یکشنبه های فیروزه ای - کراپ‌شده

سارا عرفانی نویسنده و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ در افتتاحیه یکشنبه های فیروزه ای گفت: یکشنبه های فیروزه ای فرصتی برای دورهمی اهالی فرهنگ و ادب است.

به گزارش مشرق، سارا عرفانی نویسنده و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ در افتتاحیه یکشنبه های فیروزه ای گفت: یکشنبه های فیروزه ای فرصتی برای دورهمی اهالی فرهنگ و ادب است.

این بار واژه دورهمی نه با طنز و تلویزیون بلکه با داستان و داستان‌خوانی وارد نشست اعضای بانوی فرهنگ شده و مورد استقبال قرار گرفته‌است.

یکشنبه‌های فیروزه‌ای فرصتی برای دورهمی اهالی فرهنگ و ادب است

یکشنبه های فیروزه ای، قراری با داستان و داستان نویسان به همت کانون ادبی بانوی فرهنگ با حضور اعضای اصلی و فعال این کانون و علاقه‌مندان به داستان و داستان نویسان در حوزه هنری انقلاب اسلامی افتتاح و برگزار شد.

سارا عرفانی به خوانش و بررسی داستان های اعضای بانوی فرهنگ در یکشنبه های فیروزه ای اشاره کرد و گفت: داستان‌نویسان در این قرار داستان هایشان را می خوانند تا مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

عرفانی یکشنبه های فیروزه ای را فرصتی برای دورهمی اهالی فرهنگ و ادب خواند و افزود: در این گعده صمیمانه گفت و گو می کنیم، با پاتوق های فرهنگی آشنا می شویم‌ و فرهنگ داستانخوانی را تقویت می کنیم.

گفتنی است  این دورهمی با ابتکار سارا عرفانی، نویسنده و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ در ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ کلید خورد و یکشنبه های هرهفته برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس