فرود اضطراری پرواز یزد - مشهد

نقص فنی عصر امروز چهارشنبه هواپیمای یزد - مشهد و فرود اضطراری هواپیما، ۱۰ نفر از مسافران را روانه پایگاه اورژانس ۱۱۵ فرودگاه شهید صدوقی یزد کرد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد، حال همگی مسافران این پرواز خوب است و این ۱۰ نفر به صورت سرپایی پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی و توصیه‌های لازم مرخص شدند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) یزد در خصوص این حادثه گفت: هواپیمایی از یزد به مقصد مشهد مقدس بعد از بلند شدن دچار مشکل فنی شد و پس از مدتی فرود آمد و مسافران را تخلیه کرد.

عباس محمدی چهارشنبه شب افزود: در اثر این حادثه برخی مسافران ترسیده و کارشان به اورژانس کشید و قرار است در اولین فرصت یک هواپیمای دیگر برای انتقال مسافران جایگزین شود.

فرودگاه شهیدصدوقی یزد در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد و ۱۵ دی ۱۳۴۸ افتتاح شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 4
    هواپیماهای رستم چاخان هم که شکر خدا بدون هیچ ایرادی پرواز می کنند
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    19 6
    با این شرایط هواپیماها بهتره که تا زمان پایان تحریم ها البته اک کاسب تحریم اقایان و اقازادگان اجازه بدن پروازی نباشه چرا که احتمال سانحه بسیار بالاست هر چند دو سه درصد از کل جمعیت کشور درامدشان و سلطان شدنشان به این تحریم ها گره خورده و متاسفانه همه کاره هم هستن و از خودرو تا ارزاق دارو و ... همه‌چیز کشور رو مال خود کردن و احتمال درست شدن کشور صفر درصد ولی همیشه باید امیدوار بود یه یه روزی کشور ما هم درست بشه
  • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    18 15
    با هواپیماهای روز دنیا میتوانید ملت ایران را جابجا کنید فقط یک خورده خود را شبیه بقیه ممالک داران کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس