شاهچراغ نمایه

عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ نمایی از جنگ هیبریدی در خود دارد؛ این اقدام شوم دارای یک بازوی اطلاعاتی(عامل بهائیت)؛ بازوی اجرایی(گروهک داعش) و شتاب دهنده روانی(رسانه ضد انقلاب) با هم بوده است.

سرویس سیاست مشرق- اجرای دو عملیات یکی با محوریت تروریستی و دیگری پخش روانی ترکش‌های آن مسیر اغتشاشات در داخل کشور را وارد فاز جدیدی کرده است! این روزها سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور با رمز «مهسا» پروژه سوریه‌سازی در ایران را پیش می‌برند.

هدف از این عملیات آن است که ایران مانند سوریه‌ به کشوری جنگ‌زده تبدیل شود که در آن تروریست‌ها به‌صورت علنی پایگاه دارند، ورود رسمی داعش به شهر شیراز و انجام یک عملیات تروریستی خونین مقدمه این توطئه شوم بوده و دامنه و بُرد آن بیشتر از یک اقدام ایذایی است.

چهارشنبه هفته گذشته هم‌زمان با فراخوان ضدانقلاب برای ایجاد اغتشاشات محله محور در برخی از شهرها، یک عامل تروریستی با ورود به حرم مطهر شاهچراغ ۱۵ تن از زائران را به شهادت رسانده و نزدیک به ۲۰ نفر را مجروح می‌کند. این فرد باهدف حمله به نمازگزاران وارد حرم مطهر شده بود اما به دلیل بسته بودن درب شبستان به سمت ضریح حرکت کرده و با قساوت هرچه‌تمام‌تر تعدادی از زائران را به شهادت می‌رساند.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

موتور کوچک ترور و چرخ بزرگ آشوب

 در طی دو هفته گذشته تلاش برای فعال‌سازی گسل‌های قومی در برخی استان‌ها باهدف کشته سازی، اقدامات تروریستی و خرابکارانه، تشدید اختلافات مذهبی و تحریک اقوام از سوی رسانه‌های معاند و گروه‌های تجزیه‌طلب به‌وضوح دنبال شده است، در کلان پروژه ضدانقلاب برای تداوم آشوب‌ها، بر استفاده از شرایط قرمز امنیتی برای تحرک اقشار خاکستری به حضور در خیابان و آشوب سازی به‌صورت ویژه سرمایه‌گذاری شده است.

در این پروژه از مدل «رژی دبره» برای روشن نگه‌داشتن آتش اغتشاش استفاده‌شده است؛ این نظریه تروریستی اعتقاد دارد که موتور کوچک اقدامات مسلحانه و تروریستی می‌تواند موتور بزرگ حرکت توده‌ای را به حرکت درآورد و موتور محرکه آن باشد. اجرای عملیات تروریستی از جانب داعش با هدایت یک سرویس اطلاعاتی منطقه‌ای با همین هدف طراحی‌شده است.

به صحنه آمدن گروهک‌های تروریستی چون جیش العدل (جیش الظلم) در شهر زاهدان؛ تحریک سه گروهک مسلح در مناطق کردنشین و حرکت‌های کوچک با اثرگذاری جوهری از سوی داعش نشانه‌ای از این پروژه سنگین اطلاعاتی و تروریستی است. قابل‌توجه آنکه بخش بسیار بزرگی از این عملیات مسلحانه و تروریستی توسط نهادهای اطلاعاتی و انقلابی شناسایی و خنثی شده است، ماجرای پیش‌آمده در شهر شیراز توسط مزدوران وهابی و عوامل استکبار جهانی یکی از معدود مواردی است که گرگ‌های تنها به نقطه عملیاتی رسیده است.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

تصویری از عامل تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ

اما استفاده از عامل داعشی در حادثه تروریستی در شیراز اتفاقی نبوده است!

با شکست تروریست‌های داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه و نبود جایابی سرزمینی در این کشور، این گروه تمرکز جمعیتی در مناطق تحت اشغال خود را ازدست‌داده است. این در حالی است که مدل‌سازمانی داعش مبتنی بر تصرف جغرافیایی و حضور نیروها در آن سرزمین و نیز تلاش برای تشکیل دولت در آن بوده اما با از دست رفتن مناطق تحت سیطره خود، عملاً پیش‌نیاز جغرافیایی مدل‌سازمانی داعش ازمیان‌رفته است.

از سوی دیگر نگاهی به مجله تبلیغاتی داعش به نام «رومیه» که پس از تصرف دابق در سوریه توسط نیروهای تحت حمایت ترکیه نام خود را از «دابق» به «رومیه» تغییر داد، حاکی از یک چرخش گفتمانی در مدل عملیاتی و سازمانی داعش است. در مجله «رومیه» در مطالبی با عنوان مشترک «تاکتیک‌های شوالیه‌های ترور» به آموزش ترور و کشتن افراد به‌صورت انفرادی پرداخته‌شده است.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

گزارش نشریه داعش از اقدام ترریستی در شیراز

 این آموزش‌ها مختص افرادی است که در قلمروی سرزمینی داعش تنها مانده‌اند. به نظر می‌رسد با نابودی «سازمان داعش»، چنین توصیه‌هایی از جانب سرویس‌های اطلاعاتی بیشتر عملیاتی شده است. در حال حاضر شواهد موجود نشان‌دهنده تمایل بیشتر داعش به عملیات تروریستی در نقاط مختلف فرا سرزمینی است.

هدایت داعش با تأکید بر ایده ترور و الزام به کشتار آنان به‌جای ایده خلافت - که نیازمند جغرافیای متمرکز حکمرانی است؛ سرویس اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال حاضر داعش را این‌گونه توجیه کرده است که می‌تواند از فرصت اغتشاشات در ایران بهره‌برداری کرده و با استفاده از زمانه ضمیمه‌ای از الگوی گرگ تنها دوباره به سمت نقطه‌یابی سرزمینی حرکت کند.

 در محاسبات گروهک تروریستی داعش این‌گونه برآورد شده است که انجام عملیات تروریستی در داخل خاک ایران باعث جذب هوادار در نقاط مرزی شده و فرصت برای آزادسازی شهرها و ایجاد حاکمیت در آن فراهم می‌شود! داعش روی مناطقی در جنوب شرق و غرب کشور حساب ویژه بازکرده و آن را مستعد مکان‌یابی می‌داند.

البته در سناریوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن استفاده از عامل داعشی تنها باهدف مکان‌یابی برای این گروهک در خاک ایران تعیین موقعیت نشده است؛ بلکه آمریکایی‌ها استفاده از کارت داعش را فرصتی برای بالابردن حرارت اغتشاش دانسته تا آن را از فاز آشوب به شورش تغییر دهند.

 این سناریو قابل‌توجه در مرکز مطالعات مربوط به تروریسم و امنیت بین‌الملل، در دانشگاه جورج تاون ساخته‌وپرداخته شده است، بر این اساس که ایجاد و بهره‌گیری عامدانه از ارعاب همراه با به‌کارگیری خشونت یا تهدید به خشونت توسط یک فرد که پیگیر تغییر سیاسی در رابطه با یک ایدئولوژی (خواه ایدئولوژی فردی یا ایدئولوژی منصوب به یک سازمان بزرگ‌تر) که دستور، رهنمود و یا حمایت مادی از منابع بیرونی دریافت نمی‌کند.

 بنابراین تعریف، اگر عامل تروریستی یا تهدید به خشونت موجود نباشد، فرد ممکن است همچنان نظرهای رادیکال و حاد داشته باشد ولی یک تروریست به‌حساب نمی‌آید. و اگر عامل انگیزه سیاسی در کار نباشد، یک حمله می‌تواند بیشتر به شکل‌های سنتی جرم و جنایت و یا خشونت سازمان‌یافته نزدیک شود! به عبارت ساده‌تر استفاده از قوه تروریستی سنتی در یک کشور می‌تواند نیروهای بالقوه معترض را به ماشین ترور بالفعل تبدیل کند، انجام یک عملیات تروریستی در شهر آمل پس از واقعه خونین در شاه‌چراغ نشانه‌ای روشن بر این طراحی خبیثانه از سوی دشمن است.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

ایجاد خط عملیاتی روانی برای عملیات تروریستی شیراز توسط مهره سوخته موساد

تمرکز این مدل از عملیات تروریستی بر نکات زیر است:

۱-پرسنل نظامی هدف درجه‌یک در عملیات هستند.

۲-درحالی‌که در اغلب کشورها آدم دزدی، گروگان‌گیری و بمب‌گذاری شیوه مرسوم‌تری است، در این مدل استفاده از اسلحه رواج بیشتری دارد.

۳-در فرآیند رادیکال شدن و افراطی‌گری به نحو فزاینده‌ای از اینترنت، رسانه‌های افراطی و اماکن غیرنظامی استفاده‌شده است.

۴- عامل تروریستی فاقد ایدئولوژی بوده (عامل تهی) و کمتر به‌عنوان عامل گروه‌های سازمان‌یافته عمل می‌کند.

البته در حادثه تروریستی در شهر شیراز داعش تنها  عامل میدانی نبوده و دست‌هایی آلوده در پشت پرده آن را هدایت کرده‌اند!

در حادثه خونین‌شهر شیراز یکی از عوامل فرقه ضاله بهاییت که مدتی در شورای شهر شیراز عضویت داشته نقشه شهری و مشخصات مکانی شبکه حرم مطهر شاه‌چراغ را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده است. سازمان سیا نیز با استفاده از ظرفیت گروهک داعش این جنایت را رقم‌زده و آن را به نام خرابکاری باشگاه چرچیل ثبت کرده است.

پس‌ازاین واقعه این مهره بهایی در شبکه بی‌بی‌سی فارسی به تحلیل این جنایت پرداخته و با پاک کردن رد پای عامل تروریستی سعی کرد عملیات روانی روی آن انجام دهد. پیش‌ازاین در حادثه تروریستی رژه در اهواز نیز عامل اصلی جنایت به شبکه تروریستی و تلویزیونی سعودی آمده و مسئولیت آن را برعهده‌گرفته بود.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

طراحی عملیات تروریستی در شیراز توسط عامل فرقه ضاله بهاییت 

این مدل عملیاتی بانام خرابکاری غیر شرافتمندانه (مدل باشگاه چرچیل) توسط عوامل تروریستی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تئوریزه و تبلیغ می‌شود، نکته قابل‌توجه آنکه حادثه روی‌داده در شهر شیراز یک اتود ابتدایی از این مدل عملیاتی و تروریستی بوده است.

عملیات تروریستی در حرم شاه‌چراغ نمایی از جنگ هیبریدی در خود دارد؛ این اقدام شوم دارای یک بازوی اطلاعاتی (عامل بهاییت)؛ بازوی اجرایی (گروهک داعش) و شتاب‌دهنده روانی (رسانه ضدانقلاب) باهم بوده و پس از اجرا سعی شد رد پای عوامل اصلی پاک شود. در ماه‌های اخیر تعداد گروهک‌های تروریستی در اطراف مرزهای کشورمان به طرز چشم‌گیری افزایش‌یافته است؛ بر اساس آمارهای سازمان‌های بین‌المللی حدود شانزده گروه تروریستی در تنها افغانستان فعالیت دارند که بیشتر آن‌ها در ولایات شمالی و مرزهای کشورهای آسیای میانه اسکان داده‌شده‌اند. اخیراً روسلان میرزایف، رئیس کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای ضد تروریسم سازمان همکاری شانگهای (SCO) گفته است که تعداد «اعضای گروه‌های تکفیری که در امتداد مرز تاجیکستان در افغانستان جمع شده‌اند، به بیشتر از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسند. این کلونی‌های تروریستی در جنگ اوکراین مورداستفاده ناتو نیز قرارگرفته است.

پشت پرده شب خونین حرم مطهر شاهچراغ / چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟

تشویق به خشونت توسط باشگاه چرچیل!

بر اساس اعلام وزارت خارجه دولت طالبان پیش از خروج آمریکایی‌ها از افغانستان ۳۵۰۰ تروریست بین‌المللی پاسپورت افغانی گرفته‌اند؛ هدف ناتو از این اقدام حفظ سازمان ترور پس از خروج و نیز استفاده از ظرفیت‌های رادیکال در منطقه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    40 79
    مشرق بعد ۱۲ سال ترک ت میکنم .چون دو پهلو هستی.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      27 6
      تو خوبی و به سلامت
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      20 4
      فقط اگه میری خودکشی یه جا اعلام کن که بعدش هشتگت نکنن.
    • تورج IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      40 3
      #انتقام_سخت #شاهچراغ #ایران_مقتدر
    • تورج IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      21 3
      کجای مقاله دو پهلو بود؟ عین روباه مکار می مونی.
    • CA ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      12 28
      اقتصاد رو درست کنید دلار رو به 4تومن برگردونید همه چی حل میشه
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      41 5
      تروریسم غربی عبری وهابی را باید فقط با گلوله پاسخ داد و بس
    • ناشناس IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      9 3
      نرو
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      9 4
      خالی نبند
    • ایران قوی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      16 6
      ایران باید فکری برای ماهواره های دشمن بکنه
    • مهران IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      8 4
      ب سلامت
    • SE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      8 1
      باید دشمن را در جبهه های مختلف به چالش کشید تا تمرکزش بر روی ایران بهم زد
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      11 5
      درم پشت سرت ببند
    • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      5 0
      نرو . برگرد.
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      2 0
      فرار نخبه
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      6 1
      ۱۷:۵۲ نروووووو، من و مشرق بعد تو چی کار کنیم...
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 2
      تورج جان کفتار بی صفت مناسب تره، روباه حداقل شعور داره ولی کفتار ...
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 4
      مقاله ی شما داستان پردازی مزخرفی بیش نیست. آمریکا به یک عضو سابق شورای شهر نیاز داشته تا بداند یک تروریست از کدام در شاهچراغ وارد شود؟ بعد نفهمد که بهترین زمان برای تلفات گرفتن، چهارشنبه نیست؟
    • امیر IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      نرو بی خبر نرو دلم میگیره بعد ۱۲ سال نرو ، مگه عقلتو کی گاز زده نرو 🤣🤣🤣🤣
    • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 2
      از اول هم نبودی
    • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 2
      به درک آدم بی منطق اصلا خودت هم فهمیدی چی گفتی؟
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 0
      ۱۷:۵۲ حق با شماست‌. ولی باید دید چرا و چگونه اینطوری شده.
    • مجتبی محمدی از زنجان IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 1
      دنیا فانی هستش دنیا دچار نژادی گرایی هستش تفرقه و تجزیه جهانی انسان ها حیوان هستند خودم هم هستم واقعا تاسف البته کشورها هم این جغرافیا رو ایجاد کردن
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 5
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 2
      به درک
    • اصغر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 1
      تازه فهمیدی من سالهاست برای فهمیدن فکر کثیف مشرق بوجورابی میام ببینم اسلام شناسی یاد بگیرم ولی نمیدونستم یک برادر مسلمان دیگه هم با شما بود آمریکا میگفتا ما میگفتیم اطلاعات ندارن
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 32
    به مدارا و مصلحت اندیشی در قبال اوباش، برخی خواص و عبدالحمید ادامه بدین. کشته های بیشتری در انتظارتون هست. ضمنا به سوریه شدن سلام کنید. به زودی.
    • US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      24 7
      با سلام، متاسفانه و هزاران تأسف علت زبان درازی و گستاخی مولوی عبدال.... و سایر شیوخ قبایل برمی‌گردد به دوران مدیریت رذالت بار ... در قوه ...، در زمان وی هیچ برخورد قاطع نه با زبان درازی وابسته به وهابی ها علیه شیعیان و نه هیچ برخوردی با اختلاس گران،نشد
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 1
      ۱۸:۰۵ خیلی‌ها مثل تو زر زدن ولی خوراک مار و مور شدند و خواهند شد به اذن الله، زیاد به دلت صابون نزن که خربزه آبه جیگر
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 4
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 1
      ۱۸:۰۵ با شما موافقم. ولی انگار بعضی قبل از اینکه مفهوم را بگیرند آماده فحش و ناسزا هستند . شاید هم دارند نقش نفاق اجرا می کنند
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    45 36
    کسانی که به نظام اسلامی شک دارند و میگند این جنایت کار نظامه در زمره کفارند.
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 4
      یا ابوالمرجع
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      6 1
      بی شعور اصلا گفتن نمی خواد. هر خنگی فهمیده است کار کی است. حتی ساعت دقیق نرم افزاری که پوستر را طراحی کرده منتشر شده است.سه ساعت قبل از حادثه!!!!! (هر تصویری که فتوشاپ کارربشه به راحتی قابل ره گیری است)
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      مردم خوب به یاد دارند.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      اونا دارن آگاهانه کشور رو به سمت جنگ داخلی میبرن.
  • یاسر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    13 4
    تسلیت به خانواده کسانی که به ناحق کشته شدند. بنظر من استعدادها و ظرفیتهای ایران متعدد و متنوع و فراتر از سوریه است و در هر حالت شبیه آن نخواهد شد
  • سامان IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 5
    حقیقتو انکار کنید
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 3
      زر دیگه نداری؟ پس بزن دست قشنگه را شنگول منگول
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 6
    درود بر مشرق که روشنایی و آگاهی می دهد و غرب و شرق را برملا می نماید.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 3
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • رضایی NL ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 1
    خدا جواب این خونهای شهدا رو خودش با انتقامی سخت خواهد داد
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 4
    ما ملت انقلابی ایران انتقام موشکی سپاه پاسداران علیه داعش را خواستاریم.
  • IN ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    13 2
    تمام بی شرف هایی که دارن علیه ایران اقدامات خرابکارانه میکنن باید دونه دونه شناسایی و دستگیر بشن و اگه امکان دستگیری وجود نداره باید کشته بشن. ایران عزیز و مظلوم باید روی اقتدار خودش رو به این بیناموس های بی وطن نشون بده.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 4
    ای اغتشاشگران از خواب مصنوعی القا شده توسط شبکه سعودی بیدار شوید و صدای مردم واقعی را بشنوید
  • باغبان پیر FR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 2
    دشمنان ایران و انقلاب اسلامی سال ها است که روی موضوعا تی کار میکنند و هر بار هم به دنبال بهانه ای هستند تا از احساسات جوانان, حماقت احمق ها و فقر فکری بعضی از سیاسیون, و کینه چند گروهک شکست خوده فراری و توهم و خود خواهی و بی سوادی مشتی به اصطلاح سلبریتی بهره برداری کنند پشت پرده این قضایا چند گروه هستند اول دولت های خارجی که ان همه تلویزیون های فارسی زبان براه انداخته اند و یک سری خبر نگار مزدور و تحلیلگر اجاره ای را به کار میگیرند و بعد گروهک های شکست خورده فراری ,بعضی سیاسیون بی بصیرت داخلی و یک مشت سلبریتی بی سواد متوهم . دسیسه سازان و فتنگران در پشت پرده جوانان احساساتی را به کف خیابان میکشانند تا اغتشاش بوجود بیاورند. این حرکت های مذبوحانه برای جلوگیری از استقلال, پیشرفت و امنیت ایران سربلند میباشد . امریکا سال ها روی گزینه نظامی مانور داد ولی شکست خوردند, روی تحریما حد اکثری کار کردند اما شکست خوردند . این بار هم مثل دفعه های قبل روی پروژه بحران سازی شکست خواهد خورد. آتشی را که ایزد منان فروزد هر آنکه پف کند ریشش بسوزد
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 5
    تمام بهائیان مزدور صهیونیزم جهانی باید به اردوگاههای کار اجباری در کشورهای دوست ایران تبعید شوند .
  • حیدری IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 6
    خود سانسوری نکنید نزارید مخاطب بره سراغ خبر گزاری خارجی بزارید مخالفین هم نظراتشون رو اینجا بگن این کلمه نامناسب خیلی چندش اوره
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      7 3
      انقلاب اسلامی ضدیت کامل بافسادوتیراندازی خیابانی مخدرخودکشی قتل گنگستریسم
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 1
      یه ایرانی مسلمان سراغ خبرگزاری هایی که توسط انگلیس و اسراییل و آمریکا تاسیس و اداره میشه نمیرن.انگلیس با نسل کشی و ایجاد قحطی ۱۰ ملیون ایرانی رو کشت.آمریکا که دیگه از کودتا گرفته تا حمایت صدام تا ترور و ۴۳ سال تحریم فلج کننده و هزاران دسیسه و فتنه.اسراییل هم که دستش تا آرنج تو خون ایرانی هاست.فرانسه و آلمان هم که دیگه معلومن.خب پس چرا عده ی رسانه های تاسیسشده این کشور رو دنبال میکنن.عربستات سعودی هم به عنوان مادر وهابیت و بزرگترین صادر کننده تروریست در دنیا دیگه نیاز به معرفی نداره.جزعده ای منافق و بیسواد و غرب زده و اصلاحاتی چه کسی میشینه ایران اینتدنشنال ببینه.البته بحث شبکه های مجازی جداست.در ضمن مشرق هر نظری که بی ادبی درش نباشه منتشر میکنه.این رو بارها و بارها دیدیم.همه ی نظرات مخالف منتشر میشه.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 0
      به ۱:۴۲ که نوشته «مشرق هر نظری که بی ادبی درش نباشه منتشر میکنه».
  • سلام IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    6 2
    مردم نباید اغتشاش کنن و از صف تروریست باید جدا شن....اگه یه نون و برنجی الان گیر میاد پس فردا با جنگ داخلی از بی نانی و سرما ایرانی جماعت میمیره... واقعا جوانان احساسی داریم و غربی ها روشون کار کردن حسابی
  • DE ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    14 3
    بعد از آرام شدن اوضاع یک انتقام سخت از سعودی و انگلیس باید گرفت و گرنه مدتی بعد دوباره شروع میکنند . انتقامیکه کمرشون رو بشکنه .
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      آرام شدن اوضاع؟!!!!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 2
    بالاخره معلوم نشد این تروریست اهل کدام کشور بوده و چطور وارد کشور شده بوده؟
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 0
      چه فرقی به حال تو داره؟ میخوای همه چیز را بریزن رو داریه تا دشمنان هم مطلع بشن که چی فهمیدیم!!! بابا تو دیگه کی هستی..
  • ناصر FI ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 12
    کسانی که باعث حذف ارز ۴۲۰۰ت شدند یا دوستان نادان بودند ویا نفوذی اسرائیل که طراحآن سوریه سازی ایران هستند
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      0 0
      پروژه نفوذهست که مکملش تخریب وفحاشی وقتل درخیابان بود
    • سعید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 0
      ارز ۴۲۰۰ ذخایر بانک مرکزی بود که بین بهائیان تقسیم شد،فریدون بهایی اوراق قرضه فروخت ارزش پول ملی را به یکدهم رساند تا یهودی بهائیان همچنان ارز مفت در اختیار داشته باشند،استکبار در فتنه اخیر ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرد،در حالیکه ۴۰۰ میلیون دلار باج سبیل یکی از پادوهای ستاد انتخاباتی فریدون بود!
  • ناصر FI ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 14
    کسانی که با برجام مخالفت کردند طراحآن سوریه سازی ایران هستند
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 1
      برجام خسارت محض بود زیرا نه تنها باعث لغو تحریم ها نشد بلکه باعث تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن و 10 برابر شدن قیمت ارز شد.
  • نادر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    5 4
    اون تروریست بی همه چیز رو زودتر دار بزنید ملت منتظرن.... به سردار حاجی زاده هم بگید موشکها و نیز پوشکها رو برای این قوم نحس یهود آماده کنه...
    • فریاد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      2 3
      بابا یارو مرده،چی چیو دار بزنن. البته قرار هم نبوده زنده بمونه !
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 4
      خودش مُرد تو خوابی انگار؟! ولی عجیب بود گلوله به شکمش خورده بود و به نظر مردنی نمی آمد
  • مصطفی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 0
    خدایا ما جز تو کسی رو نداریم همون جوری که توی طبس به داد ملت ایران رسیدی این بار هم قدرت خودت رو به همه نشون بده.
  • DE ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    5 0
    خدایا شر این قوم یاجوج و ماجوج رو از سر دنیا کم کن... خیلی مخوفن
  • تبریزی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 2
    بهتره خواسته های اکثریت رو احترام بزاریم
    • منتظر ظهور IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      در مکتب امام حسین علیه اسلام آیا حق با اکثریت بود ؟؟؟؟؟ همیشه حق با اکثریت نیست علی الخصوص که در این زمان خود را در مقابل فرمان خدا در قرآن قرار میدهند
  • ایرانی US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    2 2
    چه کسی عملیات سوریه‌سازی ایران با رمز مهسا را هدایت می‌کند؟
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 3
    آنچه در شاهچراغ اتفاق افتاد، اوج حقارت، خواری و درماندگی تمام دشمنان احمق نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران است، که دست به دامان یک داعشی دیوانه شدند، غافل از آنکه ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
  • امیر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    2 2
    دوستان گرامی در خبرگزاری مشرق و دیگر همکاران در دیگر خبرگزاری ها . این پیام را به چاپ باز نشر کنید و بپرسید کجایند کسانی که هشت سال وجود نکبت بارشان در این سرزمین خدایی ادعای خدا و پیغمبرشان گوش فلک را طلبکارانه کر کرده بود ولی از گله خبیث و کثیف ، خبری از تسلیت و همدلی با این مردم در این روزگار بحرانی نیست .
  • ناشناس ۱ IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    1 1
    ببینید چه کسی بیشترین بهره برداری از این جنایت میبره
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      تروریست ها اگر ایجاد وحشت کنند بیشترین نفع را میبرند. داعش اصلا برای ایجاد وحشت بوجود آمد. اما کاش موقع شروع فتنه با رمز معسا هم یک عاقلی مثل شما پیدا میشد و این حرف را میزد!
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    5 0
    امیدوارم چاپ بشه و بدون سانسور واقعا یخورده بد نیست توی امنیت و حفاظت ورودی به اماکن مذهبی بیتر تلاش کنیم
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    1 1
    من نمیدانم چرا روباه مکار ساکته تازه بیانیه هم بنفع ما داده
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    1 0
    احسنت
  • حسین IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    2 0
    همونایی که میگفتن در حادثه‌ی ١١سپتامبر بن‌لادن برج‌های دوقلوی آمریکارو ترکوند الان میگن شاهچراغ کار خود نظامه از نظر اونا بن‌لادن میتونست تو دل آمریکا لایه‌های حفاظتی رو رد کنه، هواپیما گیر بیاره، پدافند رو رد کنه، اما یه داعشی نمیتونه در ورودی حرم ‎#شاهچراغ رو رد کنه و آدم بکشه.
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 0
      زدی تو خال دمت گرم😂🤣 یکی میخواد بهشون بگه پس القاعده با بن لادن متعلق به آمریکاس که داعش از تو دلش در اومده
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 5
      شما که می گفتین داعش از بین رفته که!
  • GB ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    1 1
    "در این پروژه از مدل «رژی دبره» برای روشن نگه‌داشتن آتش اغتشاش استفاده‌شده است؛ این نظریه تروریستی اعتقاد دارد که موتور کوچک اقدامات مسلحانه و تروریستی می‌تواند موتور بزرگ حرکت توده‌ای را به حرکت درآورد و موتور محرکه آن باشد" پس این سیاست شهید میدهیم و کشته نمی گیریم که کاملاً در راستای ایده جنایتکارانه دشمنه
  • farhad SE ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 1
    لعنت ونفرین خدا بر آشوبگران خائن بیگانه پرست که با حرکت پلید خود نشان دادند که ایران اسلامی وملت مظلوم را هدفی جز ویرانی و نابودی ندارند به شهادت رساندن نیروهای امنیتی به شهادت رساندن زن و مردوکودک بیگناه در شیراز توسط داعش منفورو عوامل داخلیش همان اغتشاشگران را. ازدرگاه ایزد منان وسربازان گمنام امام زمان آرزوی نابودی این مفسدین را مسئلت دارم
  • ایمانی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 1
    مگه آقای سلیمانی نگفت داعش تموم شده؟ پس اون امنیتی که همیشه میگفتین چی شد
  • دلسوز IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    3 0
    ایران سوریزه نخواهد شد
  • BE ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    ای اغتشاشگران بیشرف به زودی طومارتان در هم پیچیده خواهد شد
  • نیش فعال IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    داعش درسته که ریشه ش توسط سردار عزیزمون سوخت و نابود شد و برعکس زمانی که 60 درصد عراق و 90 درصد سوریه رو کاملا در اختیار داشت دیگه هیچ شهر بزرگی رو در اختیار نداره اما گروهکهایی داره که بصورت لامکان کار میکنند و البته امریکا و اسراییل و انگلیس و صد البته عربستان ازشون به صورت مزدور بر علیه جهان اسلام و اهداف دیگه شون استفاده میکنن
  • SE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    کشتار و ترور در منطقه همیشه روش عربتان و اسراییل بوده. اینو حتی کودکان و شیرخواران منطقه هم میدانند. باور ندارید از کودکان یمن و غزه بپرسید
  • SE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    دشمن ردل و سعودی عبری غربی زده به سیم آخر
  • سعید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    لعنت‌ بر دشمنان داخلی که به دنبال به جان هم انداختن مردم کشور را دارند .
  • سعید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    لعنت‌ بر دشمنان داخلی که به دنبال به جان هم انداختن مردم کشور را دارند .
  • Mohamad IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 2
    هههههه کسایی که از سران طالبان در تهران پذیرایی می‌کنند
  • محمد IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    یعنی هرچی اتفاق بیفته بخاطر اعتراضاته؟رژه اهواز چی؟ترورهای افراد متعدد قبلی چی؟تمام این مردم ایرانی نیستن؟
  • امیر IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    چرا مشخصات تروریست رو اعلام نمی کنید ... کی بوده عرب بوده ؟؟؟؟؟ عین تروریست های مجلس ......
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    کار خودتونه ای نفوذیهای کثیف. نظام اسلامی ما را رها کنید ما هرگز با استکبار همسو نخواهیم شد
  • JP ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    اصلاح طلبهای کثیف تا حالا چند بار سعی کرده اند ایران را به لبه پرتگاه بکشند. تکلیف بهاییت که معلومه باید تکلیف این گروه کثیف سیاسی هم هرچه زودتر معلوم بشه.
  • JP ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    اصلاح طلبهای کثیف تا حالا چند بار سعی کرده اند ایران را به لبه پرتگاه بکشند. تکلیف بهاییت که معلومه باید تکلیف این گروه کثیف سیاسی هم هرچه زودتر معلوم بشه.
  • JP ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    اصلاح طلبهای کثیف تا حالا چند بار سعی کرده اند ایران را به لبه پرتگاه بکشند. تکلیف بهاییت که معلومه باید تکلیف این گروه کثیف سیاسی هم هرچه زودتر معلوم بشه.
  • JP ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    اصلاح طلبهای کثیف تا حالا چند بار سعی کرده اند ایران را به لبه پرتگاه بکشند. تکلیف بهاییت که معلومه باید تکلیف این گروه کثیف سیاسی هم هرچه زودتر معلوم بشه.
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    بحول وقوه الهی ، چراغی را که ایزدبر فروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    نظام هستی و خون شهدا جواب , فاجعه گری مزدوری ترور را خواهد داد
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    خودت هم می دانی بجز مغزهای شستشو شده کسی باور نمی کند اینها را.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    این حجم از تلفات از سادگی و بیفکری خودمون هست...وقتی که مدتهاست کشور تو این وضعیت وجود داره خب چرا نباید از نیروهای همین مکانهای زیارتی یکسری از نیروهاشون آموزش دیده و مسلح باشن؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    کار خودشونه، البته خودشون یعنی نفوذیها یعنی اسراییل یعنی انگلیس و امریکا
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      دقیقا
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 1
    نکته جالب تو این مقاله نقش جدی بهاییت در این حادثه(به عنوان طراح) هستش که اولین باره داره مطرح میشه . چرا صدا و سیما این موضوع رو تشریح نمیکنه؟
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    اون خبیث بی شرافت به نام سعید شریعتی که میاد و با کمال بی شرمی و بی شرفی این جنایتی که ترتیب دهنده اون رسما اعلام می‌کنه ما این جنایت را مرتکب شدیم رو تبرئه میکنه و در اوج خباثت و ناجوانمردی نظام رو عامل این حمله تروریستی معرفی می‌کنه چرا قوه قضاییه باهاش برخورد نمیکنه؟! واویلاست این قوه قضاییه والله!!! آخه مگه ممکنه چنین چیزی؟!!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    چرا تا تو ايران اغتشاش مي كنند يه فاجعه پيش مياد
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 1
    این حرف مفتت نتیجه باور دروغهای شبکه های ماهواری ای میباشد
  • کهنه رفیق IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    نمی دونم چرا نظام با افرادی که دارن تیشه به ریشه جمهوری اسلامی میزنند مماشات میکند؟!!!
  • پیام IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 1
    لطف بفرمایید مشخصات شخصی ضارب را معرفی بفرمایید.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    مرگ بر داعشی
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    خدایا
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 2
    معلومه سیا پشت قضیه است وافساد طلبان داخلی وعوامل سوروس
  • US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    این اقدام شوم دارای یک بازوی اطلاعاتی (عامل بهاییت)؛ بهاییت همان یهود است. بیش از ۹۰ درصد بهاییان ایران در حقیقت از پیشینه یهودیت می آیند و صهیونیست هستند. بهاییان از اسراییل حمایت کامل می کنند و در باغ آنان بازی می کنند. چرا این جنبه را از نظر دور داشته اید. بهاییان مانند یهودیان صهیونیست از مظلوم نمایی استفاده کامل دارند و در خدمت صهیونیزم هستند. نمونه کامل آن پیام اخوان همراه با باند لابی اسراییل اروین کاتلر در کانادا است که صد در صد در جهت اهداف صهونیزم به خدمت گرفته شده است. پیام اخوان طبق نوشته در کتابش گفته که خانواده او که یهودی بودند از قفقاز به ایران آمده و سپس در ایران بهایی شده اند. بهاییان همان یهودیان مخفی هستند و از اسراییل حمایت می کنند. چرا پیام اخوان در سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری به کار گرفته شده و در تمام پروپاگانداهای حامی جنگ علیه مسلمانان شرکت داشته ولی یک خط در جهت حمایت حقوق بشر فلسطینی ها ننوشته است. او نوچه لابی اسراییل و اروین کاتلر است
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    بفرض که میخواهید(استکبار شرق وغرب غارتگر،حیله گر،صهیونیسم اشغالگر،وهابیهای گاوشیرده ونوکران استکبار...)را نابودکنیدبرای حفظ نظام وگسترش انقلاب واسلام....!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس