عامل قدرت‌نمایی با سلاح گرم و موتور هزار در بندرعباس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق از متهم در کمتر از ۱۲ ساعت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی فردی با اسلحه در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام و در نهایت متهم را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی از مخفیگاه نامبرده یک عدد کلت کمری غیرمجاز و یک‌ دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

* تصویر تزیینی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    یک الاغ بدید سوار شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس