کد خبر 1432061
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
رمز موفقیت سیستم استقلالی مجیدی در امارات فاش شد

رسانه اماراتی از دلیل موفقیت سیستم سرمربی سابق استقلال در لیگ این کشور پرده برداشت.

 به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل با هدایت اتحاد کلباء تیم گمنام اماراتی نتایج خوبی کسب کرده است.

یکی از دلایل موفقیت مجیدی موفقیت سیستم دفاعیش در لیگ امارات است. مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.

در همین رابطه شبکه دبی اسپورت در گزارشی به دلیل موفقیت این سیستم مجیدی پرداخت و نوشت: فیلپ کیچ مدافع اسلوواکیایی اتحاد کلباء رمز نفوذ ناپذیر بودن خط دفاع تیم در این فصل است.

رمز موفقیت سیستم استقلالی مجیدی فاش شد

خرید تابستانی مجیدی در ۳ آمار دفاعی بهترین فصل امارات شده و این نشان دهنده نقش کلیدی این بازیکن در سیستم دفاعی مجیدی است.

این بازیکن موفق‌ترین مدافع در خط دفاع در رقابت های رو در رو لقب گرفت. او با ۷۳ رقابت موفق در مقابل بازیکنان رقیب از این حیث بهترین مدافع امارات است.

همچنین این مدافع به بهترین بازیکن لیگ امارات در رقابت های هوایی تبدیل شد. او با ۳۵ رقاب ت موفق در هوا به بهترین مدافع از این حیث تبدیل شد.

همچنین شاگرد مجیدی به بهترین بازیکن فصل امارات تبدیل شد که توپ های رقبا را قطع کرده است. او با ۱۸ قطع توپ از این حیث بهترین امارات است.

اتحاد کلباء و فرهاد مجیدی برای پایان دادن فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به بهترین شکل به ستاره اسلوواکی حساب زیادی باز کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 1
    شدید ستاد تبلیغات مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس