بله من نگرانم،همه باید مراقب یحیی گل محمدی باشند/ لوکادیا با این وضعیت چیزی کاسب نخواهد شد!

آقای گل سال های نه چندان دور پرسپولیس و فوتبال ایران می گوید که باید مراقب یحیی گل محمدی بود.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس که به تازگی از یحیی گل محمدی حمایت کرده و از منتقدان و پیشکسوتان هم خواسته است هوای سرمربی پرسپولیس را داشته باشند با بیان این جمله گفت: سرمربیگری در هر تیمی سخت و دشوار است اما در پرسپولیس واقعا شغل طاقت فرسایی است. پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است و به قول فوتبالی ها این تیم همیشه تیم توقع بوده است. همه انتظار دارند پرسپولیس در هر بازی ۲ یا ۳ گل و حتی بیشتر به حریف بزند و این توقع چه از سوی هواداران، چه پیشکسوتان و حتی رسانه ها از گذشته تا امروز وجود داشته است.

وی ادامه داد: این فشار مضاعف روی کادرفنی و بازیکنان همیشه بوده است و موضوع تازه ای نیست اما آنچه باعث شد من از همه بخواهم از یحیی گل محمدی حمایت کنند دیدن چهره این مربی خوشنام و زحمتکش کشورمان است. مشخص است سرمربی پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می گذارد و من از این بابت نگران یحیی گل محمدی دوست خوبم هستم. از چهره او شما می توانید این فشار مضاعف را دریابید و باید از این مربی خوب و موفق حمایت شود.

ستاره اسبق پرسپولیس افزود: در حال حاضر پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شده است. با این وجود می شنویم یا می بینیم که انتقاداتی صورت می پذیرد مبنی بر اینکه پرسپولیس زیاد گل نمی زند. سال گذشته همه می گفتند چرا پرسپولیس زیاد گل می خورد و حالا که کم گل می خورد می گویند چرا کم گل می زند؟ این انتقادات همیشه بوده و باز هم ادامه خواهد داشت. من از همه دوستان خواستم مراقب یحیی گل محمدی باشند. او مربی موفقی در پرسپولیس بوده و باید اجازه بدهیم برنامه هایش را در این تیم در ادامه فصل پیش ببرد.

پیوس همچنین به یحیی گل محمدی نیز توصیه کرد: یحیی خوب می داند چقدر به او علاقه دارم و می خواهم توصیه کنم خیلی توجهی به انتقادات نکند. یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی مشکلات یا ایرادات تیمش را می شناسد. قطعا او این فصل تمرکزش را روی کم گل خوردن گذاشته است. نقیصه ای که فصل گذشته خیلی این تیم را اذیت کرد و حالا می بینیم خط دفاع پرسپولیس بی نقص عمل می کند. باید اجازه بدهیم یحیی گل محمدی به مرور زمان ضعف خط حمله تیمش را نیز درست کند و حتم بدانید این اتفاق خواهد افتاد. ضمن آن که در لیگ امسال به نظر می رسد تیم های خیلی نزدیک به هم شده باشند. همه مسابقات سخت و دشوار است و این طور نیست که یک تیم بیاید و ۴ یا ۵ گل از پرسپولیس بخورد و برود. فراموش هم نباید کرد بازی در زمین بدون تماشاگر از هر جهت به ضرر تیم پرطرفدار پرسپولیس است. پرسپولیس اگر در حضور هوادارانش بازی کند صددرصد توانش چند برابر خواهد شد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس نیز عنوان کرد: یورگن لوکادیا تا به حال ۵ گل زده و نشان داده است مهاجم ششدانگ و گلزنی است. من فقط یک ایرادی در این دو، سه بازی گذشته از او دیده ام که عقب می کشد تا توپ بگیرد و به سمت محوطه جریمه حریف برود در حالی که او یک مهاجم در هجده قدم است. لوکادیا اگر از محوطه هجده قدم حریف دور شود چیزی کاسب نخواهد شد! او باید بیشتر تمرکز خودش را در محوطه جریمه حریفان بگذارد.

فرشاد پیوس در ادامه خاطرنشان کرد: بحث دیگر مربوط به خط هافبک پرسپولیس است. این تیم هافبک خوب و تکنیکی دارد اما نمی دانم چرا لوکادیا را خوب تغذیه نمی کنند. امیدوارم بازیکنان خط میانی پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتر و استفاده بهتر از خلاقیت و تکنیک خود بتوانند خط حمله را بهتر تغذیه کنند. حالا قرار است شیخ دیاباته هم به ترکیب تیم اضافه شود و امیدوارم او همان مهاجم گلزن سابق استقلال باشد. اگر او آماده باشد با توجه به تجربه اش می تواند به تیم کمک کند. البته باز هم تأکید می کنم هیچ مهاجمی به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد. شما کریستیانو رونالدو، کریم بنزما یا لواندوفسکی را هم تغذیه نکنید نمی توانند به تنهایی کاری از پیش ببرند. این مهاجمان بزرگ هم نیاز به هافبک هایی دارند که بتوانند پاس گل به آنها بدهند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره بازی این هفته این تیم در انزلی گفت: بازی آسانی پیش روی پرسپولیس نیست. هر چند به ظاهر ملوان انزلی نسبت به گذشته یا دوره ای که با ما بازی می کرد افت کرده است اما باز هم ملوان است. تیمی ریشه دار که همیشه مقابل تیم های بزرگ تهرانی خطرناک ظاهر می شود و بچه ها باید مراقب و ششدانگ باشند. انشالله اگر بازیکنان خودشان باشند، پرسپولیس می تواند با ۳ امتیاز و دست پُر از انزلی به تهران باز گردد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس