دکتر مکزیکی به دین اسلام مشرف شد/ آغاز زندگی مشترک در حرم سیدالکریم

دکتر «میگل آنخل گارسیا ترخو» با انجام تشریفات مذهبی مربوطه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، به دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی مشرف شد و زندگی مشترک خود را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز کرد.

به گزارش مشرق، به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی(ص)، دکتر «میگل آنخل گارسیا ترخو» از کشور مکزیک، با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، با شهادت به وحدانیت خداوند عالم و رسالت حضرت پیامبر اعظم(ص) و امامت و ولایت حضرت امیرالمؤمنین و یازده امام پس از ایشان، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی مشرف شد.  

وی که به همراه خانم دکتر میرزایی چشمه از کارکنان در مرکز اسلامی نی سمی مکزیک در آستان مقدس حضور یافته بود، پس از شهادتین بر سر سفره عقد و جاری شدن خطبه عقد، زندگی خود را با استعانت از اهل بیت(ع) در حریم مطهر سیدالکریم حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز کرد.

لازم به ذکر است زوج های زیادی در ایام مختلف سال با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس واقع در صحن مصلی، جهت ثبت نام و رزرو آن اقدام می کنند تا زندگی مشترک خود را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سید الکریم (ع) آغاز کنند که در ایام فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نیز ۳۵ زوج جوان، این آستان ملک پاسپان را برای خواندن خطبه عقد برگزیده و در حریم حضرت سیدالکریم (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)  با شماره های ۵۱۲۲۵۵۸۰ و۵۱۲۲۵۵۸۱ تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نیما IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    اسلام تشییع در حال گسترش انشالله با ظهور امام زمان انشالله تعدادی خیلی زیادی از مردم جهان مسلمان شیعه شوند
    • US ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 1
      بله در سایه گشت های ارشاد
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    درود
  • حامد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    مبارکه الحمدلله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس