کد خبر 1427635
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
بنی گانتز: تمایلی به مشارکت در جنگ اوکراین نداریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با وجود اینکه در پرونده اوکراین از غرب حمایت می کنیم ولی به تمایلی به مشارکت در جنگ نداریم و به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گفت: تل آویو در پرونده اوکراین در کنار غرب می‌ایستد ولی ما به اوکراین سلاح نخواهیم فروخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه رادیویی ادامه داد: ما به اوکراین سلاح نفروخته و فقط به آنها کمک‌های پزشکی و بشردوستانه ارائه کردیم. ما از آوارگان و مجروحان اوکراینی میزبانی و مراقبت کردیم ولی باید روشن باشد که ما به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.

گانتز تصریح کرد: ما با وجود ارائه کمک‌های بشردوستانه به اوکراین، تمایلی به مشارکت در جنگ نداشته‌ایم.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از آن بیان شد که وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کی یف از اسرائیل درخواست کمک نظامی خواهد کرد.

این اظهارات گانتز همچنین یک روز پس از آن بیان می‌شود که «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که تجهیز اوکراین با تسلیحات اسرائیلی، روابط مسکو با تل آویو را از بین خواهد برد. مدودف افزود به نظر می‌رسد که اسرائیل در حال آماده شدن برای تأمین سلاح برای رژیم کی یف است، اقدامی که او آن را «بسیار بی پروا» توصیف کرد.

گفتنی است که چند روز پیش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک شرکت صنایع امنیتی وابسته به این رژیم، سامانه‌های ضد پهپادی را به ارتش اوکراین فروخته است که قادر به رهگیری پهپادهای رزمی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    14 0
    واقعا اوج فلاکت رژیم جعلی اسرائیل را ببینید . به اوکراین کمک کنند ضرر می کنند . کمک نکنند . باز هم ضرر می کنند . مانده اند چه خاکی بر سر کنند
    • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      10 1
      اوکراین بخاطر یک دلقک بیشعور و عنتربازیهاش شده چوب دو سر نجس برای غرب . هر سرش را بگیری دستت اهی میشه ببخشید منظور دستت تهی میشه جیبت رو خالی میکنند این دردهای بیصفت همه دارو دسته دزد و رانتخوار این دلقکه و خود دلقکه پرونده صدها میلیون دلار ارتشاه و دزدی و رانت و رفیق بازی و مال خوری دارند .خب یه باره بگو اصلاح طلبند !! اتفاقا اصلاح طلب و رفرمیست هستند.
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 1
      حرف خودشه وگرنه بهش کاخ سفیدفشاربیاره بعضیاشون تسلیم میشن دولت که ندارن هرکی قلدرتره حرفش میره تاالان هم خیلی به نبرداوکراین وادامه دادن نبردباسلاح کمک کردن
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      1 0
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 3
    جوش نزن، شیرت خشک میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس