آخرین اخبار از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر/ کدام دستگیر شده‌ها آزاد شدند؟

بازداشتی‌هایی که تحت تاثیر هیجان‌زدگی در خیابان‌ها حاضر شده بودند با اخذ تعهد آزاد شدند اما افرادی که نقش جدی در اغتشاشات داشتند تا زمان تشکیل دادگاه همچنان بازداشت خواهند بود.

به گزارش مشرق، اولین بررسی‌های آماری از ترکیب سنی بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر به شرح زیر است:

۱-  ۴۱.۸ درصد از بازداشت شدگان کمتر از ۲۰ سال سن دارند

۲- ۴۸.۲ درصد از بازداشتی‌ها در سنین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند

۳- ۱۰ درصد نیز بالای ۳۵ سال سن دارند

بر اساس این گزارش سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی در جریان تجمعات و آشوب‌های اخیر در تهران به ترتیب فراوانی از گروهک سلطنت‌طلب، گروهک‌های کردی، گروهک نفاق، گروهک چپ مارکسیستی، گروهک‌ پان‌ترکیسم و گروهک تکفیری افرادی را بازداشت کرده‌اند.

همچنین در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آنها نیز حدود ۲ درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است.

بر اساس این گزارش برخی از اتباع کشورهای خارجی نیز در میان دستگیر شده‌ها حضور دارند.

بنابراین خبر، افرادی که تشخیص داده شده به دلیل هیجان‌زدگی در تجمعات حضور داشتند و در آتش زدن اموال عمومی و شهادت و کشته شدن افراد مختلف نقشی نداشتند با اخذ تعهد آزاد شده‌اند اما افرادی که در خرابکاری‌ها و آتش‌افروزی‌ها نقش داشتند و با بیگانه‌ها و عوامل رسانه‌ای‌شان ارتباط داشتند و دستشان به خون هم‌وطنانمان آلوده بوده، همچنان در بازداشت هستند تا دادگاهشان تشکیل شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    12 3
    این آمار جالب اغتشاشیون نشون میده کلا به خودشون اغتشاش کردند و تازه اول دعواها و لو دادن ها شروع شده . ما باید کمک کنیم خود اعتشاشیون تا میتونند به هم اغتشاش کنند و مشغول باشند چون همدیگر را بهتر میفهمند . با جدا کردن جوانان گول خورده و هیجانی لوده های اغتشاشیون را اعدام کنید .دولتهای اروپائی که خود پرونده میلیونها قتل و جنایت در کارنامه خود را دارند و اتفاقا با قانونشکنی و جاسوسی و کودتاهای مخملی جورج سوروسی در بلوک شرق خلاف وعده ها و قول هایشان با گسترش ناتوی صهیونیستی و غارتگر جنگ را به روسیه تحمیل و باعث کشت و کشتار بین دو همسایه ای که صدها سال یک کشور بودند کردند ... اکنون اشک تمساح منافقانه و رذیلانه برای ایران میریزند و در پی آن هستند که بتوانند با تحت فشار قراردادن ایران به نفت و گاز مفت دست پیدا کرده و فعلا این زمستان پیش رو را بگذرانند...آگاه باشید که تا چند سال دیگر اروپا فقیر و بدهکار و از هم پاشیده شده و هرچه تلاش کنند مصنوعاتشان و اجناسشان با اجناس دیگر کشورها رقابت نمیتواند بکند اکنون سالهاست حتی شرکت بنز و بی ام و و زیمنس ..فولکس واگن..و صدها کارخانه معروف دیگر بالاترین درصد اجناس خود را از خارج خریده ومونتاژ میکنند یا در خارج از اروپا با کارگر ارزان سرمایه گذاری کرده اند...اینها فقط و فقط برای دستیابی به بازار انرژی و معادن ایران جاسوس پروری و غربگدا پروری و اصلاحطلب منافق و کوتوله .... پروری میکنند کفتارهای گرسنه زمستان
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      1 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــا اسب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    16 2
    خواهشا رافت اسلامی نشه،خیلی جدی باهاشون برخورد بشه.
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    خواهان محاکمه سلبریتی های آتش بیار هستیم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    حسابی از خجالتشون دربیالید تروریست هاومزدوران اغتشاشگر
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    خدا قوت با اغتشاش گران باید با قاطعیت و وفق قانون و مقررات محکم برخورد شود تا بازدارنده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس