بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «امید اکبری» پس از 6 سال/ مراسم تدفین روز جمعه در اسلامشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر اظهار کرد: پیکر مطهر شهید مدافع حرم امید اکبری که پس از ۶ سال دوری از وطن، به کشور رجعت و به آغوش خانواده بازگشته است، در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر تدفین می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر اظهار کرد: پیکر مطهر شهید مدافع حرم امید اکبری که پس از ۶ سال دوری از وطن، به کشور رجعت و به آغوش خانواده بازگشته است، در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر تدفین می‌شود.

ایلکا افزود: شهید امید اکبری که از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و از رزمندگان جان بر کف تیپ فاطمیون است، در سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب سوریه و در درگیری با گروهک‌های تروریستی تکفیری و داعشی به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید که تاکنون در منطقه اشغالی سوریه باقی مانده بود، اخیراً با تفحص‌های انجام شده کشف و شناسایی شده و به آغوش وطن بازگشته است.

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «امید اکبری» پس از ۶ سال

وی با اشاره به حضور و اقامت خانواده شهید اکبری در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: پس از اطلاع‌رسانی به خانواده شهید و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر مطهر این شهید روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه از محل مصلی شهر اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان و خانواده و همرزمان شهید تا گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) تشییع و در جوار دیگر شهدای گلگون کفن شهرستان اسلامشهر تدفین می‌شود که از مردم شهیدپرورمان دعوت می‌شود که به منظور تجدید بیعت و پیمان با آرمان شهدا در این مراسم شرکت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام خدا بر شهدا.....سلام خدا بر باغیرتان روزگار خود
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    امید که در فردای قیامت شفاعت ما جاماندگان هم بکنی ای شهید عزیز مدافع حرم. خوشا به سعادتت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس