کد خبر 1428960
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
جشنواره گل بارسلونا مقابل بیلبائو؛ شاگرد قدیمی به استاد رحم نکرد

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در هفته یازدهم لالیگا اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر اتلتیک‌بیلبائو را تحقیر کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های بارسلونا و اتلتیک‌بیلبائو در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت خوان مارتینز مونوئرا برگزار شد و در نهایت با برتری ۴ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا آندریاس کریستنسن، رونالد آرائوخو و ممفیس دپای را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداشت و در مقابل آندر کاپا و جان مورسیو غایبان بیلبائو بودند.

چهره ویژه این دیدار ارنستو والورده سرمربی تیم بیلبائو بود که بین تابستان ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۲۰ مربی بارسلونا بود. او با بارسا دو بار فاتح لالیگا شد ولی شکست‌های تلخ برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان و ناکامی در سوپرجام اسپانیا در زمستان ۲۰۲۰ باعث برکناری وی شد.

جشنواره گل بارسلونا مقابل بیلبائو؛ شاگرد قدیمی به استاد رحم نکرد

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه بارسلونا، پس از شکست بارسا مقابل اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرجام تصمیم به برکناری والورده گرفت و کیکه ستین جانشین او شد. تصمیمی که بعدها مشخص شد، درست نبوده و شرایط بارسا تغییر خاصی پیدا نکرد. والورده حالا مربی بیلبائو است و تیمش را در نیوکمپ برابر بارسا هدایت می‌کرد و در پایان با یک شکست سنگین مقابل تیم سابقش، تحقیر شد. در ابتدای بازی خوش و بش جالبی میان ژاوی و والورده، شکل گرفت.

جشنواره گل بارسلونا مقابل بیلبائو؛ شاگرد قدیمی به استاد رحم نکرد

برای کاتالان‌ها در این بازی خانگی دمبله (۱۲)، روبرتو (۱۸)، لواندوفسکی (۲۲) و تورس (۷۳) موفق به گلزنی شدند.

زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد، همه اعضای تیم بیلبائو در دلشان از داور تشکر کردند. اتلتیک بیلبائو در نیمه دوم تنها یک گل دریافت کرد اما این باعث نشد که نتیجه نهایی برایشان جلوه زیباتری پیدا کند.

عثمان دمبله بی‌شک ستاره میدان بود. دمبله در این دیدار همه چشم ها را به سمت خودش خیره کرد و با یک گل و ۳ پاس‌ گل بهترین بازیکن زمین نام گرفت. این بازیکن روی همه گل‌های بارسلونا به صورت مستقیم دخالت داشت و با شایستگی کامل نمره ۱۰ را از آن خودش کرد.

جشنواره گل بارسلونا مقابل بیلبائو؛ شاگرد قدیمی به استاد رحم نکرد

گل لواندوفسکی بسیار زیاد به گل بازی گذشته بارسلونا مقابل ویارئال شباهت داشت. لوا که هفته قبل در ال‌کلاسیکو برابر رئال ناکام مانده بود، در دو بازی اخیر توانسته سه گل برای بارسا بزند و تعداد گل‌هایش در همه رقابت‌ها را به ۱۷ برساند. او برای بارسا در لالیگا ۱۲ گل زده تا اختلاف خود با خوسلو و بورخا ایگلسیاس در صدر جدول گلزنان را به پنج گل افزایش دهد. 

بارسلونا با این برد ۲۸ امتیازی شد تا در فاصله ۳ امتیازی صدر و رئال مادرید قرار گیرد و در مقابل بیلبائو با ۱۸ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

در دیگر بازی‌های امشب نتایج به شرح زیر رقم خورد:

خیرونا یک - اوساسونا یک
ویارئال ۲ - آلمریا یک

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس