کد خبر 1428247
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
باز هم پنالتی استقلال را نگرفتند

بازیکن تیم استقلال گفت: توپ در مسیر گل است و این اتفاق دقیقا روبه‌روی داور رخ می‌دهد. دیگر می‌خواهند چه توپی را پنالتی بگیرند.

به گزارش مشرق، محمد محبی پس از بازی مقابل آلومینیوم گفت: شاکی نبودم ولی داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. داوری در کل خوب بود ولی نگاه کنید یک صحنه که من شوت زدم و به دست بازیکن حریف خورد را می‌توانست یک پنالتی بگیرد. دوم اینکه حداقل ۷ دقیقه می‌توانست وقت اضافه بگیرد. همان ۵ دقیقه هم گرفت در آن ۳ -۲ دقیقه‌اش تلف می‌شد و می‌توانست بیشتر بگیرد.

وی ادامه داد: با احترامی که برای تیم‌های وسط جدول مثل آلومینیوم قائلم، آنها وقتی مقابل تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنند ، می‌آیند که دفاع کنند و دنبال ضد حمله هستند. ما بازی خوبی ارائه دادیم. همانطور که گفتم اگر توپی که من زدم و به دست بازیکن حریف اصابت کرد را پنالتی می‌گرفت، تغییر می‌کرد.

بازیکن استقلال با نشان دادن ویدیوی این صحنه به خبرنگاران گفت: توپ در مسیر گل است و این اتفاق دقیقا روبه‌روی داور رخ می‌دهد. دیگر می‌خواهند چه توپی را پنالتی بگیرند. هفته گذشته نیز که رضاوند را زدند و پنالتی ۱۰۰ درصد بود را نگرفتند. این هفته هم این پنالتی را نگرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    5 2
    بابا جان این سیرک را تعطیل کنید و جام اسنپ را به تیم سوگلی تان بدهید و تمام!!
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 0
    این چه بازیکن فوتبالی هست که اروپا هم رفته ولی هنوز نمی دونه اولا بازو هند حساب نمیشه دوم اینکه دست راستای بدن باشه و باز نباشه هند نیست
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 3
      توپ داشت گل میشد
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 1
    دستای بازیکنان رو باید قبل از بازی با استقلال قطع کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس