بزرگ‌ترین هدف بازیکن تیم ملی در جام جهانی/ نقطه بارز شاگردان کی‌روش مشخص شد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، امید نورافکن درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله ۳۰ روز مانده به نخستین دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: این اردوها به تیم ملی کمک زیادی می‌کند. این برنامه هفتگی شناخت تیمی و در نهایت قدرت تیمی ما را بالاتر می‌برد چرا که باعث شناخت بهتر بازیکن با بازیکن و مربی با بازیکن و برعکس می‌شود. در روزهای حساسی که در آینده خواهیم داشت تاثیر این کمپ‌ها را خواهیم دید.

وی افزود: در این سه مرحله اردویی که پشت سر گذاشته‌ایم به غیر از تمرینات بدنی و ذهنی که انجام می‌دهیم، فیلم بازی رقبایمان را هم می‌بینیم که این موضوع باعث می‌شود بهتر با شرایط حریفان آشنا شویم. این کار هم انگیزه‌مان را بالاتر می‌برد و هم اینکه باعث افزایش تمرکزمان می‌شود. امید زیادی دارم که تمام این تلاش‌های و فداکاری‌هایی که صورت می‌گیرد با موفقیت همراه شود.

بازیکن تیم ملی با اشاره به نظم موجود در این تیم و فضای حاکم بر اردوها، توضیح داد: با این انضباطی که وجود دارد، بازیکنان با ذهنیتی کاملا آماده وارد اردو می‌شوند و بعد از تمرینات به باشگاه‌هایشان بر می‌گردند. این نظم برای یک تیم سرنوشت‌ساز است. نیاز به گفتن من نیست اما کی‌روش به عنوان یک سرمربی بین‌المللی این نظم را به خوبی در تیم ایجاد کرده است. نکات زیادی درباره این تیم وجود دارد اما نقطه بارز و برجسته همین موضوع انضباط تیمی است که باعث ایجاد همدلی و اتحاد در تیم ملی شده است.

نورافکن با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی، تاکید کرد: هدف صرف من حضور در جام جهانی نیست. طبیعی است که همه بازیکنان دوست دارند جزوی از این تورنمنت بزرگ باشند اما بزرگترین هدف من این است که بتوانم از پس وظایفم بر بیایم و کارهایی که بر دوشم گذاشته شده را انجام دهم. هدف من یک هدف شخصی نیست بلکه به تیم ملی کشورم فکر می‌کنم. شب و روز به تیم ملی و بازی‌های حساسش فکر می‌کنم تا بتوانم مفید باشم. در جام جهانی وظیفه بزرگی داریم و مطمئن باشید همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس