کلاس‌های نودانشجویان ‌شریف تا اطلاع ثانوی مجازی شد

بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی شریف، کلاس‌های مقطع کارشناسی ۱۴۰۱ این دانشگاه مجددا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، با توجه به ادامه ناآرامی‌ها در دانشگاه صنعتی شریف از ابتدای هفته جاری، هیئت رئیسه این دانشگاه اعلام کرد که با توجه به تداوم برخی مشکلات و فراهم نبودن محیطی آرام برای حضور دانشجویان نوورود، کلاس‌های این دانشجویان تا اطلاع ثانوی همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام این دانشگاه، هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد. 

پس از بروز اعتراضات در دانشگاه صنعتی شریف در روز دهم مهر ماه، کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف و در دفعات متعدد به روش مجازی تغییر کرد. 

به نحوی که پس از مجازی شدن کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه از ۱۱ مهرماه و در نهایت با آرام شدن شرایط، کلیه‌ کلاس‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از روز شنبه ۲۳ مهرماه به حالت حضوری بازگشت و از روز شنبه هفته جاری نیز دانشگاه شریف شاهد حضور دانشجویان مقطع کارشناسی بود. 

اما اعتراضات دانشجویان همزمان با بازگشت آنها به دانشگاه از هفته جاری از سرگرفته شد،که نتیجه آن بسته شدن سلف غذاخوری این دانشگاه شد. 

در جدیدترین اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف نیز دانشجویان نوورود مجددا مجبور به تداوم تحصیل خود در قالب آموزش مجازی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 1
    اتفاقا این تصمیم خواست دانشجویان تنبل و آشوبکر ست
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    5 1
    باهاشون مثل هر فحاش و قانون‌شکن و شیشه‌شکنی برخورد بشه. خصوصا علنا پخش بشه این سطح از کلاس و رفتار و میزان بالای بی منطقی و کم‌تربیتی‌شون!!
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 1
    یعنی مدیریت اون دانشگاه از اداره دانشگاه عاجزه؟
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین ـــ هفته بعد برعکس
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس