعه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    احسنت . نکته دقیقا همین جاست . اگر تفکر انقلاب اسلامی فقط در یک کشور باشه ، میشه به دنیا گفت . این هم تفکری هست مثل کره شمالی و تمام اما اگر تکثیر بشه در کشور های دیگه ، قانع کردن شنونده با مزخرفاتی این چنینی کار بسیار سختی می شه . عواقب دیگرش هم که بماند .
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس