پاداش چشمگیر ساوت‌گیت در صورت قهرمانی انگلیس در جام جهانی

روزنامه سان اعلام کرد گرت ساوت گیت در صورت قهرمانی با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ میلیون پوند پاداش خواهد گرفت.

به گزارش مشرق و به نقل از سان، پاداش گرت ساوت گیت برای قهرمانی در دوره قبل جام جهانی قرار بود ۱.۵ میلیون پوند پاداش بگیرد که در نهایت تیم او چهارم شد. اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش این مربی را افزایش داده است و به ۴ میلیون پوند رسانده است.

بنابراین در صورتی که این مربی بتواند انگلیس را در جام جهانی قهرمان کند پاداش چشمگیر ۴ میلیون پوندی را به دست خواهد آورد. او در حال حاضر ۵۰۰ هزار پوند بابت راهیابی انگلیس به جام جهانی به صورت پاداش دریافت کرده است.

ساوت گیت که تا سال ۲۰۲۴ با اتحادیه فوتبال انگلیس قرارداد دارد، سالانه ۶ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد و جزو مربیانی است که رقم قرارداد بالایی دارند.

تیم ساوت‌گیت با سقوط به لیگ ملت‌های B، نتایج ناامید کننده‌ای در این رقابت‌ها کسب کرد. ساوت گیت که در ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ به طور موقت به عنوان سرمربی انگلیس انتخاب شد، دو ماه بعد سرمربی دائم این تیم شد.

انگلیس قبل از شروع جام جهانی ضربه بدی خورد و ریس جیمز، مدافع چلسی را به دلیل مصدومیت شدید زانو از دست داد. این بازیکن در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌تواند از دور حذفی برای انگلیس بازی کند. جیمز در جریان پیروزی چلسی در لیگ قهرمانان مقابل میلان دچار مصدومیت شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    انگلیس و قهرمانی!!!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    توی 16 تیم قرار نمیگیره چه برسه قهرمانی. انگلیس همیشه تبلیغات داره و دیگر هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس