کد خبر 1429124
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
16 پرچم علیه ایران در برلین برافراشته شد/ دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم

کردهای اقلیم کردستان عراق، حامیان ارتش آزاد سوریه، کمونیست‌های به جا مانده از دهه شصت، همجنس‌بازان و تجزیه طلبان در برلین علیه جمهوری اسلامی ایران دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مشرق، پایتخت آلمان روز شنبه ۳۰ مهر محل تجمع نیروهای ضدایرانی مقیم کل قاره اروپا بود. اعداد متعددی برای تعداد جمعیت حاضر عنوان کردند ولی رسانه‌های لندن نشین عمدتاً به رسانه‌های آلمانی به عنوان میزبان تجمع اخیر استناد کردند. مجله اشپیگل آلمان تیتر زد:‌ تظاهرات ۸۰ هزار نفر علیه ملاها در برلین.

شبکه ایران اینترنشنال وابسته به قبیله آل سعود نوشت:‌ «در پاسخ به فراخوان تجمعی که نخستین بار حامد اسماعیلیون سخنگوی انجمن خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی منتشر کرد، روز شنبه ۳۰ مهر، هزاران نفر از سراسر جهان به برلین رفتند.» این شبکه سعودی درباره این تجمع چند هزار نفری نوشت:‌ «بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که تجمع و راهپیمایی روز شنبه، به گسترده‌ترین تجمع ایرانیان خارج از کشور در طول تاریخ بدل شده و رویدادی تاریخی را در همبستگی علیه جمهوری اسلامی رقم بزند.»

امّا این موضوع گزارش نیست. در این تجمع اتفاقی افتاد که کاملاً به چشم آمد:‌ ۱۶ پرچم علیه ایران در این تجمع برافراشته شد!

تجزیه طلبان مناطق عرب نشین نظیر خوزستان در این تجمع با پرچم الاحوازیه شرکت کردند. «حرکة النضال الاحوازیه» سال ۱۳۸۴ اعلام موجودیت کرد. هدف این تشکیلات تروریستی استقلال خوزستان از ایران است. «حبیب اسیود» سرکرده قبلی الاحوازیه در آبان ۹۹ توسط وزارت اطلاعات دستگیر و به داخل ایران آورده شد. تاکنون بیش از ۴۵۰ تن از شهروندان کشورمان توسط الاحوازیه کشته و زخمی شدند. اکنون سعید حمیدان سرکرده «الاحوازیه» زیر سایه پادشاه سوئد مشغول به طرح ریزی جنایت در ایران است.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم تجزیه طلبان عرب (سمت راست) و پرچم تجزیه طلبان کرد عراقی (سمت چپ)

پرچم‌ گروه‌های تجزیه طلب کردی در تجمع ضدایرانی برلین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داد. نکته اینجاست که تجزیه طلبان کرد پس از تجزیه ایران هم نمی‌توانند ذیل یک پرچم واحد جمع شوند! نمونه کوچک آن را در تجمع برلین شاهد بودیم.

اولین پرچم متعلق به پرچم اقلیم کردستان عراق است. منطقه اقلیم پس از جنگ اول خلیج فارس و اعلام منطقه پرواز ممنوع در شمال عراق توسط ارتش آمریکا تشکیل شد. اکنون خاندان بارزانی ریاست اقلیم کردستان عراق را در اختیار دارد. «مسعود بارزانی» نفر اول این خاندان و رئیس حزب دموکرات کردستان عراق دو مرتبه در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ در جهت تجزیه طلبی گام برداشت.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
کرد عراقی با پرچم اقلیم کردستان
«درگیری برای اهتزاز پرچم اقلیم کردستان یا سلطنت طلبان در برلین»

مسعود بارزانی سال ۲۰۱۷ رفراندوم تشکیل کشوری مستقل در شمال عراق را برگزار و نیروهای خود را برای جنگ با دولت مرکزی عراق روانه کرد. پروژه تجزیه طلبی بارزانی از سوی ایران به شکست انجامید. پرچم دوم تجزیه طلبان کرد حاضر در تجمع برلین متعلق به گروه موسوم به «جمهوری مهاباد» است.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم گروه تجزیه طلب موسوم به «جمهوری مهاباد» در تجمع برلین

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم گروه تجزیه طلب موسوم به «جمهوری مهاباد»

پرچم سوم تجزیه طلبان کرد متعلق به گروه تروریستی «کومله» به سرکردگی «عبدالله مهتدی» است. کومله با توجه به وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و ایجاد خلاء قدرت در مناطق مرزی، از فضای به وجود آمده علی الخصوص در شهر سنندج سوء استفاده و هدف خود را تشکیل حکومت کمونیستی بر اساس آموزه‌های مائو اعلام کرد. پسر خاله مهسا امینی نیز تحت پرچم کومله مصاحبه تلویزیونی انجام می‌داد. از جمله جنایات کومله "سربریدن با موزائیک" است.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم گروه تروریستی کومله در تجمع برلین

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم گروه تروریستی کومله

پرچم بعدی متعلق به گروه تجزیه طلب موسوم به سازمان جامعه آزاد و دمکراتیک شرق کردستان (کودار) وابسته به ترویست‌های پژاک است! «رادیو فردا» ارگان فارسی زبان وابسته به سازمان CIA آمریکا اردیبهشت سال ۱۳۹۳ درباره این گروه نوشت: گروه  پژاک از تاسیس یک سازمان جدید با عضویت بخشی از اعضای خود خبر داد ... سرکردگان پژاک تاسیس این گروه جدید را طی یک نشست خبری در روستای «خوران» در کوهستان مرزی قندیل واقع در شمال عراق اعلام کردند.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم کودار در تجمع برلین

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم کودار وابسته به پژاک

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم پژاک

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم شاخه زنان گروه موسوم به یگان‌های مدافع خلق سوریه (YPJ) در تجمع برلین

پرچم بعدی متعلق به کردهای تجزیه طلب شمال سوریه موسوم به «اداره خودمختار کُرد در شمال شرق سوریه» بود. این گروه از خلاء حاکمیت دولت سوریه بر مناطق شرق فرات بهره‌برداری کرد و با پشتیبانی ارتش آمریکا درصدد ایجاد یک اقلیم کردی در کشور سوریه هستند.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم اداره خودمختار کُرد در شمال شرق سوریه در تجمع برلین

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم اداره خودمختار کُرد در شمال شرق سوریه

تجزیه طلبان بلوچ‌ و حامیان جریان تجزیه طلبی پان‌ترکیسم نیز در تجمع برلین حاضر بودند. روز نهم مهر ۱۴۰۱ بود که نهادی خودخوانده در پایتخت ترکیه در راستای مبارزه با آنچه رژیم فارس‌گرای ایران خواند،‌ کمیته تشکیلات مجلس ملی آذربایجان جنوبی را به اصطلاح تاسیس کردند تا از نمد آشوب ایران کلاهی نیز برای پروژه پان‌ترک‌های تجزیه‌طلب بافته شود. فیلمی منتشر شده است که طی آن یک تجزیه طلب پان‌ترک با سلطنت طلبان در حال منازعه و دعوا هستند!

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم تجزیه طلبان منطقه بلوچستان در برلین

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم تجزیه طلبان پان‌ترک در تجمع برلین

در این تجمع پرچم اوکراین و  ارتش آزاد سوریه نیز به اهتزاز در آمد! ارتش آزاد سوریه در سال ۲۰۱۱ تشکیل شد و اعلام جنگ این گروه به دولت سوریه اعلام نقطه آغاز بحران مرگبار تروریسم از مرزهای کرمانشاه ایران تا دریای مدیترانه شد.

دعوای ضد نظام در تجمع ضد ایرانی آلمان+ فیلم
پرچم آزاد سوریه (سمت راست) در کنار پرچم اقلیم کردستان عراق

پرچم اتحاد جماهیر شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، پرچم بنفش فمنیست‌ها و پرچم همجنس‌بازان نیز در تجمع برلین برافراشته شد! به نقل از تسنیم،‌ در این تجمع دو نفر با ظاهر زننده پشت تریبون آمدند و بیانیه LGBTQ را خواندند و خواستار آزادی برای کارگران جنسی و افراد همجنس باز شدند!

«برندا شیفر» مسئول میز تجزیه شمال‌غرب ایران در اتاق مشترک رژیم صهیونیستی، ترکیه و جمهوری آذربایجان و استاد علوم سیاسی دانشگاه «حیفا» اخیراً در مجله فارن پالیسی آمریکا پیرامون وقایع اخیر ایران به نکات جالبی اشاره کرد.

او صراحتا نوشت که بسیاری از روزنامه‌نگاران غربی بر این تصور هستند "مخالفان فارس زبان و غیرفارس زبان جمهوری اسلامی متحد هستند" ولی پس از جمهوری اسلامی (به تعبیر شیفر)، هیچ تضمینی وجود ندارد که گروه‌های مختلف (منظور اقوام مرز نشین) آینده خود را با تهران (منظور تحت حاکمیت مرکزی) ببینند!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    80 4
    بمیرید وآرزوی تجزیه را به گور خواهیدبرد
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      9 21
      با این چیزها دلتونو خوش کنید آشوبهای اخیر توسط اصلاحطلبها و اصولگراهای و توله هاشون اتفاق افتاد برای براندازی حجاب.و موفق شد.این جماعت خارجی پیاده نظامشون بودند و تو بازی حساب نمیشن.در سایه انفعال جمهوری اسلامی و گوش دادن به وسوسه های شیطانی که گشت ارشاد چیه و جمعش کنید مرحله آخر بی حجابی هم در یک ماه اخیر پیاده شد.به سرعت باید با عریانی کامل....مواجه بشید
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 4
      13:53 داداش هر کسی نباید وارد فاز تحلیل بشه که. شما تحلیلت از وقایع رو برا خودت نگه دار. یکی اونایی ه اصلا نباید وارد بشه شما هستی!
    • حسن IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      15 0
      هنوز هیچی نشده مثل سگ و گربه به جون هم افتادن بعد می خوان بیان ایران رو بسازن با شونصدتا پرچم و فکر و عقیده
    • ایران قوی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      26 0
      هدف امنیت اسراییل است از تجزیه ایران
    • رضا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 0
      تحسبهم جمیعا و قلوبهم شتی. صدق الله العلی العظیم
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      ۱۶:۴۵ احسنت عالی دقیقا
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    43 4
    بمیرید وآرزوی تجزیه را به گور خواهیدبرد
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      26 0
      انشالله
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    14 0
    درود بر شما
  • نیما IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    41 0
    میمیرن و آرزوی تجزیه ایران را به گور می برند
  • بهرام IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    8 6
    به لطف ابر مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی کی حالا به فکر تجزیه میوفته
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    39 0
    سیرکی بودن واسه خودشون😂😂😂
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    27 0
    جنود گمراه و شیطانی
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    23 0
    گنده تر از این ها اومدن و رفتن و گور به گور شدن و این آرزو رو به گور بردن .این گشنه ها ی روسپی کف خیابون که اصلا به چشم نمیان.پول شونو میگیرن و ساندویچ هاشونو میخورن بر می‌گردن.
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    18 0
    بیشتر کردهای پ ک ک و اهل ترکیه بودن و ترکی و کمی هم کردی حرف میزدن. بقیه هم کردهای عراقی و اقلیمی و ایرانی ها هم اکثرا پناهنده بودند چون طبق قوانین جدید دو هفته پیش آلمان هیچ ایرانی دیپورت نمیشه و با شرکت در تظاهرات و گرفتن عکس و فرستادن برای وکیل و بعد دادگاه عالی می‌خوان ثابت کنن که اگر ایران برگردند جانشان در خطر هست و اقامت یکساله میگیرن. به همین سادگی.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    در یه کلمه آبروریزی 😁😊
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    خدا نکنه مملکت بیفته دست اینا انشاءالله به دست همدیگه نابود بشید
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    خدا نکنه مملکت بیفته دست اینا انشاءالله به دست همدیگه نابود بشید
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    کفتار ها به توهم زخمی شدن شیر دور هم جمع شده بودند غافل از اینکه شیر زخمیش هم شیره...
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 0
    اینا دارن گدایی میکنن تو اروپا،حالا برای گرفتن پرچم پول گرفتن،همه چیز برای نونه!
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 0
    غلط میکنند که ایران را تجزیه کنند روزی همین ها با تیشه جنگ به نهال جمهوری اسلامی زدند نتوانستند کاری بکنند حالا میخواهند با دوتا بچه سوسول ایران را تجزیه کنند؟ اینها آنقدرحقیرند که زورشان به یک سطل اشغال میرسد!
  • رحیم آب منگل IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    جنگ هفتاد ودو ملت
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    ساندیس خورا از برکت زیاد ایران اسلامی پول گیرشون اومد..🤣🤣
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    8 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 0
    ملت شریف بزرگ ایران عزیزمان جواب این خود فروخته.و خود شیفته ها ی ولگرد بدردنخور وحشی کلنگی فراری را روز سیزدهم آبان ماه خواهند داد
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 0
    یادم میاد اوایل تظاهرات در سوریه علیه بشار اسد هم بین تظاهرکننده های معترض، پرچم داعش هم بود، اما تظاهرکننده ها و مردم سوریه نمی دونستند همین پرچم بعدا بیچاره شون میکنه. الحمدلله این تروریست‌ها نتونستند در ایران کارشون رو بکنند، رفتند اروپا اونم با جمعیت تحقیر آمیز:)
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    این جمع نا متجانس نشان از قدرت جمهوری اسلامی در حفظ استقلال ایران دارد
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    14 0
    توی همون آلمان جمع بشن و از سرمای زمستان امسال اروپا بمیرند
  • سید فروزان CH ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    عجب سیرکی بوده ،حیف شد شانزده پرچم مختلف باضافه همدجنس بازان ، اوکراینی‌ها , سوریه ایها ، فقط مانده بود ونزوئلایهای مخالف دولت کنونی، ،آلمانی‌ها،افریقایی‌ها ، نفهمیدیم ایران کجای قضیه بوده؟
  • فریدون IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    پس مگه این تظاهرات واسه گرونی بنزین نبود؟
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    خدایا به این هم شفا عنایت کن. از درگاه با عظمت مسئلت داریم.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    منم میخوام جمهوری موسوی اینا بجز اون یکی داداش تشکیل بدم!!! وسعت ۲۵۰ متر مربع! ویزا به هیچکی نمیدم... هرکی هم خواست از جلوی خونمون رد بشه با ساتور نصفش میکنم!!!
  • نادر IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    تجمع دور ریزهای ایران
  • ساس IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 0
    این حس تجزیه و تجزیه گری یک حس روانی نهادینه شده در سران اسرائیل و اروپاست
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    4 0
    کشور فاشیست و تروریست پرور آلمان نام صحیح این کشور اشغالی توسط صهیونیست هاست. نرم بر هر وی کشور فاشیست و تروریست پرور هست.
  • سروش IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اینارو نگاه خخخخخخ..خدا یا ی عقلی ب این افراطیون میدادی ..صد نفر جمعیت اومده با دویست تا پرچم
  • آریایی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    نه ارتش دارن نه تعدادشون زیاده نه قدرت سیاسی دارن نه قدرت مالی دارن هیچ کشوری هم بهشون محل نمیده فقط چهارتا پرچم گرفتن دستشون خوشحالن. آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس