کد خبر 1426445
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
درویش: کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال اجازه توهین به بزرگان فوتبال را ندهند

پرسپولیس در چند وقت اخیر با مشکلاتی روبرو بوده و این موضوع می‌تواند برای این تیم که هوادارانش چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند، گران تمام شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پس از شروع مجدد لیگ سه بازی انجام داده که پس از شروع مسابقات ابتدا از تراکتور شکست خورد تا نخستین باخت فصل تیم گل‌محمدی بدین ترتیب رقم بخورد. پس از آن هم سرخپوشان مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسیدند تا صدر جدول را به گل گهر بدهند. با این حال برتری خفیف پرسپولیس برابر مس رفسنجان و شکست همزمان گل‌گهر از نساجی باعث شد تا سرخپوشان به صدر جدول بازگردند. اما قطع شدن روند بردهای پرسپولیس و از دست چهار امتیاز ماحصل این سه مسابقه بود. امتیازانی که می‌توانست جای سرخپوشان را به خوبی در صدر جدول مستحکم‌تر از وضعیت فعلی کند.

یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس که باعث شد تمرکز کادرفنی و بازیکنان را برهم بزند، نبود زمین چمن مناسب بود؛ موضوعی که باعث شد تا یحیی گل‌محمدی قبل و بعد از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان راجع به آن صحبت کند. گل‌محمدی قبل از دیدار تیمش مقابل مس اظهار داشت:با شرکت نفت برای در اختیار گرفتن زمین تهرانسر صحبت کردیم و قرار است قرارداد این زمین به زودی امضا شود. شرایط زمین ورزشگاه شهید کاظمی واقعا خوب نیست. امسال لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد، قهرمان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توپ را به لوکادیا بسپار گل تحویل بگیر

گل‌محمدی بعد از این مسابقه هم با انتقاد از شرایط موجود، گفت:‌ بعد از تعطیلات در آن زمین تمرینی هفته‌های زیادی است که اذیت می‌شویم. زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می‌شود اما این زمین، حداقل امکانات است. تمرینات به شکلی که می‌خواستم نبود. واقعا اذیت شدیم و امیدوارم اوضاع درست شود. اتفاقات عجیب و غریب هم افتاد که تیم ما تحت فشار بود. اگر زمین تمرین درست شود، رفته رفته شکل کار بهتر می‌شود 

بعد از این دیدار که پرسپولیس بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت، مشخص بود که تیم گل‌محمدی با شرایط خوب ابتدای فصل فاصله دارد. با این حال قرار است تمرینات پرسپولیس به زودی به زمین تهرانسر منتقل شود تا چمن ورزشگاه شهید کاظمی مورد ترمیم قرار بگیرد.

پرسپولیس در شرایطی مشکل زمین چمن دارد که در حال حاضر سه ورزشگاه در اختیار این باشگاه است؛ ورزشگاه شهید کاظمی، شهید درفشی فر و شهید گمنام اما صدرنشین لیگ باید دنبال زمین اجاره‌ای باشد.

مشکل بعدی پرسپولیس وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان به ویژه خارجی‌ها است. یورگن لوکادیا بدون شک تا اینجای فصل ستاره پرسپولیس بوده است. بازیکنی که از هفته دوم به جمع سرخپوشان اضافه شد و از بازی دوم خود مقابل نفت آبادان گلزنی را آغاز کرد. او در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند و انتظارات را از خود به شدت بالا برد اما در شروع مجدد لیگ در دو بازی پایش به گلزنی باز نشد.

همان ابتدا که این بازیکن درخشش در پرسپولیس را آغاز کرد، خیلی‌ها نگران وضعیت پرداختی به این بازیکن بودند چرا که پرسپولیس در سال‌های اخیر بازیکنان و حتی مربی‌ای داشته که به تعهدات مندرج در قراردادش عمل نشده و تیم را ترک کرده و سپس پرونده‌های سنگینی را برای تیم به جای گذاشته‌اند. برانکو، بودیمیر، رادوشوویچ، کالدرون و ... برخی از اسامی بودند که به خاطر عمل نشدن به مفاد قراردادشان پرسپولیس را ترک کردند و سپس به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کردند.

درویش خودش یکی از افرادی است که به شدت از پروندهای بین المللی علیه پرسپولیس انتقاد کرده و خودش هم با یکی از این پرونده‌ها (رادوشوویچ) مواجه است اما با این حال در پرداخت مطالبات لوکادیا تاخیر صورت گرفت تا پرسپولیس هر چند کوتاه دچار حواشی شود و هواداران استرس وضعیت این بازیکن را داشته باشند. با این حال با وجود اینکه مطالبات او پرداخت شد اما این بازیکن در دو بازی مقابل سپاهان و تراکتور نتوانست عملکرد خوب همیشگی خود را داشته باشد و همچنین پرسپولیس با حاشیه مواجه شود.

درویش از همان ابتدای فصل پرداخت مطالبات و پاداش را در دستور کار قرار داد اما اینکار هم چند هفته ای است که صورت نگرفته تا روحیه تیمی پرسپولیس چندان خوب نباشد.

با این حال مدیرعامل پرسپولیس در حال برطرف کردن مشکلات است اما این اقدام به نظر کمی دیر صورت گرفته و موجب شده تا پرسپولیس در صدر جدول با استقلال هم امتیاز شود و رقبای قدرتمندی مثل سپاهان و گل‌گهر را پشت سر خود حس کند و کوچکترین لغزش منجر به از دست رفتن جایگاه در صدر جدول شود.

پرسپولیس امسال هم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و هم لیگ را قدرتمند پیش برد با این حال این مشکلات و حواشی اخیر موجب شده تا تیم نتایج سینوسی داشته باشد و از شرایط ایده آل خود دور شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کر عیلامی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    حالا تکلیف استقلال چیه که حدود ۴۰ ساله زمین تمرین ندارن بخصوص در این چند سال اخیر
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    ای کاش زودتر گل‌محمدی عوض میشد و برانکو بر می گشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس