تشکیل پرونده قتل فرشته احمدی / گلوله در داخل منزل شلیک شده

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در رابطه با جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار کرد: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در روزهای اخیر که پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای ایران مطرح  می شود که توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی ها مشخص می شود این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است.

نیکا شاکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم مقامی، مائده جوانفر و  بسیاری افراد دیگر نمونه هایی از همین دست هستند.

اخیرا نیز یکی از افرادی که رسانه های ضد انقلاب روی ماجرای فوت وی مانور داده اند و تلاش میکنند  مرگ او را با اغتشاشات اخیر مرتبط کنند، خانمی به نام فرشته احمدی اهل شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است.

تشکیل پرونده قتل فرشته احمدی/ گلوله در داخل منزل شلیک شده

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در رابطه با جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار کرد: برای بررسی علت فوت خانم  احمدی پرونده کیفری تشکیل شده  و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان به طور دقیق در حل بررسی پرونده هستند.

وی افزود:  دادستان شهرستان مهاباد نیز با دستور بنده به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات همه جانبه ای در حال انجام است

عتباتی بیان کرد: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده  و این موضوع را  اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده اند. حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم  در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

وی افزود: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است.

عتباتی در پایان اعلام کرد  دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضا سازی های رسانه ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فریده شیعه زاده مشهد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 4
    مشهد خودکشی خیلی زیاده
  • فریده شیعه زاده مشهد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 5
    مشرق جان سلام من تازه به جمع شما آمده ام توی مشهد کیا منو می شناسن
  • تک تیرانداز DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    10 4
    برای این همه زنی که روزانه چادر از سرشون کشیده می شه هم پرونده تشکیل می دید یا اینها شهروند درجه دو تلقی می شن؟
  • فریده شیعه زاده مشهد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    6 2
    تبریز هم خراب کرد پانترک ها
  • GB ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 2
    به احتمال قوی بحث خیانت زناشویی و قتل ناموسی در میان بوده تو اون فرهنگ میگن زن با لباس سفید میاد با کفن میره از خونه شوهرش بیرون سابق بر این هم پره قتل های ناموسی بوده در بعشیقه سنگثار کردن
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 0
      چه حرامی هستید شما،احتمالا باید زد تو دهن امثال شماها
  • GB ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 3
    برای مهسا موگویی هم پرونده تشکیل دادند ، امشب پدرش گفت دختر منو حکومتی ها تیرباران کردند ، واقعا خجالت آوره
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 0
      چرا باید حکومتی هه این کار رو بکنن؟ هیچ اتش نشانی تو آتیشی که داره خاموش میکنه بنزین میریزه؟ اگر هم کسی اینکار رو بکنه یا کشته سازیه یا نفوذی دلیل دیگه ای نداره
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 2
    اسم نیکا رو هم آوردی معلومه چه خبره
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 0
      خب جزییات ماجرارو شما برای ما شرح بده نکنه بتونی کمکی بکنی چون جوری میگی انگار در صحنه بودی. چیزی که مشخصه زنی در خانه اش به ضرب گلوله کشته شده طبق اظهارات اولیه خانواده اش. علت هنوز مشخص نیست
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 0
      من یک شهروند عادی میخوام حقیقت رو بدونم این طرف ماجرا کلی دلیل برام اورده که مرگش ربطی به اعتراضات نداره . 1-تحقیقات میدانی از اهالی محل، فیلم روز حادثه که وارد کوچه و یک خانه شده قبل از مرگ و بدون استرس و در حالت عادی وارد شده. 2-محتویات گوشی و پیام هایی که رد و بدل کرده. 3-تناقضات عحیب و ساختگی حرف های مادرش با خاله ش. 4- یک دلیل عقلایی که واقعا نیروی انتظامی و امنیتی هیچ نفع و انگیزه ای برای کشتن یه دختر 16 ساله نداره! اصولا همچین کسی اصلا خطری نداره اگر هم داشته باشه بازداشت میشه نه اینکه کشته بشه. ولی دلیل شماها 1- مادرش میگه 2- کار خودشون! یه آدم منصف عاقل و بالغ کدوم رو قبول میکنه؟
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 1
    وقتی مشرق گزارش میده یعنی معلوم چه اتفاقی افتاده
  • بهار IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    کار اغتشاشگران داعشیه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    3 2
    خوب علت مرگ معلومه یا خودکشی کرده یا سکته مغزی !!!!!
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 1
      جناب پرفسور زیاد به مغزت فشار نیار. نکنه آرمان علی وردی هم دچار سکته شده بوده!!! شماها که خیلی اظهار فضل و دونستن میکنید چرا تو این ماجرا لال شدید ؟
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 1
      خیر در خانه با ضرب گلوله کشته شده. این قطعیه. ولی علت و انگیزه ها هنوز مشخص نیست. اینکه ضارب خودی بوده یا نه و سایر اتفاقات. چیزی که مشخصه در اعتراضات نبوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس